וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופנה זולה עם אג'נדה: אאוטלט מעצבים חדש ביפו

8.7.2012 / 12:08

אאוטלט מעצבים חדש בשם 'החצר הנשית', מבטיח מציאות בנוסח פריטים ב-29 שקלים ומנסה לשלב בין אופנה לאג'נדה. האם כדאי לבקר במקום ומה באמת יש על הקולבים?

מבין מגוון שילובי ה-mix & match האופנתיים, השילוב בין אופנה לאג'נדה אף פעם לא קצר פופולריות יתרה, בין אם בשל הביקוש הדל עבורו ובין אם בגין ליקויים ברמת הביצוע.

אאוטלט חדש המרכז פריטים של מותגים ומעצבים ישראלים, מוכיח כי אפשר לשלב בין השניים, ואפילו מסתמן שכולם יוצאים מכך נשכרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לירון ויצמן מככבת בהתנדבות בקטלוג של החצר הנשית/מערכת וואלה!, צילום מסך

אאוטלט 'החצר הנשית' בנמל יפו נחנך אמנם רשמית בשבוע שעבר, אך מסתבר כי הוא פעיל כבר שלושה חודשים תמימים. האאוטלט הוא הזרוע החדשה של עמותת החצר הנשית שהוקמה לפני תשע שנים על ידי ליאורה קסל ומירית סידי. העמותה נוסדה מתוך מטרה לסייע לנשים צעירות ולנערות בסיכון תושבות יפו ודרום תל אביב.

בפרויקט הנוכחי למשל מקבלות הבנות הזדמנות להיכנס למעגל התעסוקה על ידי עבודה בחנות ולמידת ענף הקמעונאות, החל מעבודה במכירות ועד ניהול מלאי וניהול עסק. לצד אלו, לקחו מעורבות גם מוסדות כמו מכללת שנקר וסטודיו 6B אשר פתחו את שעריהם בפני הבנות, ואיפשרו להן להשתתף בקורסי העשרה של סטיילינג, תפירה, צילום ועוד.

נדבך נוסף בהילה הפילנתרופית של הפרויקט, הוא קשת המעצבים שלקחו בו חלק ותרמו לחנות עשרות פריטי לבוש ואקססוריז, כאשר כל ההכנסות מועברות ישירות לעמותה ולקרן דואליס לתמיכה ביזמות עסקית חברתית.

רפרוף מהיר בין הקולבים והמדפים מעלה פריטים חדשים לחלוטין שעליהם מתנוססים שמות כדוגמת מירית וינשטוק, אלף אלף, דינה גלאס, טלי אימבר, דורין פרנקפורט, רוני קנטור, דניאלה להבי, מדוזה והגר סתת. כל הפריטים נמכרים בהנחות של עד 70% ממחירם המקורי בחנויות, כאשר המילה הטריקית "עד" נשמטת ברוב המקרים, מה שאכן מאפשר לאתר מציאות משתלמות. המחירים מתחילים ב-29 שקלים ולא עולים על 300 שקלים.

רובה של החנות מוקדשת למין הנשי, אך ניתן למצוא בה גם פריטים לילדים משני המינים. מלבד זאת, מחולק החלל לבגדי ערב, בגדי קז'ואל, בגדי ים וחוף, תכשיטים ותיקים ופריטים סוג ב' עד 99 שקלים.

בין הפריטים המוצעים בחנות, אותרו חמישה שווים במיוחד: שמלת משי ותחרה בגוון ניוד של אלף אלף שמחירה הוא 129 שקלים; מכנסי ערב מחוייטים של המעצבת מירית וינשטוק אשר נמכרים ב-199 שקלים; שמלת פסים דקים בעלת רכיסת שרוכים בגב של ביקל הנמכרת ב-99 שקלים; מכנסי ג'ינס בגזרת שק של אנה קיי ב-150 שקלים; ושמלה לבנה מנוקדת של מותג העיצוב גרדרובה, שמחירה עומד על 229 שקלים.


מחירים לדוגמא: גופיות: 29 - 49 שקלים; חולצות: 79 - 129 שקלים; מכנסיים: 79 - 199 שקלים; נעליים: 99 - 199 שקלים.

החצר הנשית בנמל, האנגר 1 נמל יפו
שעות פעילות: ראשון-חמישי 10:00-20:00; שישי 10:00-15:00; שבת 10:00-20:00

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה של אלף אלף ב-129 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
החצר הנשית. טל טרי
מכנסיים של מירית ויינשטוק ב-199 שקלים/טל טרי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה של ביקל ב-99 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכנסי ג'ינס שק של אנה קיי ב-150 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך
החצר הנשית. טל טרי
שמלה של גרברובה ב-229 שקלים/טל טרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully