וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצד הגברי של קרל לאגרפלד

לירוי שופן

31.5.2012 / 19:22

אחרי ההשקה המתוקשרת של מותג ההמונים הדמוקרטי Karl, קרל לאגרפלד מוסיף לקראת עונת הסתיו הקרובה גם לקו גברים שימכר דרך האינטרנט ובטווח מחירים נמוך יחסית

קרל לאגרפלד, הנחשב על ידי רבים כאחד ממעצבי האופנה המשפיעים של הדור, שהחל את דרכו במותג הצרפתי קלואה וכיום שולט אמנותית על בתי האופנה שאנל ופנדי, מעמיק את אחיזתו בשוק הרחב. בחודש ינואר האחרון חשף את קו האופנה לנשים Karl, המאופיין בקונספט שניתן לכנותו 'דמוקרטי', כאשר הבגדים נמכרים בעיקר דרך פלטפורמת האינטרנט וטווח המחירים נחשב נמוך משמעותית, לפחות ביחס לממוצע המקובל באופנת העילית. גם העיצובים עצמם נחשבים קלים ללבישה, ומשקפים במידה מסוימת את כתב ידו האיקוני בזכות שימוש נרחב בניגוד צבעים של שחור ולבן ואווירת רוק אנד רול עירונית.

כעת – ובהתאם לתוכניות התרחבות גלובליות - מצטרף ל-Karl קו לגברים, הנשען על אותם הערכים ממש. הקולקציה הראשונה, המיועדת לעונת סתיו 2012, תיחשף במלואה בעוד כשבועיים בפירנצה, בסמוך לשבוע האופנה לגברים לעונת קיץ 2013 שיפתח לאחר מכן במילאנו. על אף שהפריטים מיועדים להימכר דרך האתר הרשמי של המותג, ובחנויות מקוונות נוספות, תוקם לכבוד השקתו חנות פופאפ על ידי 'לואיסה ויה רומא', בוטיק ידוע שם בפירנצה המתמחה באופנת יוקרה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך Karl לחורף 2012-13/מערכת וואלה!, צילום מסך

"שאנל זה אני עושה את שאנל; פנדי זה אני עושה את איטליה, וזה [Karl – ל.ש.], זה אני שעושה את עצמי, מה שזה לא אומר", סיפר לאגרפלד על אופי המותג בראיון לווג הבריטי בינואר האחרון. בנוסף, הסביר גם מדוע החליט לייסד קו המתמקד במעמד הביניים. "האנשים שהייתי עובד איתם ועבורם, תמיד רצו להיות בתחרות עם שאנל ועם פנדי – ואני לא מעוניין בזה. למה שארצה לעשות את אותו הדבר?".

בניגוד למעצבים רבים אחרים, הנחשבים מסוגרים ומרוחקים מהעולם האמיתי, השוק הרחב אינו זר ללאגרפלד. למעשה, הוא מנהל אתו מערכת יחסים ארוכה כבר מאז שנות ה-70 בפריז, כשהיה אחד הקולות שייצגו את האופנה המוכנה ללבישה והפופולרית, כניגוד להוט קוטור האריסטוקרטי והגוסס. לאחרונה אף יצר מספר מהלכים רדיקליים, ששיאם נרשם בשנת 2004, כאשר חבר בצעד מתוקשר, שלא לומר פרובוקטיבי לזמנו, אל רשת האופנה הזולה H&M לטובת קולקציית קפסולה; שיתוף פעולה אגדי, שפרץ סופית את הגבולות בין אופנה גבוהה לנמוכה, ושינה באופן נחרץ את הדרך בה מותגים המוניים פועלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קו הגברים החדש של Karl מתבסס בעיקר על פריטים המכוונים ללבישה יומיומית. לצד מעיל אופנוענים עשוי עור לבן, בעל רכיסה אלכסונית, או חולצות מכופתרות בצווארון גבוה (המשחזרים את אחד המראות המזוהה ביותר עם המעצב), נכללים בו גם מגוון מכנסי ג'ינס צרים וחולצות טי.

טווח מחירים: 78 ל-1,500 אירו. Karl.com

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully