וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתחתן ב-1,999 שקלים: שמלות הכלה של דפנה לוינסון

1.6.2012 / 9:09

כמו מעצבות בגדי קז'ואל אחרות בזמן האחרון, גם דפנה לויסון קופצת על שוק הכלות ומציעה קולקציית שמלות במחירים נמוכים מאוד. מצד שני - אין מחוכים ואין קישוטים מיותרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית כלות 2012 של דפנה לוינסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מהלך כלכלי של עיצוב קולקציית שמלות כלה, קודם כל נעשה בשביל הנשמה ופחות למטרות רווח". זוהי התפישה של מעצבת האופנה דפנה לוינסון, וזו לפחות אחת הסיבות לרף המחירים הנגיש של שמלות הכלה שהחלה לעצב בעונה שעברה, לצד הקולקציות המסחריות שלה.

מסתבר בשיחה איתה, שהבחירה לצלול לתחום הכלות נבעה מפניות חוזרות ונשנות שקיבלה מלקוחותיה. "המטרה העיקרית שלי היא ללכת לקראת הלקוחה שלי", מגדירה מעצבת הקז'ואל את המניע לכניסתה הטרייה יחסית לשוק שמלות הכלה השוקק. "חשוב לי שגם כלה, שאין לה את היכולת הכלכלית ולא מעוניינת לשלם כל כך הרבה כסף עבור שמלה לערב אחד, תמצא אצלי מענה ואף תוכל לרכוש שתי שמלות לאותו האירוע. בנוסף היא תמיד יכולה לצבוע את השמלה ולהשתמש בה שוב לאירוע אחר".

כאמור, זו העונה השנייה שלוינסון האוחזת במותג "דפנה לוינסון HDL" משחררת תחת אותו השם קולקציית שמלות כלה. זהו מהלך פופולרי. לא מעט מעצבים החלו כמעצבי אופנה ועם הזמן החלו גם לעצב שמלות כלה: אניה פליט, יוסף, גדי אלימלך ואלון ליבנה הם רק קומץ מהשמות. בשונה מלוינסון, מעצבים אלו מגיעים מסגנון עיצוב הנוטה יותר לבגדי ערב, בעוד שהיא מזוהה שנים עם סגנון עיצוב יומיומי יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לכלה הקלילה שלא רוצה למשכן כליה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ייתכן שזו הסיבה לכך, שהעיצובים חפים מעושר בדיטיילים וטקסטורות, וגם מגזרות מתחכמות. במקומם יש עיצוב פשוט ונקי שאינו נשען על הטרנדים ה'נכונים' ואינו מנסה להמציא את הגלגל מחדש, אלא מתמקד באינטרפרטציה נינוחה וחסרת מאמץ.

"לקוחותיי הן נשים קרייריסטיות שמאד עסוקות ברוב שעות היום ולכן היה לי חשוב לעצב קולקציה של שמלות כלה נינוחה, עדינה ולא מסורבלת לכלה הפשוטה והרגילה, שמאסה בכל שמלות הקצפת היוקרתיות".

לוינסון היא לא היחידה שזיהתה את הצורך הזה. בשנים האחרונות מתגבשת המגמה של מעצבים מהנישה של לוינסון, אשר קופצים אל המים העמוקים של עולם החתונות ומציעים שמלות כלה במחירים נגישים בהרבה מממוצע המחירים בשוק המקומי. דורין פרנקפורט השכילה לעשות זאת, גם נעמה בצלאל וכעת גם לוינסון עצמה.

"את הרווח העיקרי עושים מהעיצובים של הקולקציות העונתיות אותן ניתן למצוא בחנויות הרשת", מסבירה המעצבת, למרות הצהרות על 'עשיה מהנשמה', את פשר המחירים הנמוכים, או במילים אחרות - היכן מסתתרת הכדאיות הכלכלית עבורה. בנוסף, גם השמלות עצמן פזרניות פחות. "מדובר בשמלות קלילות בעיצובים קלאסיים נקיים, עשויות בדים כמו שיפון, משי ושילובי תחרות, ללא מחוכים, ללא עצמות או שיבוצי אבנים, ולכן אין סיבה למחיר גבוה מדי".

טווח מחירים: 1,000-1,999 שקלים

להשיג בדפנה לוינסון HDL Life style - אלפסי 1, קומת הכניסה, תל אביב.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלאסי ונקי. השמלות של דפנה לוינסון/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully