וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: הכל כלול

שירלי אכסלרוד

4.7.2012 / 10:35

לכבוד עונת הנסיעות וגלי הלחות המציפים את יולי, מדור קוסמטיקה קלה בספיישל מוצרי טיפוח לקיץ, כולל טריק מהמם שיאפשר לכם להעלות בושם למטוס ותחליבי שמש בלי ריח של שמן

יש כאלה שמחזיקים אישה בכל נמל. ש' מחזיקה בכל שדה תעופה איש ביטחון שרוקן לה את תיק הרחצה המפואר מבקבוקי בושם חשודים בגודל אסור, וגם גלגל עיניים תוך כדי.

מה רבה היתה שמחתה של ש' כשקיבלה את Travalo, בקבוקון ספריי חמוד וחוקי, שמאפשר למלא בושם ממיכל גדול בקלילות, ולעלות איתו למטוס. "לבקבוקון הנדסת אנוש גאונית, והמילוי פשוט להפליא: מורידים את מכסה השפריצר מהבושם הגדול, כך שהצינורית מבצבצת. מצמידים אליה את תחתית בקבוקון ה-Travalo, ומפמפמים בכיף חצי דקה, עד למילוי הכמות הרצויה (ולכל היותר עד 4 מ"ל, שאמורים להספיק לכ-50 התזות).

תשאלו את עצמכם כיצד זה הבושם לא נוזל מלמטה? או, אז מסתבר שה- Travalo הוא קטן אך חכם, ומצוייד במנגנון איטום שפותח בהשראת מערכות התדלוק במטוסים, והרי אנחנו לא יכולים להגיד לא למטוסים.

ה- Travalo קיים במבחר צבעים, ומתאים לנשיאה גם בקרוז בים התיכון, נופשוני הכל כלול ואפילו נסיעות במונית שירות.

Travalo, מחיר: 49 שקלים. להשיג ב-WWW.CALLPERFUME.CO.IL

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
TRAVALO מחיר: 49 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזמן שאתן עושות את הדרך מכאן לשם בקו 25, בוודאי מאוד דחוף לכן לדעת שדוכסית הלקים אסי ויינגרטן מתכוונת לבלות את החופשה השנתית שלה בהמפטונס, מצויידת בקולקציית הצבעים החדשה שלה לעונה, שנוצרה בהשראת בגדי ים (כלומר – מתבלה בכלור ונתקעת תדירות בחריץ?).

ואלה שמות: הקיץ הזה מומלץ להתפלש בכחול-שמים המהמם המכונה bikini so teeny, ב-mojito madness הירוק והמשמח, או ב- fear or desire הכתום הבהיר המושלם והמעולה. את הברונזה הפנינתית של שקיבל הלק עם השם all ties up אפשר להשאיר לסבתא, וגם ה- fear or desire הוורוד הבזוקאי המבריק נמצא שנוי במחלוקת.

ובחזרה ללבנט: ה-אססי'ם, שעד לא מזמן נמכרו רק במכוני ציפורניים למיניהם, הגיעו גם לסופר פארם ובדרך פלא, גם במחיר נמוך יותר: 50 במקום 60 שקלים. שימו לב: מורחת מקצועית שהתנסתה בכמה מהם, טענה כי המברשת של הבקבוקים מהסופר-פארם שונה מזאת של הלקים הנמכרים בסלוני ציפורן – קצרה ורחבה מאוד, ופחות נוחה. זאת בזמן שמורחת מיומנת אחרת טענה כי המברשת החדשה מעולה ומעוצבת באופן שדורש לא יותר ממריחה אחת כדי לכסות את הציפורן, פלוס השלמות בצדדים. אבל כידוע, גם רוחב ואורך הם עניין של טעם.

Essie, קולקציית קיץ 2012 – 50 שקלים לבקבוק. להשיג בסניפי סופר פארם נבחרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Essie, קולקציית קיץ 2012 – 50 שקלים לבקבוק. להשיג בסניפי סופר פארם נבחרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

זוהי עונת הטייפונים של מוצרי ההגנה מהשמש ואלה יזכו בקרוב למדור נפרד, כראוי. ובינתיים, המלצה על שניים מהמצטיינים שבהם -

כמדי עונה, גם השנה הלכה נסיינית המדור החיוורת ת' שבי אחר קרם ההגנה נטול השומן של דוקטור עור. חוץ מהגנה מספקת גם בעת טבילה במים, מצטיין המוצר בבקבוק ספריי נוח להפליא, מרקם קליל במיוחד שנספג בטיל, וניחוח סבוני נקי ומעולה שלא מסגיר את קיומו.

ד"ר עור, ANTI-SUN SPRAY SPF, מחיר: 80 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ד"ר עור, ANTI-SUN SPRAY SPF, מחיר: 80 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבא בתור הוא תחליב ההגנה לפנים של לנקום, שמגיע ב-30 או 50 SPF, וניתן אחר כבוד לנסיינית לבנבנה במיוחד. "למרות מקדם ההגנה הגבוה, התחליב נספג די מהר, לא השאיר סימנים לבנים, ולא גרם להתפרצות חצ'קונים בעור מעורב ובעל נטייה לגדל כאלה. שני מייק אפים שנמרחו מעליו בהזדמנויות שונות, אחד של לנקום והשני של חברה אחרת, ישבו עליו מצויין. בסיס יומיומי אידיאלי לימים של שמש שטנית".

לנקום, GNIFIQUE SOLEIL, מחיר: 140 שקלים ל- 50 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לנקום, GNIFIQUE SOLEIL, מחיר: 140 שקלים ל- 50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

כן, כן, הקיץ זה בלעעחס ריחני, ומעטים הבשמים שהאינטרקציה בינם לבין השהות באוויר הפתוח יוצרת תגובה כימית ראויה. החדש של ג'ורג'יו ארמאני מצליח לעמוד בכבוד גם במרק המהביל שמורכב מ-100 אחוז לחות ועשן אגזוזים, בזכות אלמנט חמצמץ ולימוני נעים, ומראה אטרקטיבי של סבון נוזלי מנצנץ.

ארמאני, ACQUA DI GIOIA SATIN, מחיר: 463 שקלים ל-50 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ארמאני, ACQUA DI GIOIA SATIN, מחיר: 463 שקלים ל-50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully