וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריסטן סטיוארט: "אני נראית חרא בחצי מהתמונות, אבל אני לא שמה זין"

6.6.2012 / 16:59

בראיון גדוש בשפה שלא מיועדת לקהל 'דמדומים', קריסטן סטיוארט פותחת את הפה על אלה שמבקרים את בחירות האופנה שלה על השטיח האדום. רוברט פטינסון יצא להגן

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתזמון מושלם עם הביקורות שספגה על רקע כמה מבחירות האופנה שלה בפסטיבל קאן בחודש שעבר, מגזין וניטי פייר מפרסם ראיון שער עם קריסטן סטיוארט. הראיון עוסק בחלקו הנכבד ביחסיה עם התקשורת, במיוחד בנוגע לאופנת השטיח האדום שלה.

הכוכבת בת ה-22, היא היום אחת השחקניות המבוקשות בהוליווד, רבות בזכות סאגת הערפדים 'דמדומים', אשר חלקה החמישי והאחרון (סוף סוף) הושלם. בנוסף, השחקנית זוכה להצלחה ההיסטרית גם בעקבות סרטה החדש 'השלגייה והצייד', בו היא מגלמת את התפקיד הראשי לצד שרליז ת'רון.

ראיון השער מלווה בתמונות יוצאות דופן (כרגיל) של צלם האופנה הוותיק מריו טסטינו אשר מתעדות את סטיוארט בביגוד קוטור על רקע לוקיישנים שונים בפריז. בראיון עצמו היא פחות מדברת על קולנוע ויותר עונה, בדרכה, למבקרי אופנה. במיוחד ניכר שהיא כועסת, למרות שהיא כמובן מצהירה שהיא "לא שמה זין", על אלה שלא מהססים לתאר אותה כ"אומללה" או "משונה" בתמונות אירועי שטיח אדום.

מגזין וניטי פייר עצמו, יש לציין, הפך שותף לביקורות אלו כשלאחרונה לעג לה על החיבור הילדותי של סניקרס עם שמלות ערב. אולי גור הפומרניאן שהיא מחבקת בתמונת השער בעודה לובשת שמלת ערב כמובן, הוא רמיזה לכך.

"מבקרים אותי הרבה כי אני לא נראית מושלמת בכל תמונה. אני סופגת חרא רציני בעניין הזה. אני לא נבוכה בגלל זה. אני גאה בזה. אם הייתי יוצאת מושלמת בכל תמונה, אז אנשים בחדר או על השטיח האדום לידי היו חושבים 'איזה זיוף!'. המחשבה הזאת מביכה אותי כל כך עד שאני נראית חרא בחצי מהתמונות שלי ואני לא שמה זין. מה שחשוב לי הוא שהאנשים בחדר יעזבו ויגידו 'היא הייתה קולית. היה לה כיף פה והיא הייתה אמיתית'. לא אכפת לי מאוכלי החרא הרעבתנים שרוצים להפוך אמת לחרא. לא שמותר לומר את זה בווניטי פייר".

ארבע פעמים "חרא" בנשימה אחת. מה קרה לבלה סוואן המתוקה? נראה שהיא כועסת ואפילו הכלבלב המתוק על השער לא הצליח להרגיע.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קריסטן סטיוארט במגזין וניטי פייר לובשת ז'יבנשי קוטור, גיליון יולי 2012/מערכת וואלה!, צילום מסך

בווידאו 'מאחורי הקלעים' שהעלה המגזין באתרו היא מוסיפה ואומרת: "צילומי מגזין שיש בהם סיפור הם הרבה יותר קלים". אז אולי זה מסביר את חוסר העניין שלה בצילומי שטיח אדום. הם ככל הנראה חסרי הגיון עלילתי מבחינתה.

רוברט פטינסון, כמה אבירי מצידו, הגן על זוגתו ואמר לווניטי פייר: "אנשים החליטו איך הם הולכים לתפוס אותה. לא משנה כמה פעמים היא מחייכת, הם יפרסמו את התמונה היחידה בה היא לא מחייכת".

על חייה ככוכבת על היא אמרה: "אם תעשו עלי גוגל, אחד הדברים הראשונים שיעלו הוא תמונה שלי יושבת במרפסת הבית הקדמית ומעשנת מקטרת עם החבר הקודם והכלב שלי. התמונה צולמה ביום ש'דמדומים' יצא. הייתי אף אחת. הייתי ילדה. בדיוק מלאו לי 18... למחרת כתבו שעישנתי סמים. ביג דיל. אבל זה שינה את חיי היום יום שלי מיידית. לא יצאתי יותר החוצה בבגדים תחתונים".

על הסטייל האישי שלה היא אומרת שהיא התפתחה והיום היא אוהבת ללבוש "קצת חרא קולי" ("some cool shit").

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully