וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות חדשה למאיה נגרי באילת

6.6.2012 / 11:21

מאיה נגרי מצטרפת אל רונן חן, דניאלה להבי ומעצבים אחרים ופותחת נקודת מכירה באילת. האם העיר הדרומית בדרכה להפוך יעד ריזורט אופנתי במיוחד?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חנות חדשה למאיה נגרי באילת/מערכת וואלה!, צילום מסך

המעצבת מאיה נגרי תחנוך ביום חמישי הקרוב חנות חדשה ושישית במספר, הפעם באילת. החנות ממוקמת בטיילת המלך שלמה בעיר, ושטחה משתרע על פני 55 מ"ר.

המעצבת אוחזת בסניפים במוקדים הנחשבים מבוססים כמו תל אביב, רשפון וזכרון יעקב, ומזוהה אף עם סגנון עיצוב נשי ומתוחכם, שמתומחר ברמת מחירים בינונית-גבוהה, בייחוד ביחס לרשתות אופנה נפוצות. מנגד, חווית הקניות באילת נטולת המע"מ דווקא מזוהה עם מחירים נוחים ונגישים. דיסוננס? לא בהכרח.

נגרי היא לא הראשונה לאתר את הפוטנציאל המסחרי הטמון באילת. בשנתיים האחרונות נכנסו אל העיר הדרומית גם רונן חן ודניאלה להבי, הפונים אל פלח שוק דומה לזה של נגרי. בנוסף, נפתחה בשנה שעברה חנות דגל לאמפוריו ארמני כחלק מקומפלקס סניף פקטורי 54 בעיר, אשר אוחז גם באנסמבל של מותגי על כדוגמת הקו המשני של האמריקאי מרק ג'ייקובס, ולנטינו, מיסוני, דולצ'ה וגבאנה, מייקל קורס וג'וסי קוטור.

החנות החדשה של נגרי מיועדת לקלוע לכיסם של שני קהלים. הראשון - תיירים המגיעים מכל העולם; השני - נופשים ישראלים ותושבי אילת אוהבי המותגים. עם זאת, בחנות החדשה יוצג תמהיל מעט שונה של פריטים. לדבריה של המעצבת הם יאופיינו בסגנון קליל יותר, המותאם לאקלים המקומי המאתגר.

מאיה נגרי, טיילת המלך שלמה, אילת. שעות פתיחה: ראשון-חמישי, בין השעות 10:00-22:00; שישי 10:00-15:00; שבת 11:00-22:00.

טווח מחירים (לא כולל מע"מ): מכנסיים: 690-980 שקלים; שמלות: 790-990 שקלים; טוניקות: 520-640 שקלים; חצאיות: 520-750 שקלים; ז'קטים: 950-980 שקלים; עליוניות: 490-850 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תמהיל מעט שונה. מתוך קולקציית הקיץ של מאיה נגרי/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • מאיה נגרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully