וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרסום ראשון: לנה דל ריי בקמפיין H&M

17.7.2012 / 12:45

השמועות התגלו כנכונות. הזמרת האמריקאית בת ה-26 נבחרה לככב בקמפיין הסתיו הקרוב של ענקית ההלבשה השוודית - תמונות ראשונות שוחררו הבוקר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אנגורה בוורוד-בייבי. לנה דל ריי בקמפיין חדש של H&M/מערכת וואלה!, צילום מסך

בהמשך לפרסום בדבר שמועות על בחירת לנה דל ריי (26) לקמפיין H&M, פורסמו הבוקר לראשונה תמונות של הזמרת מתוך הקמפיין המדובר.

בתמונות נראית דל ריי בשיער נפוח ספוג ספריי בסגנון רטרו וסוודר ורוד-בייבי העושה רושם של סוודר אנגורה נעים, ומכנסי סקיני תואמים. היא עונדת עגילי אוברסייז משובצים באבנים - סגנון עגילים דומיננטי בקולקציית סתיו 2012/13 של H&M.

ביחס לכמה מראות תמוהים עד לא ממש מוצלחים של הזמרת מן החודשים האחרונים, מדובר במראה מסוגנן ומחמיא שככל הנראה יהווה השראה לרבים מאוהדי ענקית ההלבשה השוודית. החמימות וגוון הפסטל יוצרים תחושה משפחתית חמימה המתאימה למצב הרוח של עונת החגים.

"האווירה היא מאוד L.A נואר", אמר דונלד שניידר, המנהל הקריאטיבי של H&M ליומון האופנה wwd. "ההשראה היא קולקציית הסתיו שלנו".

את תמונות הקמפיין צילמו צמד צלמי האופנה ובני הזוג אינז ואן למסווירד ו-וינוד מטאדין הידועים בצילומי שער והפקות אופנה עבור מגזיני אופנה מרכזיים, צילומי קמפיינים יוקרתיים ועבודת צילום אמנותית עצמאית.

דל ריי גם הקליטה גרסת כיסוי לשירו הקלאסי של בובי וינטון "קטיפה כחולה" (Blue Velvet) אשר ילווה סרט קצר שישוחרר ב-19 ספטמבר באתר הרשמי של H&M. חלקים מן הסרט והמוזיקה כמובן ישמשו בקמפיין טלוויזיוני.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

זוהי לא המעורבות הראשונה של לנה דל ריי באופנה. מותג התיקים הבריטי מלברי בחר בה כהשראה לתיק נשיאה מקולקציית חורף 2012 (The Del Rey) שהיה ללהיט. בינואר השנה היא הופיעה על שער מגזין ווג הבריטי, ובחודש מאי היא השאירה רושם בשמלה מוכספת גותית של ג'וזף אלטזורה ושכמייה שחורה בגאלת מוזיאון המטרופוליטן בניו יורק. היא גם חתומה בסוכנות הדוגמנות "נקסט".

H&M ידועים בבחירת פנים מוכרות ויפות עבור הקמפיינים הבינלאומיים שלהם. בעבר שימשו כפרזנטוריות החברה דוגמניות כמו סשה פיוורובה, קונסטנס ז'בלונסקי, אמלין ואלאד, אנאיס פוליו, דפני גורנוולד, לו וואן, ועוד. זוהי הפעם הראשונה שבקמפיין החברה מככבת זמרת אמריקאית.

יש מקום להניח שבועת היח"צ ההולכת ותופחת סביב דל ריי שכישוריה המוזיקליים, ובוודאי הסטטוס שלה כאייקון אופנה, מוטלים בספק בעיני רבים, הצליחה להטעות גם את המותג המבוסס והפופולארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully