וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה בארצות הברית סביב מדי הנבחרת האולימפית

לירוי שופן

15.7.2012 / 16:22

התקשורת האמריקאית סוערת סביב מדי הנבחרת האולימפית לאחר שנודע שהעיצובים, שעל חלקם אחראי רלף לורן, יוצרו בסין. מדי הנבחרת הישראלית, בעיצוב קסטרו, נתפרו גם הם בסין

סערה בארצות הברית סביב מדי הנבחרת האולימפית. בסוף השבוע האחרון נודע כי המדים, המבוססים על צבעי הדגל האמריקני והמעוצבים על ידי רלף לורן, אינם מיוצרים בארצות הברית אלא בסין. הסנטור הארי רייד אף אמר כי הוועדה האולימפית של המדינה צריכה "להתבייש בעצמה" שאישרה את המדים, ופוליטיקאים נוספים אף טענו כי הצעד פוגע בתעשיית הטקסטיל האמריקאית וכי על המדינה לקדם מוצרים מתוצרתה.

על אף שביומה הראשון של הסערה התקשורתית נמנע בית האופנה רלף לורן מתגובה, הרי שאתמול (שבת) התברר כי הלחץ הציבורי נשא פרי. המעצב – שחתום על עיצוב בגדי הנבחרות האמריקאיות עד 2020 - שיחרר הצהרה רשמית כי המדים הבאים, למשחקי החורף בשנת 2014 ברוסיה, ייוצרו כולם בארצות הברית. המדים למשחקים הקרובים, לעומת זאת, יישארו כפי שהם מתוקף העובדה שאין מספיק זמן כדי לתפור בגדים חדשים עבור 530 האתלטים בנבחרת.

המדים בעיצובו של לורן אינם מיועדים לתחרויות עצמן, אלא כלבוש יומיומי ייצוגי וכמדים לטקסים רשמיים. בנוסף, העיצובים כולם מוצעים למכירה לקהל הרחב דרך אתר האינטרנט של המותג.

מדי נבחרת ישראל, למשחקים שיפתחו ב-27 ביולי, עוצבו על ידי מותג האופנה המקומי קסטרו. על פי משרד יחסי הציבור של המותג, גם מדים אלה נתפרו בסין.

תאריך עדכון אחרון: 15 ביולי, 18:27

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתוך אתר הבית של רלף לורן. המדים מוצעים למכירה ולא מיוצרים בארצות הברית/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully