וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפסולה בריאה: יונתן זוהר לקסטרו

לירוי שופן

8.7.2012 / 13:14

קסטרו משיקים קולקציית קפסולה נוספת, והפעם בשיתוף המעצב הצעיר והאנונימי יונתן זוהר. מסתבר, שדווקא מעצב חיצוני מצליח להביא את המותג למקומות חדשים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מגע של מעצב קונקרטי. יונתן זוהר לקסטרו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בניגוד להלך הרוח הפושה בקרב רשתות אופנה פופולריות, קסטרו מעולם לא נסחפה עם רעיון קולקציות הקפסולה, שנעשה בעשור האחרון שיטת פעולה לגיטימית ותכופה. בין אם מתוך גאווה, ובין אם סיבות אחרות, עד היום העמידה בסך הכל שני שיתופי פעולה עם מעצבים חיצוניים – שלי סתת למותג הנעליים קאפל אוף ומעצב האופנה אלון ליבנה. וגם הם, אופיינו בקוטנם היחסי ובפנייה מודעת אל מסגרת הרחובות המקיפה את סניף הדגל של הרשת בדיזנגוף סנטר.

כעת, ובהשקה שקטה יחסית, הרשת מציגה קולקציית קפסולה שלישית, אשר נוצרה יחד עם המעצב הצעיר יונתן זוהר (28). 14 דגמים קיציים נוצרו עם בוגר שנקר לשעבר, שלאחר תקופת התמחות אצל דיאן פון פורסטנברג ואצל ג'ון גליאנו, משלים בימים אלה תואר שני בעיצוב אופנה בפריז.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה בהדפס עננים. חיבור בין קיץ מהורהר לסתיו/מערכת וואלה!, צילום מסך

"ברגע שיונתן הציג קולקציה יוצאת דופן כפרויקט גמר בשנקר", מספרת על תהליך העבודה דגנית הולינגר-רם, ממעצבות קסטרו נשים, "אז היה נראה לנו נכון לארח סטודנט בסטודיו". לדבריה, במשך מספר שבועות בחודש ספטמבר האחרון, זוהר נהג להגיע בכל יום למטה החברה בבת ים, והיה מעורב הן בטעמה בסגנוני של הקולקציה והן בהרכבי הבדים שלה, ואף נהג להתעקש על שימוש בחומרים מסויימים.

"בחברה מסחרית כמו קסטרו, אתה עובד על ניואנסים", מציין זוהר על ההגבלות והאפשרויות שהפרויקט טומן בחובו. "עבדתי עם כמה השראות. המטרה הייתה ליצור תחושה. מעין קו תפר בין קיץ מהורהר, אולי מלנכולי, לסתיו". כדי להוכיח את דבריו הוא מצביע על שמלה באורך מידי, עשויה ג'רסי מודפס בעננים אפורים, ששרווליה משוסעים בשרוכים מוצלבים בצפיפות; או שמלה על אחרת, המורכבת מבגד גוף הדוק ואלסטי וחצאית פליסה מתפזרת ומפוספסת לאורך בקווים שחורים ועבים. מנגד, לא נפקד מקומם של פריטים עזים יותר, כמו קבוצה פריטים שחורים, שהדוגמא הצבעונית המקשטת אותה היא למעשה פיסות רקמה בצבעי אדמה אתניים, היוצרות בה מרקם מוחשי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה המשלבת בין טופ ילדותי לחצאית מתגרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קשת הצבעים המדוכדכת – נרשמו נגיעות קלות של כתום כהה – כמו גם העובדה שמרבית הפריטים נועדו להתלבשות יומיומית, נטולת כל כוונה לרהב יוצא דופן, מוכיחה שחשיבותו של שיתוף הפעולה הזה נעוץ לא בהתלהבות המידית שהוא מסוגל לעורר. לקסטרו הוא מביא ערך אחר. מכיוון שאין בקולקציית הקפסולה הזו התכתבות מודעת מידי למגמות עונתיות, או איזושהי כוונה לשכתב באמצעים זולים כתב יד של מעצב על, היא מאפשרת עיצובים שהם שטוחים פחות ומשוכללים יותר בהשוואה למצאי העונתי של הרשת. יש בהם מנעד מעודן המשלב בין אלגנטיות לבין פרטים המוכיחים גישה של מעצב קונקרטי, כמו חולצת טי עשויה משי, המשלבת פתח אסטרטגי וא-סימטרי על הכתף; או שמלה המורכבת מגופיה, שבחזיתה טלאי לב מסאטן כסוף, מחצאית קלת דעת ומפס חגורה מודגש, המשתלבים יחד לאמירה גרפית נוסטלגית.

טווח מחירים: 199-599 שקלים. להשיג בדיזנגוף סנטר וקניון רמת אביב בלבד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • קסטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully