וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חנות חדשה למעצבת הנעליים מיכל מילר

26.6.2012 / 17:53

למרות דיווחים על מצב קשה של שוק האופנה המקומי, מילר פותחת חנות חדשה בלב תל אביב, ומתכוונת להפסיק למכור דגמים לבוטיקים אחרים

קולות של לאות וקושי נשמעים ללא הרף בתעשיית האופנה המקומית, בין אם מדובר במעצבי פריטי לבוש ובין אם מדובר במעצבי אקססוריז. התחרות הבלתי שוויונית מול רשתות האופנה הזרות, שמכתיבות את הטון בכל הנוגע לרמת מחירים ולעיתוי מכירות סוף העונה, מהווה רק מכשול אחד בתוך שק של קשיים נוספים. לצד זה, המעצבים מצויים באתגר מתמיד להרים את הראש מעל המים, בהתחשב בכמות המכירות הביתיות שמתרחשות מדי סופשבוע ובמאגר המעצבים המתרחב מדי שנה.

נהוג להניח שהפער גדל עוד יותר כאשר מדובר בזירת עיצוב הנעליים - הבדלי המחירים בין רשתות למעצבים עצמאיים משמעותיים הרבה יותר, וזו אחת הסיבות העיקריות לכך שמעצבי הנעליים בישראל צריכים להיאבק קשה יותר על כל לקוחה פוטנציאלית.

על רקע כל זה, חונכת השבוע מיכל מילר חנות חדשה בסמוך למתחם בזל בתל אביב. "ההחלטה לפתוח חנות באה במקביל להחלטה לצמצם באופן משמעותי את מכירת הנעליים לחנויות בסיטונאות, ולהתמקד במכירה ישירה ללקוחות", מסבירה מילר את אחד השיקולים העיקריים העומדים מאחורי הצעד. "בסופו של דבר, הבנתי שפריסה רחבה בבוטיקים היא לאו דווקא הנוסחה שמתאימה לאופי של העסק שלי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חמש שנות עיצוב וחנות חדשה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך לדבריה, החל מהעונה הבאה כמעט ולא תוכלו למצוא את נעלי המעצבת בחנויות אחרות. הפעילות תתרכז בחנות החדשה, כמו גם בחנות הראשונה שפתחה מילר ביפו, בשיתוף עם המעצבת נועה שדה. בעוד שבחנות בבזל תימכר קולקציית הנעליים החדשה בלבד, בחנות היפואית תישאר פינת האאוטלט של סאמפלים ונעליים מעונות קודמות.

מסתבר, שההתרחבות השיווקית של מילר שלובה גם בהרחבת הייצור. כאשר החלה את דרכה כמעצבת נעליים לפני כחמש שנים, הייתה באמתחתה מיני-קולקציה שכללה שני סוגים של נעליים בלבד. בקולקציה לאחר מכן כבר יצרה המעצבת שמונה דגמים. כיום, עונה ממוצעת של מילר כוללת לא פחות מ-20 דגמים.

לגבי מדד הכדאיות הכלכלית של פתיחת החנות החדשה מציינת מילר: "אני חושבת שלכל תקופה יש את הסיכונים שלה. זה תמיד מפחיד ומלווה בהמון חששות, אך הפירגון והתמיכה שאני מקבלת מהסביבה דוחפים אותי קדימה וגורמים לי להאמין שאני עושה את הצעד הנכון".

מיכל מילר, בזל 2, תל אביב. שעות פתיחה: ראשון-חמישי: 10:00-20:00; שישי: 10:00-15:00

מתוך קולקציית הקיץ של מיכל מילר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • נעליים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully