וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטר פרייס: לא חלומה של פאשניסטה

18.6.2012 / 18:20

למרות ההצהרות, חנות הענק לנעליים בטר פרייס היא לא התשובה למי שמחפש דגם נעלי מעצבים מסוים במחיר מוזל, אבל עם הרבה מזל ניתן למצוא שם זוג שעשוי להיות תחליף סביר

אפשר לנסות, אבל צריך לקוות להרבה מזל. זה מה שמומלץ בפני פאשניסטים החולמים על נעליים ממותגות תוצרת חוץ במחירי מציאה ותוהים אם כדאי להם להגיע לבטר פרייס, חנות שנפתחה לפני כחודשיים בקניון ארנה ומציעה מגוון רחב של נעליים לכל ההמשפחה במחירים נמוכים מן המחיר הקמעוני.

רועי אבידור, מן הבעלים, מסביר את הקונספט השיווקי החמקמק: "אנחנו נמצאים בקשר עם חברות גלובליות ונמצאים איתם יום יום במגעים. זה לא ייבוא מקביל, זה לא אאוטלט וזה לא שאריות. מה שקרה הוא שהחל מ-2008 הוא שהיו הרבה ביטולים. הרבה ספקים בארצות הברית ואירופה קיבלו הזמנות והתחילו לייצר, אבל קיבלו ביטולים כי אנשים לא היו מסוגלים לשלם ולעמוד בהתחייבויות שלהם. כאן נוצרה הזדמנות להיכנס לתמונה. אפשר למצוא את יש כאן מגוון של הכל מהכל. גם עודפים. חלק מהדגמים הם זהים למה שיש בחנויות. יש כאן מאות מותגים. למעלה ממאה מותגים. אנחנו מקבלים סחורות כל הזמן".

בחנות, המשתרעת על פני 1,800 מ"ר, מוצגות נעליים על פי חלוקה למידות ובקופסאות פתוחות, מה שמאפשר סקירה של כלל הדגמים ומדידה לפי בחירה, ללא צורך בסיועו של מוכרן. גם המחירים מוצגים באופן נהיר וקריא, ולעתים אף נכלל ציון של מחיר מקורי. חלק מהדגמים שייכים לעונות קודמות, ולצידם סמפלים של דגמים עתידיים, שטרם ניתן למצוא בחנויות המותגים. אלה האחרונים מוצגים על קיר תצוגה נפרד וכולם (בנעלי הנשים) במידה 37.

למרות השפע, עירוב הסגנונות ושיטת החלוקה לפי מידות, יוצרים אי נוחות מסוימת. למשל, מי שמגיעה במטרה למצוא נעלי עקב, תיאלץ לעבור על פני דגמים רבים לא רלוונטיים המוצעים המידה המבוקשת, כולל סניקרס, נעלי אצבע, קז'ואל, וכדומה.

למרות שבהודעה רשמית נמסר כי יוצעו נעליים של ארמני, מייקל קורס, קלווין קליין, סטיוארט וייצמן, טורי בארץ', קנת' קול, מוסקינו, ועוד שמות שהיו מרעידים את נימי ליבם של חובבי אופנה מקומיים, הרי קשה למצוא את רובם. זוג אחד או שניים של D&G בחנות של כשלושים אלף זוגות נעליים הוא נתון מאכזב. לא נראה שיתקיים פה מצב שדגמי אופנת-על כלשהי ימתינו על המדפים עד שקארי ברדשאו ישראלית תגיע במיוחד ותרכוש אותם במחיר מציאה.

מנגד, מה שכן ניתן למצוא בכמויות בבטר פרייס הם מותגים ממוצעים יותר, בין היתר רוקפורט, Uggs, ניין ווסט, אסיקס, פיטפלופ, Ecco, בירקנשטוק, טבע, ועוד. חלקם קשורים לפעילות מקבילה של היזמים בארץ (קבוצת אירני, להם שייכת בין השאר גם פקטורי 54), מה שאולי מסביר את נוכחותם הגבוהה.

משום שהמלאי תלוי בביטולי הזמנות, עודפים וסמפלים, אי אפשר להזמין דגם מבוקש כלשהו. ככל הנראה, זהו לא המקום לנסוע אליו על מנת לרכוש נעלי מעצבים בחצי מחיר. הרבה, כאמור, תלוי במזל.

בטר פרייס, קניון ארנה, הרצליה פיתוח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוקפורט: 419 שקלים במקום 699 שקלים. רוקפורט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
495 שקלים במקום 990 שקלים. אירת'יז/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
600 שקלים במקום 1,200 שקלים. פלומה ברצ'לו/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
1,495 שקלים במקום 2,990 שקלים. D&G/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
845 שקלים במקום 1,690 שקלים. Pora Lopez/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
250 שקלים במקום 550 שקלים. ג'וסי קוטור/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
375 שקלים במקום 750 שקלים. מייקל קורס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
629 שקלים במקום 899 שקלים. Ecco/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
495 שקלים במקום 990 שקלים. ארמני ג'ינס/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
995 שקלים במקום 1,990 שקלים. זנייה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
539 שקלים במקום 899 שקלים. אסיקס/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • נעליים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully