וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפלום ברשת: 5 פריטים שווים

הילית וולברג

28.6.2012 / 0:01

פריטי פפלום, הפרט העיצובי החם של הרגע, יש למכביר ברשת - אז המדור מיפה עבורכם 5 יפים בצבעי ומרקמי הקיץ הנוכחי, כולל גם תמחור שקלי ועלויות משלוח

הפפלום, הפרט העיצובי החם של הרגע, הוא תוספת בד באזור המותניים שמעניקה הידור וקלאסה לפריטים פשוטים כמו חצאית, שמלה, חולצה ואפילו ג'קט. ברשת תוכלו למצוא אינספור וריאציות וסגנונות של הטרנד הלוהט, אבל רצוי ללכת על הצבעים והבדים של הקיץ הנוכחי פן לא יאריכו ימיו של הפפלום לשנה הבאה.

קיימים שני סוגים עיקריים של פפלום (שמילה עברית טרם נמצאה לו) ההולמים גזרות שונות. לבעלות הקימורים וגזרות שעון החול השופעות מומלץ הפפלום המובנה יותר, זה שאורז את המותניים בעטיפת ממתק מחמיאה ומצר אותן אל מול האגן. לשטוחות החזה וישרות האגן מומלץ ללכת על הפפלום המתרחב והנושם, זה שפחות מהונדס סביב המותן ועדיין מעניק אשליה של אחת כזו.

באווירת הקיץ וצבעיו הבוהקים מומלץ להתרחק מהשחור. גם כדי להלום את הסגנון הנועז יותר שהפפלום עצמו מגלם וגם כדי להימנע ממראה עמוס שבשעות הלילה עלול ליצור אשליה של כובד לא מחמיא באזור הבטן.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כדאי עם תחתונים מחטבים. שמלת פפלום עם פרחים משורטטים של פוראבר 21: 78 שקלים./מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 100 שקלים: שמלת פפלום פרחונית של Forever 21

שמלה נהדרת במחיר נהדר לא פחות שלוכדת את השעשוע של הטרנד בצורה מושלמת ולא מעיקה. העובדה שהפפלום מרוכז בצידיה מפנה את העומס מאזור הבטן ומצליחה עדיין לשמר את אשליית המותניים הצרות. הפרחים המשורטטים מאזנים את הפינפון האופייני של הפפלום והדבר היחידי שצריך לקחת לתשומת הלב הוא זוג תחתונים מחטבים במיוחד.
שמלת פפלום עם פרחים משורטטים, 78 שקלים.
משלוח: 38 דולר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שקיפות בשרוולים ובחלק התחתון. חולצת פפלום תחרה של Vero Moda. מחיר: 163 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 200 שקלים: חולצת פפלום מתחרה של Vero Moda

פפלום לא חייב לבוא בצורה נוקשה ומובנית, ממש כמו בחולצה הנוחה של ורו מודה שמשלבת שקיפות בשרוולים ובחלקה התחתון. תחילתו של הפפלום מהמיקום שלו בחולצה מצליח להרחיק את הגזרה מלהיראות כמו טוניקה זולה ומותיר את מרבית הגוף מכוסה באופן מרומז ולא זול. טוויסט עדכני לטרנד התחרה של השנתיים האחרונות.
חולצת פפלום תחרה של Vero Moda, אסוס, 163 שקלים.
משלוח: חינם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תעניק מותניים ואגם גם לבעלות גזרה נערית. שמלת פפלום קייצית של Mod Cloth. מחיר: 227 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 300 שקלים: שמלת פפלום קיצית

הצללית שהשמלה הזאת יוצרת מחמיאה הכי טוב לנשות הגיטרה ושעון החול וגם לבעלות הגזרה הנערית יותר היא תעניק מותניים ואגן. הפפלום המובנה יוצר מראה אלגנטי והחלק העליון מתחרה המצוידת בבטנה מחבקת מרכך את הנוקשות של המיני. החגורה השחורה יוצרת את שילוב הצבעים המנצח: שחור-לבן וזריקה של צבע טורקיז בוהק. עם נעלי עקב תוכלו לצאת איתה לאירוע ועם נעליים שטוחות היא הופכת למחייבת פחות.
שמלת פפלום קייצית, Mod Cloth. מחיר: 227 שקלים
משלוח: 8 דולר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
השקעה עתידית לקראת הסתיו. ז'קט פפלום ורדרד של אסוס: 323 שקלים./מערכת וואלה!, צילום מסך

עד 500 שקלים: ז'קט פפלום וורדרד

ראו בז'קט הזה השקעה עתידית לקראת הסתיו או כיסוי אפקטיבי ואופנתי למשרדים ממוזגים יתר על המידה. היופי בג'קט פפלום הוא שהוא מתפקד גם כמעין חולצה מפוארת אם הוא סגור וכשהוא פתוח, הוא מדגיש את אזור המותניים ומעניק חיתוך נכון לגוף (במיוחד עם משלבים מתחתיו גופייה ארוכה יותר). פריט חמוד ויעיל.
ז'קט פפלום וורוד, אסוס, 323 שקלים.
משלוח: חינם

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מטשטש את אזור הבטן. אוברול פפלום של רוברט רודריגז: 885 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ללא גבולות: אוברול משי של רוברט רודריגז

האוברול הקייצי הזה נוח להפליא עם כיווץ פפלום אלסטי במותן, צווארון סקופ מאוורר, כיסים בצד ובד משי מפנק. אבל מעבר לנוחות הוא גם מחמיא לגוף ומטשטש את אזור הבטן בזכות הקפלים המאווררים והנשפכים שהכיווץ יוצר. זמין בשלל מידות.
אוברול פפלום של רוברט רודריגז, שופבופ, 885 שקלים.
משלוח: חינם

  • עוד באותו נושא:
  • פפלום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully