וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאמץ שיער ארוך, כמו בהוליווד

2.6.2012 / 10:10

שיער ארוך ובריא הגולש מעבר לכתפיים, סגנון עתיק כמו הזמן, עשוי להיות מסגרת מחמיאה וסקסית לפנים. למי הוא מתאים, איך מטפלים בו נכון ולמה הכוכבות הגדולות כל הזמן איתו?

בואו נודה על האמת, שיער ארוך לנשים, גם בעידן של שוויון, נחשב לאקססורי נשי וסקסי. ממש כמו תיק הורס, עקבים רצחניים, עגילי שנדלייר מנצנצים, טבעת קוקטייל מתוחכמת או מניקור מהוקצע, הוא show-stopper מוכח.

מאז העת העתיקה נשים בתרבויות שונות השקיעו זמן ומאמץ רב בטיפול בו ובעיצובו. כמובן, שגם אירועי שטיח אדום הוליוודיים היו מאז ומעולם מקור השראה לסגנונות שיער ארוך שהועתקו בכל העולם. כוכבות ודוגמניות, מאנג'לינה ג'ולי ועד קים קרדשיאן, מקלאודיה שיפר ועד בר רפאלי, ידועות בשיערן הארוך - אקססורי יקר ערך להשלמת כל מראה סוחף.

בתמונה: בר רפאלי

מילה קוניס

מעצב השיער יהודה דבוש מ-'YD עיצוב שיער', בעל 11 שנות נסיון בעיצוב שיער, נותן קווים מנחים לדמותו וטיפים לטיפוחו:

מי הנשים עם השיער הארוך?

"לרוב מדובר בנשים צעירות, אבל הרבה פעמים מדובר בעיקר בנשים שמרניות. נשים שחוששות משינויים. הן מגיבות להצעה לשינוי הכרוך בקיצור השיער בהתאם לאופי. לפעמים הן זורמות ואומרות 'נלך על זה' ולפעמים הן פוחדות ומוותרות".

זה נכון לומר שאחרי גיל מסוים נשים מעדיפות שיער קצר?

"אני חושב שמדובר בתפיסה כוללת שנכונה חלקית. היום זה לא ממש מדוייק. יש היום הרבה צעירות שמעדיפות שיער קצר. האופנה התפתחה. לפעמים זה יכול להתקשר גם לשינויים שנשים בגיל מסוים רוצות. שיער קצר לפעמים מצעיר. יש משהו מאוד סקסי בשיער קצר. זה חושני ומפתה. לא בהכרח קצוץ, זה יכול להיות גם קארה. אבל רצון לשינוי עשוי למוביל לקיצור שיער שעושה טוב. זה לא רק גיל. יש כאלו שמחפשות שינוי כלשהו, אז במקום קעקוע, הן יקצרו את השיער הארוך".

בתמונה: מילה קוניס

ג'וליה רוברטס

איך שומרים על מראה בריא לשיער ארוך?

"אחת לשלושה חדשים יש לגזור קצוות באורך של סנטימטר אחד. זה יעזור מאוד. מעבר לזה, כמובן להשתמש בקביעות בשמפו, מסיכה וסרום איכותיים. במסכה שלוש פעמים בשבוע ולפי ההנחיות ובסרום לאחר כל חפיפה. שמים טיפה, עושים עיסוי בידיים ומספיגים בשיער, אבל לא בשורשים, כך הסרום נספג בשיער עצמו ומשפיע. הוא סוגר קצוות מפוצלים, מזין, נותן ברק ורכות. כמובן, שמדובר בסרום עם מרכיב הקרטין".

האם בקיץ יש צורך בטיפול מיוחד לשיער ארוך?

"כן. מעבר לטיפול הרגיל, יש מוצרים מיוחדים לקיץ המכילים מסנני קרינה בדרגה גבוהה נגד השמש. ברגע ששמים אותם, הם מונעים יובש יתר האופייני לקיץ. יש גם מוצרים לנשים ששוחות בקביעות בבריכות. אלו מסיכת ג'ל שעוטפות את השיער ושומרות עליו מפני הכלור. לא מפני הרטיבות. בחפיפה זה נשטף".

בתמונה: ג'וליה רוברטס

מישל טרכטנברג

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

אנג'לינה ג'ולי

קייט מידלטון

ג'יזל

אל מקפירסון

סופיה ורגרה

ג'ניפר לורנס

קים קרדשיאן

לילי קולינס

ליאונה לואיס

קלאודיה שיפר

מלין אקרמן

איימי אדמס

קארי אנדרווד

שריל קול

פטרה נמקובה

נטשה פולי

לילי אולדרידג'

ג'ניפר קרפנטר

לייטון מיסטר

ג'סיקה ביל

אודרינה פטרידג'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully