וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לחוש קופהקבנה: 5 פריטים לחופשה אקזוטית

הילית וולברג

31.5.2012 / 10:55

אין כמו הדפסים טרופיים כדי לדמיין ריח של שמן שיזוף ואווירה של חופשה אקזוטית - 5 עיצובים, משמלה ועד צמיד, שמשיגים את את הלוק הנכון, ואפילו מבלי לצאת מהבית

אחרי ההדפסים השבטיים, המנומרים והגיאומטריים, הלהיט נוסף של מעצבי העל לקיץ הנוכחי הוא ההדפס הטרופי, שנצפה בין היתר בקולקציות של המותג הניו יורקי המגרה פרואנזה סקולר וקולקציית הקפסולה של ואן דר הורסט לרשת הבריטית טופשופ.

זאת הסיבה, שבאתרי האופנה אפשר כבר למצוא כמות נכבדת של פריטים טרופיים מקושטים בדוגמת עצי דקל ושאר עלי קוקוס, עם דגש על צבעים טרופיים לא פחות כמו טורקיז, ירוק וכתום.

כדי לצלוח את הטרנד בלי להיראות מחופשת לתיירת נלהבת חשוב להקפיד על גזרות נשיות ומחמיאות, שיתרחקו מהקונספט 'חולצות הוואי מתרחבות' ככל האפשר. בנוסף, הדפסים מופשטים של דקל עדיפים על כאלה שנוקטים בגישה המילולית, וכריגל - מי שרוצה להיות חלק מהטרנד, אבל חושש מקקפוניה ויזואלית, מומלץ לו תמיד ללכת קודם כל על אקססוריז בסגנון המדובר.

עד 100: חולצת טרופית קצרצרה עם כפתורים בגב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

דליה'ס היא חנות מושלמת לכל מה שטרנדי וחולף מהסיבה הפשוטה שהיא מציעה מגוון זול של פריטים עם טוויסט. קצת כמו הימים הראשונים של פוראבר 21. חולצת הקרופ הזאת לא חייבת לחשוף בטן. אפשר ללבוש אותה עם שורטס בגזרה גבוהה או חצאית ארוכה. ההדפס שלה מופשט ויפה והטוויסט בגב הוא כל מה שצריך.

חולצת קרופ טרופית עם כפתורים בגב, Delia's, 96 שקלים.

עלות משלוח: 32 דולר ברכישה עד 100 דולר

עד 200: צמיד דקלים ירוק כחול

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

בכל מקרה של חשש מהשתלטות אלימה של ההדפס על הגוף, צמיד הוא הפיתרון החכם. הוא מספיק בולט בנוכחות שלו כדי להיות פריט הצהרה, אבל מספיק עדין בעיצוב שלו בשביל להשתלב עם האאוטפיט.

צמיד דקלים, מייסיס, 160 שקלים.

עלות משלוח: מייסיס מציעים משלוח חינם בקנייה מעל 99 דולר ועל פריטים שונים.

עד 300: שמלת עצי דקל של ליקוריש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

הגזרה המובנית במותניים והמשוחררת בכתפיים מונעת מהשמלה עם ההדפס המאסיבי הזה להפוך לתחפושת גרוטסקית והצבע שלה עושה חשק לחופשה. לחצו על אופצית המסלול כדי להבין כמה הזרימה שלה מחמיאה לגוף.

שמלת דקלים של ליקוריש, אסוס, 248 שקלים.

עלות משלוח: חינם.

עד 500: שמלת קוקטייל עצי דקל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

השמלה הנפלאה הזאת היא השמלה הלבנה הקטנה לקיץ עם טוויסט. קו המותן שלה רחב מספיק כדי להתאים לכמה סוגים של גזרות נשיות טיפוסיות ולבעלות הקימורים במיוחד. החיתוך שלה מחמיא והיא תיראה נהדר עם חגורת קש חומה וסנדלים שטוחות, או עם אבזור מעז יותר כמו קלאץ ונעליים בצבעים בוהקים.

שמלת קוקטייל עצי דקל, Mod Cloth, מחיר: 413 שקלים.

משלוח: בהתאם לסכום הקנייה

ללא גבולות: שורטס עץ דקל של מילי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

גם במקרה של מילי, המותג החביב על הסלבס האירופאים, הכל מתרכז לכדי החיתוך הנפלא של השוטרס הספורטיביים האלו. בעוד אפשר להתווכח על כדאיות מול מחיר, אי אפשר להתווכח עם האופן בו ההדפס מונח ונחתך מלכתחילה, בצורה שמחמיאה לישבן, בדיוק כמו החיתוך של קו החגורה מקדימה שמחבק את המותניים. חופשה נעימה.

שורטס עץ דקל של מילי, ריבולב, 675 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully