וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת: בתיק הים של הריץ' ביץ'

טל דרורי

3.7.2012 / 8:25

פנטזיות על עצי קוקוס, מי טורקיז וחול לבן, הטיסו את מדור חולצת רשת לביקור באתר חדש שמציע כל מה שנחוץ כדי להראות סופר-שיק בים, משמלות חוף אתניות ועד בגדי ים נוצצים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלת חוף מתוך ביץ' פלמנגו. מריה הופמן, 285 ליש"ט/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם: Beach Flamingo

לוקיישן: www.Beachflamingo.com

ז'אנר: חנות וירטואלית המתמחה בהלבשת חוף אולטרה-מקורית לנשים מהסוג שלא חושב שחופש הוא הזדמנות לזרקנות בכל הקשור לאופנה.

טריילר: ככל שהמסחר המקוון בתחום האופנה מתפתח, כך אפשר למצוא ברשת יותר חנויות המתמקצעות בתחום ממוקד. ביץ' פלמינגו, שהצטרפה לחגיגה לפני כחודשיים, היא דוגמא טובה לשפע האלקטרוני הנוכחי. החנות הווירטואלית חולשת על התחום הצר למדי של פריטים שמיועדים לרצועת החוף, או לשפת הבריכה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אוסף שנולד מחלומות שנרקמו על החוף באיטליה. ביקיני של Emamo, מחיר: 175 ליש"ט/מערכת וואלה!, צילום מסך

כמו רבים מהאתרים המוקמים באינטרנט, גם ביץ' פלמינגו הוקם על מנת למלא חוסר, או לפתור בעיה; במקרה הזה אין ספק שמדובר בבעיות של עשירים. האתר הוקם על ידי שתי אחיות בריטיות בשם לילי וג'סיקה, שבמשך יותר מ-20 שנה היו נוהגות לבלות חודשיים בשנה על החוף בפוגלייה, איטליה, שהיא במקרה גם ארץ מוצאו של אביהן.

השהות הממושכת על החוף בין איטלקים נופשים בבגדי חוף מסוגננים ונוצצים הולידה חלום - לפתוח חנות שתרכז את בגדי החוף הלוהטים ביותר של המעצבים השווים ביותר.
הניסיון של שתיהן בתחום האופנה - לילי שימשה כעורכת שופינג במגזין האופנה-רכילות גראציה; ג'סיקה ניהלה רשתות אופנה בריטיות מוכרות – תרם לא מעט ליוזמה האמביציוזית. התוצאה היא חנות מהודקת עם אוסף מרשים של ביגוד חוף שנע מביקיני ושמלות כפתן, ועד לתיקים מהמותגים הנחשקים ביותר בז'אנר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויש גם בגדי ים שלמים. מיס ביקיני, 143 ליש"ט/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים: ישנן שלוש קטגוריות. הראשונה והחשובה שבהן היא בגדי הים. השנייה היא Cover ups, כלומר כל מה שלובשים מעל לבגדי הים, והשלישית היא אביזרים משלימים. בבגדי הים אפשר למצוא לייבלים מעניינים כמו We are Handsome, Zimmerman ו-Miss Bikkini.

הקולקציה לא רק מרשימה בהיקפה אלא גם במגוון העשיר של הפריטים בה. אפשר למצוא בביץ' פלמינגו הכול - ביקיני בהשראת וינטג', משולשים מינימליסטים עם פרינטים עכשוויים, וגם בגדי ים שלמים ואולטרה נשיים. מן הראוי לציין שהמחירים לא זולים ונעים בין 70 פאונד ל- 350 פאונד (צריך להכפיל בערך ב-6).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
We Are Handsome, מחיר: 210 ליש"ט/מערכת וואלה!, צילום מסך

בקטגוריית ה-Cover ups אפשר כאמור לחזות בשמלות חוף, כפטנים וסרונגים, אותן מערכות לבוש ששואבות השראתן מלבוש אסייתי מסורתי. הסגנונות שונים אך כולם מדיפים ניחוח של גלאם. בנוסף, חלק מהפריטים נותנים תשובה נאה לטרנד הנוכחי של הבובו-שיק וההדפסים השבטיים. להשלמת הלוק, קטגוריית האביזרים מציעה הנעלה, תכשיטים וכובעים, אך גולת הכותרת היא שלל תיקי חוף שווים. מתיקי בד זרוקים-לכאורה, לתיקי קש אלגנטים או קלאצי'ם מודפסים. במילים אחרות, יש בביץ' פלמנגו לפחות משהו אחד לכל סטייל.

יונת דואר: יש לכל יעד בעולם יומיים עד חמישה ימי עבודה בעלות של שלושים פאונד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תיק חוף של Swash, מחיר: 143 ליש"ט/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • בגדי ים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully