וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספויילר: ציפורן נוצצת, מעוגלת וקצרה

מה צפוי בתחום הלק לעונה הבאה? המון גוונים מטאליים וזהובים, מרקמים רטובים וטכניקות שמחקות עור תנין. המומחים חושפים את הטרנדים הגדולים של הסתיו - פרויקט מיוחד

באופן רשמי הקיץ כבר כאן, אבל בעולם האופנה, כמו בעולם האופנה, ההכנות לקראת כניסת קולקציית סתיו 2012 בעיצומן.

מסתבר, שאת פלטת צבעי הלק החמימה של הקיץ, שכללה צבעים ניאונים זוהרים, כחולים, כתומים ועוד (והשראות שנעו מעולם הים ועל השיק האתני), תחליף קולקציה בצבעים בעלי טונים דרמטיים, שבהתאמה לקולקציות הביגוד של מעצבי העל, מתכתבת עם מצב רוח גותי, חושני ואפל יותר.

פטר פיליפס, מנהל תחום הלק במחלקת הקוסמטיקה של שאנל, הסביר בראיון למגזין ווג בריטניה כי הבשורה לסתיו 2012 היא שלושה גוונים עיקריים: סגול לילך הנוטה לאפור בעל גוון חיוור ועדין, פוקסיה ושחור עם נגיעות נוצצות של אדום. לדבריו, גם הציפורניים משתנות והן עתידות להיות באורך בינוני ועם קצה מעוגל.

שאר מותגי הלק הגדולים נוטים לאותו הכיוון. בחשיפה מיוחדת לוואלה! אופנה, שבעה ממיטב מותגי הלק פורסים את תחזיות הטרנדים שלהם לעונה הבאה, ונותנים הצצה ראשונה לצבעי הלק ולטכניקות שישלטו בסתיו וחורף 2012-13.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Vertigo, לק מס' 563, שאנל/מערכת וואלה!, צילום מסך

כריסטיאן דיור

המגמות המרכזיות לעונה: ההשראה לסתיו הקרוב נלקחה מקולקציית תיקי העור בעלי מראה עור קרוקודיל, שכיכבו במסלולי תצוגות האופנה האחרונים של דיור.

צבעי מפתח: הצבעים המובילים בקולקציית סתיו 2012 חושפים גווני ג'ונגל זהובים ומבריקים: זהב, חום וירוק חאקי.

טכניקות חדשות: כדי ליצור את מראה "עור התנין" הטכניקה היא מריחת לק בסיס בגווני חום או ירוק חאקי ומעליו מריחת לק בגוון זהב. שילוב בין שני צבעים ייתן לנו את המראה המבוקש.

מסר את המידע: שרון צרפתי, מנהל הדרכה ראשי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לק מס' 001, דיור/מערכת וואלה!, צילום מסך
קולקציית סתיו 2012 דיור. סטודיו טין, ספק 500
שילוב של לק חאקי וזהב, דיור/ספק 500, סטודיו טין

OPI

המגמות המרכזיות לעונה: הקולקציה לסתיו מונה 12 גוונים שנוצרו בהשראת העיר ברלין, שמאופיינת מצד אחד בקרירותה ומצד שני בססגוניותה. הקולקציה בעלת רבגוניות ועומק ויחד עם זאת שמרנית. ישנה קשת של גוונים החל מהמראה הקלאסי הנייטרלי ועד לצבעים נוצצים ואוונגרדים.

צבעי המפתח לעונה: הצבע של העונה הוא צבע שחור ספיר, צבע המשלב שחור זית וצהוב לימוני. בנוסף נמצא צבעי בורדו ואדום מנצנצים הנראים כמו תכשיט ולצידם צבעים ניטריילים כמו שמנת, אפור וורוד בהיר.

מסרה את המידע: סוזי וייס פישמן, קובעת הטרנדים ומייסדת המותג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקצית סתיו 2012 של OPI/מערכת וואלה!, צילום מסך

CHIC

המגמות המרכזיות לעונה: ההשראה לקולקציה הגיעה מעולם המתכות והברונזה שהביאה ליצרת סידרה מטאלית בהשראת מעצבים כמו ארמני וולנטינו, שהעלו למסלול עיצובים זוהרים ובוהקים. המטרה היא להעניק תחושה רטובה על ידי שימוש בצבעים מבריקים כמו כסף, ברונזה וזהב.

צבעי מפתח: הצבעים המטאליים שצצו לראשונה בשנות ה-70 וכיכבו בתצוגות הקיץ שחלף ממשיכים לסתיו 2012 בגוונים כהים של אדום, שחור, ירוק אצה וכחול לצד צבעים מטאליים מסורתיים כגון, זהב, כסף ואפילו ברונזה.

מראה הציפורן: מראה הציפורן לחורף זה יתאפיין באורך בינוני כדי שצבעוניות הקולקציה לא תשתלט יותר מידי.

מסרה את המידע: סימה מלכה, המדריכה הראשית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית סתיו 2012, Chic/מערכת וואלה!, צילום מסך

אורלי

המגמות המרכזיות לעונה: הגוונים הצבעוניים והתוססים של הקיץ מתחלפים בגוונים עוצמתיים, כשהרעיון המרכזי העונה הוא צבעים במרקם שימר וסאטן המשווים לציפורן לוק בוהק וזוהר עם אפקט של מראה רטוב.

צבעי מפתח: צבעי הקולקציה הם צבעים חמים כשהצבעים הבולטים הם אדום וזהב מטאלי עם אפקט של הברקות אור. גוון הניוד ממשיך מהקיץ לעונת הסתיו עבור נשים המרגישות נוח יותר במראה הטבעי.

טכניקות חדשות: העונה ישולבו לראשונה בנוזל הלק אבקות שימר גרוסות למראה בוהק.

מראה הציפורן: אחרי המראה הקטום ששלט במשך 5 שנים, אורלי מאמינה כי מבנה הציפורן מתעגל.

מסרה את המידע: קטיה שו, המדריכה הבינלאומית של המותג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית סתיו 2012, אורלי/מערכת וואלה!, צילום מסך

קולור קלאב

המגמות המרכזיות לעונה: ההשראה לקולקצית סתיו וחורף 2012-13 נלקחה מעולמן הקסום של הנסיכות, במראה שזכה לשם Snow Queen. כלומר, מראה נסיכותי בגווני שלג, פתיתי קרח, גבישים אווריריים ופסטליים בעלי פגמנט מבריק. הקולקציה היא קולקצית פנטזיה ומונה 9 גוונים.

צבעי מפתח: הגוונים העונה, בניגוד לעונות קודמות, אינם גוונים רכים אלא גוונים המשדרים דומיננטיות. צבע המפתח הוא הסגול על שני קטביו: מצד אחד סגול פסטלי ומנגד סגול בוהק ומטאלי. בנוסף ניתן למצוא תת-גוון של אולטרא-סגול לצד גווני כחול-קרח.

מראה הציפורן: החורף ישלוט המראה הבינוני עד קצר כדי למנוע את תחושת הניכור עם השתלטות הגוונים הכהים והחזקים.

מסרה את המידע: הרייט רוז, מבעלי המותג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית סתיו 2012, קולור קלאב/מערכת וואלה!, צילום מסך

PUPA

צבעי המפתח לעונה: הגוונים החדשים של הלקים לקוחים ממראה האיפור "CHINA DOLL" של חברת פופה. הקולקציה, המונה שישה גוונים, יוצאת במהדורה מוגבלת לסתיו וכוללת את הצבע האדום הקלאסי וגוונים כחולים במראה מטאלי מבריק.

מראה הציפורן: מראה הציפורן יהיה מראה קצר ומסודר.

מסר את המידע: רונן שטיינר, מדריך האיפור הראשי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקציית סתיו 2012, קולור קלאב/מערכת וואלה!, צילום מסך

china glaze

המגמות המרכזיות לעונה: בניגוד לצבעים הססגוניים של הקיץ, הצבעים בסתיו הופכים רגועים יותר. החברה משיקה קולקציה של 12 גוונים הנקראת ספארי כשמקור ההשארה מגיע מצבעוניות הטבע והספארי. הצבעים כהים וחזקים והצבעוניות דומיננטית.

צבעי המפתח לעונה: בורדו , אפור, חום על גווניו, בז', כחול כהה.

מסרה את המידע: בראנד לאב, ייבואנית המותג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קולקצית סתיו 2012, צ'יינה גלייז/מערכת וואלה!, צילום מסך

לסיכום - עמוק יותר ומבריק יותר

ניתן לראות בקולקציות לסתיו 2012, שעתידות להיכנס לפארמים ולמכונים בשבועות הקרובים, שגווני הלק הופכים כהים יותר בכמה טונים לעומת הצבעים הבהירים והססגוניים של הקיץ. האוירה הופכת קודרת והצבעים קרים ועמוקים.

מנגד, ניתן לזהות באופן מובהק שהסתיו הזה יהיה בסימן נוצץ ומבריק. המרקמים הם מרקמי סאטן ומרקמים מטאליים אטומים המשווים לציפורניים מראה בוהק ומופגן, שמפנה עורף לצבעי הסורבה השקופים והפסטליים שעולם האופנה כל כך אהב עד לפני רגע.

בכל הקשור לצורת הציפורן, מסתמן שהן הולכות ומתקצרות. המטרה היא לא ליצור מראה נוקשה מידי. הדומיננטיות של המראה תיווצר גם כך מגווני הלק, ולכן לא יהיה צורך גם בציפורניים ארוכות.

עוד על חורף 2013:
הנצרות והגותיקה שוטפות את עולם האופנה

  • עוד באותו נושא:
  • לק
  • לקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully