וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה שגרה עם המון נעליים

2.7.2012 / 11:38

בת' שאק, פשיוניסטה מסורה, נתבעת על ידי הגרוש שלה שטוען כי החביאה בחדר סודי כ-1,200 זוגות נעליים בשווי מיליון דולר ודורש בחינה מחודשת של הסכם הגירושים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בת' וכמה מזוגות הנעליים מתוך אוסף מרשים במיוחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש נשים שחיות חלומות שנשים אחרות לא מעיזות. בת' שאק, אמריקאית בת 42 עם חיבה מיוחדת לאופנה וחיוך תמידי, היא אחת מן הנשים האלו. לפחות בכל הנוגע לחלומות על נעליים. עם זאת מסתבר, שלמרבה הצער, הגשמת חלומות מן הסוג הזה עלולה להיות ליבוי לסכסוך בין בני זוג.

בעלה לשעבר, דניאל שאק, יו"ר קרן הגידור SKH פונד מנג'מנט, טוען כי 1,200 זוגות נעליים של אישתו לשעבר הוחבאו ממנו במהלך הנישואים ואוחסנו בחדר סודי בדירת הפאר של השניים ושלושת ילדיהם בשדרה החמישית במנהטן.

לדבריו, קיומו של אוסף הנעליים התגלה לו רק בקיץ 2011. כעת הוא דורש חלק סכום שווה ערך ל-35 אחוזים משוויו הכולל של האוסף, המוערך על ידו במיליון דולר. סכום אשר לטענתו היה משולם לו אילו ידעו הוא ועורכי דינו על קיומו בזמן הליכי הגירושים לפני שלוש שנים. כמו כן, הוא אומר שהוא עצמו מימן את רכישת הנעליים ואף דורש ספירה של כל זוגות הנעליים המצויים כעת במספר חדרים במעונה החדש של בת', אחוזה רחבת ידיים בפילדלפיה, פנסילבניה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מפאת חוסר מקום, היא מסרה כמה מאות זוגות/מערכת וואלה!, צילום מסך

שחקנית פוקר מקצועית, פילנתרופית ויזמית

בת' שאק היא דמות מוכרת בארצות הברית. היא נודעה בשל כישוריה כשחקנית פוקר מקצועית. את חוקי המשחק היא למדה בעצמה ובהדרגה התקדמה להשתתפות בטורנירים מקצועיים בהם הרוויחה עד כה כמה מאות אלפי דולרים.

באזור לא גלוי בגופה יש קעקוע של עקבי כריסטיאן לובוטין המוכיח את הערצתה למעצב הנעליים הצרפתי. לא פעם היא כיכבה, לצד הנעליים שלה כמובן, באייטמים שעסקו באוסף המרשים. ב-2011 היא אף הופיעה לצד פרגי, דיטה פון טיז וקלי רולנד בסרט התיעודי God Save My Shoes (של הבמאי ג'ולי בן עזרא) העוסק בנשים ויחסיהן עם הנעליים שלהן. בסרט היא דיברה על האוסף שלה ועל 700 זוגות נעלי הלובוטאן בו.

"עבורי נעלי לובוטין הן פיסות אמנות", היא אמרה.

על רקע העניין התקשורתי באוסף, קשה להבין איך בעלה לא היה מודע לקיומו עד כה. "אני לא מאמינה למה שאני שומעת, בת' אמרה בשבוע שעבר לניו יורק פוסט והוסיפה בעוקצנות - "הוא אומר שהוא ידע שהארון בחדר השינה המרכזי שלנו קיים?"

מפאת חוסר מקום, היא מסרה במהלך השנים כמה מאות זוגות נעליים. את הזוגות האהובים עליה, היא מחזיקה בארון נעול שלא ניתן לפתיחה ללא קוד.

שאק היא גם פילנתרופית ואשת עסקים. מדי פעם היא יוזמת תחרויות פוקר לגיוס כספים למען קרנות וארגונים הפועלים למען ילדים במצוקה. בבעלותה כבר עשר שנים עסק פרטי לביגוד וינטג', והיא עובדת על ליין לנז'רי וביגוד משלה.

מעת לעת היא כותבת טור אורח במגזין קוסמופוליטן. שאק השיקה גם אתר חמוד המוקדש לנעלי נשים בשם shoesRforever, המציע מכירות במבצע של נעלי מעצבים, החלפת נעליים, תשובות לשאלות בענייני נעליים עליהן היא עונה בעצמה (כמו למשל, "איך אני יכול לשכנע את החברה שלי לנעול נעלי עקב"?), גלריות כוכבות על השטיח האדום בנעליים השראתיות וציטוטים מעניינים על נעליים כמו "עקבי הסטילטו הם נשק נשי שלגברים אין" שאמר, כמובן, כריסטיאן לובוטאן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
בת' שאק בבכורת הסרט 'סקס והעיר הגדולה 2', ניו יורק, מאי 2010. Andrew H. Walker, GettyImages
בת' שאק בבכורת הסרט 'סקס והעיר הגדולה 2', ניו יורק, מאי 2010/GettyImages, Andrew H. Walker
בת' שאק מסיבת קוקטייל של מעצב הנעליים כריסטיאן לובוטאן, ניו יורק, נובמבר 2011. Cindy Ord, GettyImages
בת' שאק מסיבת קוקטייל של מעצב הנעליים כריסטיאן לובוטין, ניו יורק, נובמבר 2011/GettyImages, Cindy Ord
בת' שאק בהשקת קולקציית אביב 2010 של מעצב הנעליים אלחנדרו אינגלמו, ניו יורק, ספטמבר 2009. Amy Sussman, GettyImages
בת' שאק בהשקת קולקציית אביב 2010 של מעצב הנעליים אלחנדרו אינגלמו, ניו יורק, ספטמבר 2009/GettyImages, Amy Sussman

בת' שאק בסרט התיעודי God Save My Shoes מ-2011

  • עוד באותו נושא:
  • נעליים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully