וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק האמיתי: המדריך לקניות אופנה בלונדון האולימפית

טל דרורי

27.6.2012 / 15:40

חופשת הקיץ והאולימפיאדה הן הזדמנויות לבחון את היצע השופינג בלונדון - 5 לוקשיינים נבחרים לאופנה עם זווית, מקניון פופ-אפ ועד החנות החדשה של צ'יפ מאנדיי

BOXPARK: קניון הפופ אפ הראשון בעולם

בוקס פארק הוא קונספט מסחרי חדשני, שהדרך הטובה ביותר להגדיר אותו הוא כקניון פופ אפ. הוא נפתח לפני כחצי שנה בשכונת שורדיטצ' (Shoreditch) הטרנדית, שבלב מזרח לונדון. כמתחייב מקונספט הפופ-אפ, שלאחרונה זוכה לפופולריות גדולה, בוקס פארק הוא מבנה ארעי, שישאר בלונדון לחמש השנים הבאות, ואז יהגר לעיר אחרת בעולם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קניון הפופ-אפ הראשון בעולם. בוקס פארק/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך חנות הלנז'רי Playful Promises שבתוך בוקס פארק/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקניון, האדג'י עד כאב, בנוי על כ-60 קונטיינרים ממוחזרים והוא בית זמני למותגי אינדי ומותגי אופנת רחוב, כמו גם לגלריות וחנויות עיצוב. בין המותגים המוכרים אפשר למנות לדוגמא את Puma, Gola, Vans, ומנגד, אפשר למצוא שם שמות עלומים יותר אך שווים היכרות כמו Playful Promises, שהיא חנות לנז'רי הורסת שהפריטים בה כולם בהשראת וינטג', או onepiece, המותג הנורבגי שהפך את הבייביגרואו, אותה ספק פיג'מה ספק אוברול, לפריט אופנה למבוגרים.

ובקצרה:
שם המקום: BOXPARK
ז'אנר: מרכז מסחרי אלטרנטיבי
כתובת: 2-4 Bethnal Green Rd, London E1 6GY
שלוש סיבות טובות לבקר: החנויות הייחודיות, הקונספט הארכיטקטוני הרדיקאלי והוויב האולטרה מגניב.

לעמוד הבית של BOXPARK

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

'ווסטפילד סטרספורד סיטי': הקניון האולימפי

'ווסטפילד סטרספורד סיטי' (Westfiled Stratford City) המכונה גם 'ווסטפילד איסט', על שם מיקומו במזרח העיר, נפתח בשלהי השנה הקודמת והוא אחד מהקניונים הגדולים באירופה. הקניון מתפרש על לא פחות מ- 170,000 מטרים רבועים ומאכלס כ-300 חנויות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגה קניון. ווסטפילד לונדון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בגדול, אפשר למצוא שם מותגי רשת צפויים מסוגם של ברשקה, טופשוק, פרימרק ויוניקלו, מותגי איכות בינלאומיים כמו מיס סיקסטי ו-COS, ואפילו מותגי אופנה עילית ושמות כמו פראדה. אגב, הקניון הממוקם בסמיכות לכפר האולימפי והוא השותף הרשמי של המשחקים וצפוי להיות יעד הקניות המרכזי לתיירי האולימפיאדה.

ובקצרה:
שם המקום: Westfield Stratford City
ז'אנר: קניון על עם מגוון חנויות שמכסה את קשת הגילאים, הטעמים והארנקים.
כתובת: 2 Stratford Place, Montfichet Road, E20 1EJ
שלוש סיבות טובות לבקר: ההיצע האדיר, ההימנעות מהשיטוט סיזיפי במעלה ומורד רחוב אוקספורד, וההזדמנות לקפוץ לביקור בכפר האולימפי הסמוך.

לאתר הבית של 'ווסטפילד סטרטפורד סיטי'

'סוואטי בטי': להזיע בסטייל

סוואטי בטי (Sweaty Betty) היא רשת בוטיקים המוכרת פריטי הלבשה ספורטיביים ומלאי שיק. החנות, שנולדה בשכונת נוטינג היל המפורסמת לפני 13 שנה, לא מפסיקה להשיק סניפים נוספים ברחבי הבירה ולקבל איזכורים במגזיני האופנה הנחשבים כמו ווג. ייחודה של החנות היא בכך שהיא משלבת עיצוב נשי מלא סטייל עם בדי היי-טק, האידיאלים לפעילות ספורטיבית.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סניף של סווטי בטי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפשר למצוא שם בגדים לכל ז'אנר ספורט אפשרי כולל ריצה, שחייה, טניס, פילאטיס, יוגה סקי ורכיבת אופניים. החנות מתנהגת כמו מותג אופנה לכל דבר ולא מפסיקה להפציע בקולקציות שהפריטים בהן הם הנימוק המרכזי לביקור במכון.

ובקצרה:
שם החנות: Sweaty Betty
ז'אנר: בוטיקים לביגוד ספורטיבי ומסוגנן לנשים.
כתובת: 15 חנויות ברחבי העיר, פרטים באתר הרשמי.
שלוש סיבות טובות לבקר: קולקציית בגדי היוגה, השירות האדיב במיוחד וכשהעיר כולה נערכת למשחקים האולמפיים מה יותר הולם מלצייד את המלתחה באופנה ספורטיבית תוצרת לונדון?

לעמוד הבית של 'סוואטי בטי'

'צ'יפ מאנדיי': סקנדי שיק

'צ'יפ מאנדיי' (Cheap Monday) הוא הייבוא האחרון משוודיה לבירה הבריטית. המותג, שעד לפני מספר חודשים היה מתארח ברשת חנויות Urban Outfitters פתח במרץ האחרון חנות לתפארת ברחוב הקניות הידוע Carnaby Street.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחירים סבירים לשיק סקנדינבי. צ'יפ מאנדיי/מערכת וואלה!, צילום מסך

היצע הבגדים מגלה מותג איכותי ובוגר מ- H&M, אך לא חמור סבר כמו COS. בקיצור, Cheap Monday מציע אלטרנטיבת ביניים לעיצוב נקי ומינימליסטי במחירים נוחים בהחלט. אחת מגולות הכותרת של המותג היא אינסוף גזרות ג'ינסים, שיתאימו לכל בודי שייפ אפשרי, גברים ונשים כאחד.

ובקצרה:
שם החנות: Cheap Monday
ז'אנר: מותג שוודי איכותי לגברים ונשים במחירים יחסית עממיים.
כתובת: 39 Carnaby Street, London W1F 7DS
שלוש סיבות טובות לבקר: שילוב אופטימלי בין איכות עיצובית למחיר, קרבה לתחנת אוקספורד סירקוס והוודאות שסטייל סקנדינבי רק ימשיך להשתלט על העולם.

לעמוד הבית של 'צ'יפ מאנדיי'

'ארטיקלס': משו לגברים

עם פתיחתה לפני כחודש, הפכה 'ארטיקלס' (Articles) לאטרקציה מיידית לתושבי שכונת שורדיטצ'. העיצוב העכשווי שלה מרענן, במיוחד בהתחשב בעובדה שהיא ממוקמת בחלקו של רחוב המאוכלס ברובו על ידי מסעדות וייטנאמיות. החנות מציע בגדים לבנים חובבי סטייל היפסטרי, עם מבחר מותגים אקסלוסיביים המתאימים לקשת תקציבים רחבה למדי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לגברים היפסטרים. 'ארטיקלס'/מערכת וואלה!, צילום מסך

אפשר למצוא במקור בין השאר מהדורות מיוחדות של הסניקרס Pointers, תיקי גב לרוכבי אופניים של Sandquist השוודיים, מכנסי סקיני ג'ינס של Dr. Denim וחולצות טי מצויירות של
Obey.

ובקצרה:
שם החנות: Articles
ז'אנר: חנות עצמאית להלבשה גברית אורבנית
כתובת: 96 Kingsland Road Hoxton
London E2 8DP
שלוש סיבות טובות לבקר: פריטים ייחודיים שאי אפשר למצוא ברחובות הראשיים, האזור המגניב בו היא ממוקמת והקרבה להמון מסעדות וייטנאמיות.

לעמוד הבית של 'ארטיקלס'

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully