וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזק קייט: מחוות נשות המלוכה לנעלי הדוכסית

21.6.2012 / 8:12

משולש הזהב של קייט - כובע, שמלה של מקווין ועקבי ניוד - שוב הוכיח עצמו, והשבוע אף זכתה לתמיכה מנשות בית המלוכה אשר הגיעו גם הן בנעליים דומות לאלו של הדוכסית

קייט מידלטון בטקס בטקס מסדר הבירית השנתי, ווינדזור, 18 יוני 2012. GettyImages
קייט מידלטון בשמלת מעיל של אלכסנדר מקווין ב-18 ביוני 2012/GettyImages
קתרין הדוכסית מקיימברידג' בכרכרת סוסים בעת חגיגות יום ההולדת של המלכה אליזבת השנייה, לונדון, 11 יוני 2011. Oli Scarff, GettyImages
אותה שמלת מקווין בדיוק לפני שנה/GettyImages, Oli Scarff

יום לאחר שהילכה במגפי גומי בבוץ בין עצי יער במסגרת פעילות משותפת עם ילדי מחנה קיץ, קייט מידלטון עברה למראה מלכותי ביותר - שמלה צחורה אשר שולבה עם כובע תואם ועקבים גבוהים לרגל הטקס השנתי של 'מסדר אבירי הבירית' (Order of the Garter) אשר נערך בשטח טירת ווינדזור אתמול.

'מסדר אבירי הבירית' האצילי נוסד ב-1348 והוא מסדר האבירים הנעלה ביותר הקיים באנגליה. מקבלי התואר 'אביר הבירית' נבחרים הודות למשרה ציבורית התורמת באופן נרחב ומשמעותי לחיים הלאומיים או למלכה עצמה. ראש הממשלה לשעבר מרגרט ת'אצר היא מבין המעטים שזכו בתואר אבירי המסדר. התואר מוענק על ידי המלכה בהתאם להחלטתה ללא כל צורך בהתייעצות עם יועציה.

לטקס הנחשב הנערך מדי שנה בחודש יוני, קייט לבשה שמלת מעיל לבנה של אלכסנדר מקווין עם רכיסה כפולה וחצאית מיני מתרחבת וחושפת רגליים חטובות. גוון השמלה, אשר שימשה אותה בהצלחה לפני שנה בדיוק ביום ההולדת של המלכה, היה קונטרסטי-משלים לגלימת הקטיפה הכחולה מקושטת הסרטים הלבנים והמסורתית שלבש הנסיך וויליאם בטקס (ואף נראה קוקטי יותר מרעייתו בתלבושתו המסורתית).

בהמשך להענקת תואר הכבוד 'אבירת האימפריה הבריטית' (OBE) לשרה ברטון במהלך סוף השבוע, המעצבת הבריטית המשמשת כמנהלת הקריאטיבית בבית אלכסנדר מקווין מאז מותו של המייסד וזכורה כמי שעיצבה את שמלת הכלולות של קייט, מבססת את מקומה כמלבישת החצר. קייט בוחרת בה יותר ויותר באירועים רשמיים רבי מעלה, כמו חגיגות יובל השישים של המלכה בשבוע שעבר.

הנעליים שנעלה קייט הפעם, הן אותן עקבי ניוד מוכרים לכל של LK Bennet. הכובע התואם עם פיתולי הקש בעיצוב הכובענית הבריטית ג'יין קורבט, הוא הפריט היחיד שטרם נראה קודם. עם זאת, המראה כולו, שסונכרן עם גוון שמלותיהן של נשות בית המלוכה האחרות - קמילה אשת הנסיך צ'ארלס, וסופי, אשת הנסיך אדווארד - היה מרשים וחגיגי בהתאם לצורך. ככל הנראה, השתיים מצאו בעקבי הניוד השימושיים כל כך של קייט השראה. לראייה, שתיהן הופיעו לטקס בנעליים דומות עד זהות. או שאולי הייתה זאת פשוט הפגנת תמיכה בקייט לאחר ביקורת נרחבת על רקע שימוש יתר באותו זוג נעליים?

קייט מידלטון בטקס בטקס מסדר הבירית השנתי, ווינדזור, 18 יוני 2012. Paul Edwards, GettyImages
כובע תואם של הכובענית הבריטית ג'יין קורבט/GettyImages, Paul Edwards
קייט מידלטון וקמילה דוכסית קורנוול בטקס מסדר הבירית השנתי, ווינדזור, 18 יוני 2012. Paul Edwards, GettyImages
סינכרון מופלא עם קמילה/GettyImages, Paul Edwards
קייט מידלטון וסופי דוכסית ווסקס בטקס מסדר הבירית השנתי, ווינדזור, 18 יוני 2012. Paul Edwards, GettyImages
וגם עם סופי/GettyImages, Paul Edwards
קייט מידלטון, סופי דוכסית ווסקס וקמילה דוכסית קורנוול בטקס מסדר הבירית השנתי, ווינדזור, 18 יוני 2012. Paul Edwards, GettyImages
בנות המשפחה במחווה משלהן לעקבי הניוד המוכרים והאהובים של קייט/GettyImages, Paul Edwards
קייט מידלטון והנסיך וויליאם בטקס מסדר הבירית השנתי, ווינדזור, 18 יוני 2012. Paul Edwards, GettyImages
קונטרסט משלים לקטיפה הכחולה מעוטרת הסרטים הלבנים של וויליאם/GettyImages, Paul Edwards
קייט מידלטון והנסיך וויליאם בטקס בטקס מסדר הבירית השנתי, ווינדזור, 18 יוני 2012. Paul Edwards, GettyImages
קוקטי יותר מקייט. הנסיך וויליאם בתלבושת מסורתית וקייט/GettyImages, Paul Edwards

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully