וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילה קוניס: דיור ורטרו במגזין אל בריטניה

10.7.2012 / 11:52

הברונטית המוכשרת מילה קוניס הצטלמה למגזין אל בריטניה בפריטים של כריסטיאן דיור ובסגנון רטרו מרשים, וחשפה בראיון שער כמה מהאספקטים הקשים בחייה של רווקה הוליוודית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מילה קוניס על שער מגזין אל UK, גיליון אוגוסט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מילה בתנוחה, שמלת מיני וסידור שיער בנוסח דוגמנית שנות השישים ג'ן שרימפטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

'סופר הוט'. כך ניתן לתאר בשתי מילים מדויקות את מילה קוניס על שער גיליון אוגוסט של מגזין אל הבריטי. בשיער חלק-נפוח וביגוד עם ממד רטרו דומיננטי של דיור מקולקציית קיץ 2012, השחקנית שתחגוג בקרוב 29, מזכירה מדוע היא אחת הכוכבות החמות בהוליווד היום.

על ההפקה - ראיון שער פלוס צילומים ברוח רטרו - אחראים הצלם האמריקאי דאג אינגליש הידוע בצילומי פורטרט סלבריטאים, והסטייליסטית לית' קלארק. קלארק, עובדת בקביעות עם שתי החברות אלכסה צ'אנג וקירה נייטלי, וידועה בסגנונה המושפע מסטייל שנות השישים ובהשראה ישירה ממריאן פיית'פול של אותו זמן.

במקרה הזה הסטיילינג, כמו גם ההעמדה, משקפים במפורש מחווה מכוונת לתקופה המסוימת הזאת בכלל ולדוגמנית והשחקנית הבריטית ג'ן שרימפטון בפרט, כפי שהונצחה במספר צילומי שחור-לבן ידועים מן המחצית השנייה של הסיקסטיז. שרימפטון, אחת הדוגמניות הבריטיות המצליחות אי פעם, הייתה דמות בולטת ב"סווינגינג לונדון", תקופה בבירה הבריטית שהתאפיינה ביצירה צעירה ומשוחררת בתחומי המוזיקה, באופנה ובתרבות וכמובן - במתירנות מינית. היא נודעה בכינויים "איט-גירל", "דה פייס" ו"דה שרימפ" (החסילון, עקב גזרתה הדקה) והופיעה על שערי ווג, באזאר, וניטי פייר, ועוד. היא ניהלה רומנים עם הצלם דיויד בילי והשחקן טרנס סטאמפ, ובסופו של דבר נישאה לצלם מייקל קוקס. כיום, בגיל 69, היא מנהלת עם בנה ומשפחתו מלון בוטיק בעיר הנמל ההיסטורית פנזנס בקורנוול, דרום מערב אנגליה.

הדוגמנית הבריטית ג'ין שרימפטון, 25 ינואר 1969. GettyImages
השראה ישירה. ג'ן שרימפטון, ינואר 1969/GettyImages
ג'ין שרימפטון, 12 יולי 1966. Stan Meagher, GettyImages
ג'ן שרימפטון, מרץ 1966/GettyImages, Stan Meagher

בשתיים מתוך התמונות המופיעות בגיליון החדש של אל, קוניס צולמה באופן שאינו משאיר ספק לגבי מקור ההשראה. בתנוחת הישיבה, בהישענות על הידיים, ואפילו הבעת פניה ניתן למצוא דמיון ישיר לאלו של דוגמנית העבר הבריטית (אגב, תופעת ההטרוכרומיה של קוניס - גוון שונה של בכל עין; עין ימין ירוקה ועין שמאל חומה - כלל לא מובחנת פה).

מסתמן שלקוניס, אשר מאז פריצתה בסרט "קח את זה כמו גבר" (2008), זוכה לתשומת לב נרחבת בכל הנוגע למראה שלה ומופיעה דרך קבע ברשימות 'הכי סקסיות' ו'הכי חמות' למיניהן, לא הייתה כל בעיה להיכנס לנעלי העקב של שרימפטון. ססטוס הכוכבת שלה חוזק לאחר שנבחרה על ידי דיור להיות פני המותג בעונה הנוכחית. זוהי כמובן גם הסיבה שהיא לובשת בכל אחת מן התמונות במגזין ביגוד של בית האופנה היוקרתי.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך ההפקה באל בריטניה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער גרסת המנויים של המגזין/מערכת וואלה!, צילום מסך

לא קל להיות רווקה הוליוודית

הילדה-שחקנית היהודייה, שהייתה לכוכבת בליגה הראשונה של הוליווד, מככבת ב"טד", קומדיה רומנטית-פנטסטית חדשה לצד מרק וולברג. הסרט ייצא בארצות הברית ב-29 ליולי, במקביל להופעת המגזין בדוכנים.

בראיון היא ביטלה שמועות בדבר קיומם של קשרים רומנטיים בחייה וטוענת שכרווקה הוליוודית בכלל קשה לה לפגוש בחורים. באמת, היא ממש כמו כולנו. "אני מנסה להיות בחורה רווקה נורמלית, אבל הקונספט לא עובד בשבילי. אני לא יכולה לצאת לדייט, גם אם אני רוצה. אם בחור מזמין אותי לדייט, לאן הוא יכול לקחת אותי, לבית שלו, לבית שלי, אין לנו לאן ללכת, אז מה עושים?"

היא גם דיברה על שמונה שנות יחסיה עם הכוכב-ילד לשעבר מקולי קאלקין ועד כמה אין לה כל חרטות: "קשר קבוע בגיל כל כך צעיר מאוד עזר. אתם יודעים מה, לא הייתי לוקחת דבר בחזרה בחיים, אפילו לא דבר אחד. אני חושבת שהכול חישל אותי והפך אותי למה שאני היום. האקס שלי, המשפחה שלי, החברים שלו, כולם".

על ילדותה כבת למהגרים אוקראינים בלוס אנג'לס אמרה: "אולי עכשיו יש לי הרבה, אבל זה בסדר מבחינתי אם הכול ייעלם. היה לי הכול כשהייתי ענייה. תמיד היה לנו אוכל על השולחן. בדרך כלשהי, ההורים שלי דאגו שיהיה. הייתי ילדה אהובה. לא היו לי דברים חומריים, אבל זה לא שינה כלום. אני אסירת תודה שאני לא צריכה להתעורר כל יום ולדאוג בקשר לתשלום חשבונות. אבל אני לא מתכוונת למכור את נשמתי עבור זה".

למרות מועמדות לגלובוס הזהב (עבור הופעתה הבלתי נשכחת ב"ברבור שחור", 2011), היא חשה חוסר בטחון בנוגע לכשרונה. "עדיין אין לי פקינג מושג מה אני עושה. אין לי בטחון בכישרון שלי, אם הוא קיים. עבודה קשה מחזיקה אותי שפויה".

על חשיבותם של בני משפחה וחברים בחייה: "אם לא היה לי הבסיס המוצק של חברי ומשפחתי, אני לא יודעת מי הייתי היום. חברי היו אתי מאז שהייתי ילדה ואני חושבת שזה משפיע על מה שאני. חברות שלי לא קשורות לתעשייה - ג'ולי היא מורה וקאט היא רופאת שיניים. הן מונעות ממני מלהיות טמבלית מוחלטת".

(צילומים: Doug Inglish)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully