וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת: מנהטן מרקט

טל דרורי

17.7.2012 / 11:22

מדור חולצת רשת בוחר לפשפש בהיצע הענק של החנות הניו יורקית האולטרה-מסוגננת 'פיקסי מרקט', שמאפשרת להזמין לכל העולם בגדים של מעצבים ייחודיים, יותר או פחות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה: 62 דולרים. פיקסי מרקט/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם: Pixie Market

לוקיישן: http://www.pixiemarket.com

ז'אנר: בוטיק וירטואלי הורס המאכלס אוסף ענקי של בגדי מעצבים ידועים יותר, פחות ולא ידועים בכלל.

טריילר: Pixie Market הוא מסוג האתרים שכיף לשוטט בהם גם אם אין שום כוונה או חצי כוונה לצאת למסע שופינג וירטואלי. בניגוד מרענן למקבילות אינטרנטיות, פיקסי ניחן בגישה דיגיטלית לא מתאמצת; הוא עירום מכל אנימציית פלאש, אין בו ממשק משתמש מתוחכם והתוכן בו הוא אפסי. העדר האלמנטים, משאיר את הפוקוס במקום הנכון, כשמתברר שהבגדים אכן ראויים לפוקוס, וכל אחד מהם הוא באמת ייחודי.

הבוטיק אגב, קיים גם בעולם האמיתי, במנהטן ניו יורק, והוא מוקד משיכה לפאשניסטות מהאיזור. בנוסף, השלוחה האינטרנטית זוכה לשבחים מקהילת האופנה הבינלאומית, כשהפריטים בו זוכים להיות מוצגים באתרי אופנה מביני עניין, דוגמת Refinery 29.com.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצת ג'ינס: 68 דולרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפריטים מגיעים מעשרות מעצבים ומותגים. חלקם מוכרים יותר, כמו למשל:Jeffrey Campbel, Sass and Bide, Cheap Monday, ומוכרים פחות או בכלל לא.

טווח המחירים הוא רחב. מצד אחד, הוא גבוה מספיק כדי לשדר איכות, ומצד שני לא גבוה מידי כדי להיות מחוץ להישג היד הממוצעת. ממש כמו פאשניסטה מודרנית, פיקסי מרקט לא מהסס לערבב בין מותגי אופנה עילית למותגי קז'ואל.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חצאית: 95 דולרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

ניכר שעין מיומנת היא שאצרה את הפריטים תחת קורת גג אחת. הסגנון, אם לנסות לכלוא אותו תחת כותרת אחת, הוא 'קריאטיבי נינוח'. הבגדים מעניינים אך לא אקסצנטריים, ומשלבים בכישרון בין נוכחות לאנדרסטייטמנט, כשהגזרות שלהם הופכות אותם לנוחים ללבישה.

המגוון הגדול באתר מייצר תחושה שאפשר לחפש ולנבור, אך לא באופן מסחרר ומעייף.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצה: 69 דולרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים: כל קטגוריה מציגה מאות פריטים, שכל אחד מהם שונה מחברו. הסטיילינג המיקס-מאצ'י מוצלח במיוחד ומשרה השראה להתלבשות עצמאית. בקטגוריית השמלות, למשל, אפשר לאתר שמלות בגזרות חופשיות בסטייל בוהו-שיק באורכי מידי ומקסי, לצד גזרות מודרניסטיות עם קווים ישרים, שמסתיימות מעט מתחת לישבן. מגוון הבדים והדוגמאות אינסופי, ונע מבלוקי צבע, להדפסים שבטיים ולצורות גיאומטריות. המחירים, אגב, מתחילים ב-50 דולר ומגיעים עד למאתיים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שמלה: 139 דולרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בגזרת ה'טופס', כלומר העליונים, אפשר למצוא בין השאר חולצות מבדים דקיקים עד שקופים, חולצות מכופרות גזורות היטב בסגנון גיק-שיק סטייל אלכסה צ'אנג, וחולצות טי עם פרינטים מגניבים. רוב הפריטים בגזרה הזו נעים מסביב ל-70 דולרים. עם זאת, בגלל אופן הקניינות הממוקד, הבגדים לא תמיד מגיעים בכל המידות.

גם מחלקת הנעליים שווה ביקור, עם נוכחות גבוהה ל- Jeffrey Campbel, מותג נעליים האמריקני שדוגל בגרסאות לעיצובים מופרעים למדי.

יונת דואר: יש, עבור 15 דולר או בחינם על כל קנייה של 250 דולרים ומעלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חולצה: 62 דולרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully