וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת: שופינג אינטימי

טל דרורי

12.6.2012 / 8:23

מה קורה כשבלוגרית אופנה פופולרית מחליטה לפתוח בוטיק וירטואלי? רק דברים טובים. מדור חולצת רשת מבקר באתר מלא קסם, שמתגלה כיעד שופינג היסטרי במחירים שפויים במיוחד

שם: mikkat market

לוקיישן: http://www.mikkatmarket.com

ז'אנר: בוטיק אינטרנטי המוכר קולקציה מובחרת של פריטים ייחודיים לנשים, במחירים לא מרתיעים.

טריילר: בניגוד להנחה הבסיסית, ההיצע האדיר של האופנה ברשת הוא הרבה פעמים בעוכרו של הגולש. קניוני אופנה אינטרנטים דוגמת Net- a-porter או asos.com הופכים את הקניות לספורט אתגרי בו הקונה צריך לצלוח מאות זוגות נעליים, אלפי חולצות, ואין סוף אקססוריז, כדי להגיע לקו הסיום - הצ'ק אאוט.

למרבה המזל הרשת ממשיכה לייצר אלטרנטיבות לכל מי שיעדיף בכל יום נתון ביקור בבוטיק על פני שיטוט בקניון. Mikkat Market היא אלטרנטיבה השווה התייחסות. אם להתחיל מהסוף, אז המחירים בה סבירים בהחלט ונעים בין 30 ל-70 דולרים לפריט. לאחר שמכשול המחיר הוסר, נותר להינות מהיתרונות המובהקים האחרים של Mikkat.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך מיקט מרקט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבוטיק הצנוע בגודלו מציע חווית קנייה אינטימית ומצטיין באיסוף ממוקד של פריטים טרנדיים. כל אחד מהפריטים משקף את הסטייל האישי המשובח של קתרין קים, מקימת האתר. קים היא בלוגרית אופנה, שהבלוג שלה מוקדש כולו לתיעוד צילומים של מערכות לבוש אותן היא בוחרת ואותן היא גם מדגמנת. האהבה הווירטואלית העצומה שגרר הבלוג הבהירה לה, שהטעם הטוב שלה שווה התייחסות רצינית, וכך נולד Mikkat Market.

עקרונות הסטייל של קים הם קלים לעיכול- פשטות, ייחודיות ומודרניות. את הפריטים היא מאתרת בעיקר ממותגים קטנים ועלומי שם בלוס אנג'לס, שהיא גם עיר מגוריה. באופן הזה, היא מצליחה לשמור על מחירים הגיוניים מבלי להתפשר על איכות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים: מחולצות אווריריות, למכנסי שורטס מודפסים, לצעיפי משי. החנות מציעה מבחר דגמים ייחודיים, שיוסיפו את ה'אומפפ' הדרוש לכל מלתחה. כל פריט מדוגמן על ידי קים וזוכה לסטיילינג מלא וצילום מקצועי מכל זווית אפשרית. בנוסף, הקולקציה מתעדכנת על בסיס שבועי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

שווים אזכור מיוחד הם המבחר המכובד של חולצות טי אוברסייז מבדים חצי שקופים לחובבי הסגנון הזרוק, סדרת ארנקי קלאצ' בשני גוונים, וחצאיות מקסי שהפכו לטרנד בולט הקיץ. גם התכשיטים שווים הצצה עם אוסף נאה של צמידים, שרשראות ועגילים שכולם נמכרים בסביבות ה-15 דולרים.

יונת דואר: יש לכל העולם. אם בוחרים באופציה המדוורת העלות ההתחלתית היא 8.4 דולרים, תלוי במשקל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully