וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס פרסי הקולנוע של MTV: אופנת השטיח האדום

4.6.2012 / 11:45

כוכבות בשמלות מיני קלילות ואביביות בטקס פרסי הקולנוע של MTV שנערך בלוס אנג'לס, הזכירו שהזוהר של פסטיבל קאן מאחורינו. בכל זאת בלטו לטובה - שרליז ת'רון וג'סיקה ביל

טקס פרסי הקולנוע האדג'י של ערוץ המוזיקה MTV, הכולל קטגוריות מקוריות כמו הנשיקה הטובה ביותר, הרשע הטוב ביותר וסצינת הקרב הטובה ביותר, ידוע גם באופנת אנטי-אוסקר בלתי מתפשרת. עם זאת, אמש לא נראתה שום אופנה מרשימה, בלשון המעטה. האווירה המשוחררת והבלתי רשמית הפכה להיות תירוץ לסגנון בנאלי ולא ייחודי ולחשיפת רגליים שזופות בשמלות בת מצווה.

בתמונה:
אמה ווטסון בתפקיד כלת הבת-מצווה בשמלת מיני נטולת שרוולים סגולה-שחורה של המותג החדש Brood בעיצוב סרקאן סריאר, סנדלי עקב של טבית'ה סימונס ושיער ארוך מהרגיל.

אמה ווטסון - סנדלי העקב

קריסטן סטיוארט

קריסטן סטיוארט (22) בשמלת צהובה-סגולה-כסופה של גואישם (מותג מגווטמלה של המעצב גיירמו ג'ופ) ועקבי כריסטיאן לובוטין שחורים-מחודדים.

קריסטן סטיוארט - עקבים מחודדים

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

שרליז ת'רון

שרליז ת'רון (36), המככבת כמלכה הרעה בגרסת שלגיה החדשה והמצליחה "שלגיה והצייד", בשמלת מיני של לנווין, סנדלי עקב מוזהבים של ג'ימי צ'ו ותכשיטי קרטייה.

שרליז תרון - סנדלים מוזהבים

אמה סטון

אמה סטון (23), המככבת ב-The Amazing Spider-Man, בטופ וחצאית של מרטין גרנט, תכשיטי טיפאני אנד קו ועקבי בריאן אטווד בשני גוונים קונטרסטיים וגם עם וולנים בעקבים.

אמה סטון - וולנים בעקבים

מילה קוניס

מגישת הפרס הראשון אתמול (לג'ניפר אניסטון), מילה קוניס (28), בשמלת מיני בגווני תפוז-שחור-לבן מנצנצים של פנדי ועקבי פיפ טואו של ג'ימי צ'ו.

אליזבת בנקס

אליזבת בנקס (38) באוברול אלי סאאב מבססת את ההנחה כי אין טקס שטיח אדום בלי המעצב הלבנוני. מניקור ורוד, טבעת קוקטייל של סטיבן וובסטר ושיער אסוף השלימו את הלוק.

ג'סיקה ביל

גברת טימברלייק לעתיד, ג'סיקה ביל (29), בשמלת מיני ושרוולים תפוחים של שאנל שמשאירה את הפוקוס על עקבים ייחודיים בלבן וירוק-פיסטוק של ברברה בוי.

ג'סיקה ביל - העקבים הייחודיים

כריסטינה ריצ'י

הכוכבת המיניאטורית כריסטינה ריצ'י (31) בשמלת מיני סטרפלס של כריסטיאן סיריאנו, המעוטרת בשעונים קטנים ועקבי פלטפורמה שחורים-דומיננטיים.

אווה אמורי

בשמלת הולמס אנד יאנג אלגנטית-קלאסית בשנהב, עקבי סירה תואמים וצמיד חפת וארנק-קלאץ' מוזהבים, בתה? הסקסית של סוזן סרנדון, אווה אמורי (26), הציגה אתמול את אחד המראות המוצלחים.

אווה אמורי - ארנק וצמיד חפת מוזהבים

סיארה

הזמרת המוכשרת בשמלת מיני מעטפה קצרה מדי, שיער בלונדיני מדי, עקבי סירה לא קשורים ועומס תכשיטים על יד אחת.

סיארה - תכשוט גדוש

שיילין וודלי

זוכת פרס "ההופעה פורצת הדרך הטובה ביותר", שיילין וודלי (21), בחליפת סטלה מקרתני מחוייטת, נטולת שרוולים, חושפת גב ובעיקר מקורית. סנדלי העקב, גם הם של מקרתני, וצמה סינית ארוכה השלימו מראה מינימליסטי רענן.

שיילין וודלי - הצמה הסינית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully