וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: ממתקים לנשות האצולה

שירלי אכסלרוד

10.6.2012 / 11:21

מסתבר שלהחזיר את מחוגי השעון לאחור זה אפשרי, רק עולה הון תועפות - מדור קוסמטיקה קלה נובר בקרמים ותמציות אנטי אייג'ינג, כולל אחד שעולה 2,650 שקלים. חלק ב'

תגידו היוש לקרם היקר ביותר שהתארח במדור 'קוסמטיקה קלה' אי פעם. רגע, זה לא קרם. זה מטען אנרגיה רב עוצמה, וספיקינג אוף ענייני גזע הפופולריים כל כך בימים אלה, המוצר של פריירי כולל "תמצית פיטו תאי הגזע - המסייעים לשמר את תפקוד תאי הגזע באפידרמיס, אצות שלג שוויצריות ומטריקס (!) המסייע בתמיכה וחידוש רקמת העור". את ההבטחה הזאת קיבלה הנסיינית ש' בת ה-30 פלוס פלוס, והיא מדווחת: "השפופרת הפצפונת שקיבלתי כדוגמה מחולקת לשניים: קרם לבן וג'ל כחול (בבקבוק המלא תמצאו משאבה קטנה), כשהאתגר הוא לנסות ולהוציא כמות שווה משני החומרים. מערבבים אותם יחד, ומורחים על הפנים והצוואר. התוצאות היו נעימות: עור שהלך לישון עצבני קם רגוע ומפויס, ולא נרשמו נבטוטי חצ'קונים כפי שלעתים קורה לי במגע עם חומרים עשירים. כדרכו הנאמנה של מותג האוליגרכים - המחיר מוטרף, ומן הראוי לומר שיש קרמים טובים לא פחות, בעשירית מחיר ולמטה מכך".

la prairie ,Cellular Power Charge Night, מחיר: 2,650 שקלים ל-40 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
la prairie ,Cellular Power Charge Night, מחיר: 2,650 שקלים ל-40 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מזרק למילוי קמטים בעבודת יד - כי אם כבר לשחק ברופא, למה לא בדוקטור קליין? מזרק זה לא, כי אין בו מחט. לכל היותר מדובר ב"מזרק" עם שפיץ מעודן וחברותי, שמאפשר לשחרר בנוחות את סרום הפלאים לאזורים הרצויים - ובמקרה של הנסיינית פ', אל ליבם של קמטים דקיקים בין הגבות, שמוכיחים שוב שמחשבה מאומצת מדי אינה טובה לשום דבר, ובטח לא לעור הפנים.

מה בפנים? אניס ירוק, חומצה היאלורונית ורכיב ה- WTF - "מיקרו-מדבקה מלחלחת מדומה", שאמורה לשמר מים בתוך העור. פ' עבדה לפי ההוראות שממליצות ללחוץ את החומר עם קצות האצבעות ולא לעסות אותו, ומדווחת על תוצאות מלהיבות למדי: "לחומר יש מרקם נעים והוא נספג מהר. החריצים באמת מטשטשים, העור נראה חלק יותר ואפילו זוהר – סוג של פלא. אבל לצערי, כל הטוב הזה לא החזיק מעמד יותר מדי זמן. פתרון מקומי, זמני ויקר, למי שפוחדת להזריק את הדבר האמיתי".

CARITA PARIS, SUPREME WRINKLE SOLUTION FILLER, מחיר: 380 שקלים ל- 10 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
CARITA PARIS, SUPREME WRINKLE SOLUTION FILLER, מחיר: 380 שקלים ל- 10 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנסיינית ד', שמדשדשת סביב ה-40 אבל מרגישה בת 80, ניסתה מוצרים משתי סדרות המיועדות לבנות 40 פלוס. לנקסטר, מותג האצולה שמגיע ממונקו התחיל טוב אצל ד'. "מונקו זה טוב", אמרה בעיניים מזוגגות. "הזדמנות חד פעמית להפוך לנסיכה אירופאית". קרם העיניים מהסדרה החדשה מבטיח לייצב את הקונסטרוקציה העדינה שסביב לעיניים שנשמטת לה באיטיות, ועל הדרך להוריד נפיחות. ד', שלא סובלת קרמים כבדים ובטח לא באזור העיניים, ציינה לשבח את המרקם הקליל והלא מציק, שמתאים לבוקר וגם ללילה, הבהיר את העור והרגיע שקיות נפוחות במיוחד. "העור הרגיש קצת יותר גמיש, אם כי בגזרת הקמטמטים הקטנים בזוויות לא נרשמה התהדקות מיוחדת. בסך הכל מומלץ מאוד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לנקסטר, SURACTIF volume CONTOUR Firming Eye Cream, מחיר: 349 שקלים ל- 15 מ"ל. להשיג רק בסופר פארם./מערכת וואלה!, צילום מסך

ד' ניסתה גם את קרם היום המייצב של קלרינס, מותג אלגנטי נוסף, שמבטיח לעכב את סימני הגיל כאילו היה המשיח בכבודו ובעצמו. כיצד? בעזרת רכיבים כמו "חלבוני חיטה רכים, כמון, שמן מורינגה וגרגיר מים" - שאפשר למרוח על הפנים או לחילופין להכניס לתבשיל קדירה. הקרם התקבל ברגשות מעורבים: "העור שלי לא החלטי. מצד אחד, יבש כמתחייב מהגיל ומהזנחה ממושכת. מצד שני, כשמעצבנים אותו, הוא יודע לגרום לפצעים לבצבץ. רוב הזמן, הוא היה מצויין. העור הרגיש רגוע ולח לאורך שעות, אזור ה-T המבריק לעתים שמר על איזון סבבה, אם כי הדלדול בזוויות הפנים לא שמע על אפקט הייצוב המובטח. מפעם לפעם הרגשתי שהקרם קצת כבד מדי, וגרם לחספוס לא רצוי, אז לקחנו הפסקה אחד מהשני. מומלץ יותר לעור ממש מבוגר או יבש לגמרי 100% מהזמן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קלרינס, Extra Firming Day Cream, מחיר: 453 שקלים ל- 50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לנקסטר, SURACTIF volume CONTOUR Firming Eye Cream, מחיר: 349 שקלים ל- 15 מ"ל. להשיג רק בסופר פארם.

קלרינס, Extra Firming Day Cream, מחיר: 453 שקלים ל- 50 מ"ל

ולמוצר היומרני של השבוע: סדרת האנטי אייג'ינג החדשה של דיור מבטיחה שתוך שעה (!) מרגע שתתפלשו בה, השינוי בקמטים ייראה לעין. הנסיינית המתוסכלת ח', שמשלמת בגיל 30 את מחיר היותה נערת חוף שראתה יותר מדי שמש ופחות מדי מסנני קרינה בעשור הקודם, ניסתה את קרם היום מהסדרה, ומדווחת: "האריזה הסגולה עשתה לי דאון. יפה ויקרה, אבל גם מכובדת מדי, ונועדה כנראה להנעים את זמנן של נשים המממ, מבוגרות ממני. הקרם מוצלח כשלעצמו, אבל כבד מדי לשעות היום. ולכן – באקט שהיה גורם לדיילות בסופר פארם להתעלף, הפכתי אותו לקרם לילה. ככזה, הוא מוצלח אפילו יותר: מגמיש, מחליק וכאילו "ממלא" את העור. האם נראה שינוי "תוך שעה"? קצת נסחפנו. כמו כן, שונאות הקרמים המבושמים הסכיתו: למוצר ניחוח נעים, אך דומיננטי למדי".

DIOR, קרם לתיקון קמטים מסדרת 2012 CAPTURE XP, מחיר: 556 שקלים ל-50 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
DIOR, קרם לתיקון קמטים מסדרת 2012 CAPTURE XP, מחיר: 556 שקלים ל-50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

שנים של מרירות ועישון גרמו לנסיינית מ' להבשיל טרם זמנה, ולטפח עיניים שראו יותר מדי ושפתיים שעשו יותר מדי. מ' קיבלה את קרם האנטי אייג'ינג לעיניים ולשפתיים החדש של שיסיידו, שמבטיח לטפל בקמטים, רפיון וכהויות. הנשק הסודי של שיסיידו הוא חלבון - ואנטי חלבון. הידעתם? "Serpin b3" הוא חלבון המאיץ את ההזדקנות הטבעית של העור! כדי להילחם במניאק, פיתחו בשיסיידו פורמולה חדשה שמדכאת את ייצור החלבון ומבטיחה לשפר את עמידות העור.

מ' לא מאמינה בדיכוי ובמלחמות, אבל כן מאמינה בלא להיראות כמו אמא שלה, בטרם עת: "באמת באמת שניסיתי לא לאהוב אותו. המחיר לא היה נעים לי. אבל מה - התמכרות. זה התחיל מליפול בפח האריזה השחורה המרהיבה. אחריה אהבתי את אביזר המריחה שחסך ממני לתקוע אצבעות מטונפות לתוך המיכל. המרקם מושלם: עשיר, סמיך ומשחתי – ומאוד חסכוני. אחרי כמה שבועות של שימוש, האזור מסביב לעיניים נראה בהיר יותר, והקווים מסביב לשפתיים עשו רושם של מגוהצים יותר. לתשומת לב מעמד הפועלים, הקרם אותר בeBay בחצי מחיר בדיוק, כולל משלוח לארץ".

שיסיידו, Eye & Lip Contour Regenerating Cream, מחיר: 1,100 שקלים ל- 15 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שיסיידו, Eye & Lip Contour Regenerating Cream, מחיר: 1,100 שקלים ל- 15 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully