וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרילין מונרו ומורשת הבלונד ההוליוודי: פרויקט לציון 50 שנים למותה

4.8.2012 / 10:30

בהוליווד היו תמיד בלונדיניות מפורסמות, אבל מרילין מונרו היא הבלונדינית המזוהה יותר מכל עם עיר הסרטים. כוכבות עם שורשים כהים מחקות עד היום את סוד השיער הבהיר

לא רק נוכחות בימתית, יופי, חיי אהבה סוערים, סרטים מצליחים ומוות מיסתורי הפכו את מרילין מונרו לסמל מין ולדמות פופולרית המוכרת בשמה לרבים. לא פחות מכל אלה, היה הבלונד. כמובן, לפניה ואחריה היו בהוליווד בלונדיניות מפורסמות, אבל מרילין מונרו היא הבלונדינית המזוהה יותר מכל אחת אחרת עם עיר הסרטים.

דרכה של מונרו לצמרת בתחילת שנות החמישים הייתה רצופה לא רק בלימודי משחק ויצירת רשת של קשרים חברתיים ברחבי הוליווד, אלא גם באימוץ גוון שיער זוהר וזכיר. כזה שיבליט אותה בין ים של כוכבניות שאפתניות. לכן, בחרה בבלונד הפלטינה. למעשה, היא שינתה את גוון הבלונד שלה מספר פעמים במהלך הקרייירה שלה. היה שם בלונד זהוב, בלונד אפר, בלונד שמפניה, בלונד "טבעי", בלונד אפרפר, אך ככל הנראה היא תיזכר עם בלונד הפלטינה.

ניכר שהייתה לה השפעה בעניין אחד מרכזי - בעקבותיה בלונד נקשר בהוליווד להצלחה. אולי כי ממש כמו שאומרת כותרת סרטה המצליח מ-1953 'גברים מעדיפים בלונדיניות', גברים באמת מעדיפים בלונדיניות. והוליווד מלאה בגברים בעמדות מפתח שאוהבים בלונדיניות בסרטים שלהם (גם אם הם עצמם מתחתנים בסופו של דבר עם ברונטיות).

עד היום כל מי ששואפת להיות משהו בהוליווד, או בעולם השואו-ביזנס, מאמצת את משנתה של מונרו. בקבוק מי חמצן קטנטן עבורה עשוי להיות השער לעתיד מזהיר. אז בנקודה מסויימת בקריירה, או לתמיד, היא הופכת את שורשיה הכהים לבלונדיניים, בהשראת בהירת השיער של כל הזמנים.

בתמונה: ליידי גאגא

לינדזי לוהן

ביונסה

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

מדונה

אמה סטון

קלייר דאנס

גוון סטפני

מישל וויליאמס

אליזבת בנקס

גווינת פלטרו

רייצ'ל מקאדמס

בריטני ספירס

קאשה

ניקי מינאז'

אשלי טיסדייל

היידי קלום

אמבר הרד

מרי ג'יי בלייג'

סיארה

מלין אקרמן

טורי ספלינג

טיילור מומסן

שאקירה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully