וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ללין משיקים קו לקים חדש

רשת ללין משיקה קו לקים חדש של 10 גוונים, המיוצר עבורה על ידי מותג הלקים 'שיק'. השאלה היחידה שנותרה פתוחה היא פער המחירים בין המוצרים של ללין לאלה של היצרנית

ללין, הרשת לטיפוח הגוף, מצטרפת לשוק הלקים ומשיקה בימים אלה סדרת לקים הכוללת עשרה גוונים, כשבכל עונה תשווק ללין לחנויות קולקציה חדשה של צבעים.

את הלקים מייצרת עבור ללין חברת שיק הישראלית, המוכרת בזכות קו הלקים הנושא את שמה, כשאת הגוונים של ללין בוחרת מייסדת המותג מירב כהן. ניכר, שהדגש בקולקציה הוא על גוונים קלאסיים שנעים החל מורוד בייבי ועד ורוד פוקסיה, אדום וורוד סגלגל. מתוקף כך, אין ביטוי לטרנדים החמים של הקיץ, בין היתר צבעים ניאונים ברוח שנות ה- 80, כחולים בהשראת הים וטנג'רין טנגו שנבחר לצבע השנה.

בבדיקת נסיינית עולה כי נוזל הלק במרקם נכון, לא סמיך מידי ולא נוזלי מידי והמברשת נוחה לשימוש. מריחת השכבה הראשונה לא היתה אחידה במיוחד, מה שהצריך מריחת שכבה שניה, שהביאה לכיסוי ואחידות. הלק התייבש תוך עשר דקות לערך, זמן יחסית מהיר, ונותר עם ברק.

בעוד שקשה להצביע על הבדל איכותי מהותי בין הלקים של שיק לאלה המיוצרים עבור ללין, הן מבחינת סמיכות הנוזל וזמן הייבוש, ישנו הבדל ניכר במחיר. מחיר הלק של ללין הוא 29.90 שקלים ל- 15 מ"ל לעומת לק של שיק שמחירו 19 שקלים לבקבוק של 17 מ"ל.

ממשרד יחסי הציבור של רשת ללין נמסר בתגובה:"הפורמולה של ללין היא פורמולה ייחודית שפותחה עבורנו עם צבעים הכי טרנדיים שיש שבחרנו וייצרנו בקפידה".

ממשרד יחסי הציבור של שיק נמסר כי: "שיק אכן מייצרת עבור ללין את סדרת הלקים החדשה הנושאת את שמה. הפורמולה המיוצרת עבור הלקים של ללין הינה מיוחדת ומורכבת ממרכיבים זהים אך שונים במוצאם ובתכונותיהם. בחירת הגוונים כמו גם מחירו של הלק - נעשית על פי החלטת הלקוח בלבד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עשרה גוונים בקולקציית הקיץ של ללין/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • ללין
  • לקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully