וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: שמשיה לפנים

שירלי אכסלרוד

19.7.2012 / 11:16

מדור קוסמטיקה קלה נכנע לחום ולמוצרי ההגנה מפני שמש ומפקיר את עורו העדין לניסיונות - איזה מוצר נכנס לקטגוריית 'המסכה' ולאיזה יש ריח זול של ספורטאים?

קטגוריית 'היה נעים לי':

קרם ההגנה לפנים של סיסלי, עם מקדם הגנה גבוה במיוחד ונטול צבע, השאיר את עורה של הנסיינית ענוג וחלק כמשי, עטוף במין ציפוי עדין ודקיק שחצץ בינה לבין העולם המסנוור שבחוץ. אפילו המייק אפ אהב אותו. כמו תמיד אצל סיסלי, שני דברים אינם משתנים: מחיר שערורייתי וניחוח עז של גן בוטני.

סיסלי, Super Ecran Solaire Visage SPF 50, מחיר: 849 שקלים ל-40 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיסלי, Super Ecran Solaire Visage SPF 50, מחיר: 849 שקלים ל-40 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

הספריי השקוף של קרליין נטול שניים מהאלמנטים המציקים ביותר של מוצרי הגנה: הצבע הלבן והמרקם הדביק. הוא קליל עד מימי, שקוף כמובטח, מותז ונמרח בכיף ונספג כהרף עין, אך מריח לקילומטרים ב'ניחוח ספורטיבי', שהוא שם קוד לריח דאודורנט גברי זול. המרקם הקליל עולה במחיר הצורך לחדש את המריחה לעתים מזומנות. אחת הרכישות המוצלחות, ביחס למחיר.

קרליין, סקין גארד ספורט שקוף 30 SPF, מחיר: 60 שקלים ל-200 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קרליין, סקין גארד ספורט שקוף 30 SPF, מחיר: 60 שקלים ל-200 מ"ל./מערכת וואלה!, צילום מסך

מלנקסטר הגיעו שני מוצרים הגנה טובי מראה וסופר נעימים בפורמט ספריי. האחד במרקם שמן, והשני בתחליב נטול שומן. שניהם מפיצים ניחוח סבוני עדין ומופלא.

השמן, עם מקדם הגנה SPF30 וכולל גם "מאיץ שיזוף" מסתורי, מספק הגנה בינונית מינוס, ומתאים יותר למעוניינות בצריבה מבוקרת מאשר לנמנעות מהשמש בקנאות. לנסיינית פ' הוא הזכיר מעין גרסה מודרנית, קלילה ופחות בוטה של שמן השיזוף הוותיק, המפחם והידוע לשמצה.

התחליב, אף הוא עם SPF30, סיפק לתחושתה של פ' הגנה משופרת, אם כי דרש מריחה חוזרת בתדירות גבוהה, ומתאים בעיקר להגנה יום יומית בחשיפה מתונה לשמש. המרקם הנעים, הספיגה המהירה והריח המשגע מאפשרים להשתמש בו על בסיס קבוע והופכים אותו לאחד המוצלחים בענף.

לנקסטר, Satin Sheen Oil Fast Tan Optimizer SPF30 , ו- Oil-Free Milky Spray Sublime Tan SPF30, מחיר: 99 שקלים ל- 150 מ"ל כל אחד.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לנקסטר, Satin Sheen Oil Fast Tan Optimizer SPF30 , ו- Oil-Free Milky Spray Sublime Tan SPF30, מחיר: 99 שקלים ל- 150 מ"ל כל אחד/מערכת וואלה!, צילום מסך

ללא ריח, ללא צבע, ללא מרכיבים מחצ'קנים, כמעט ללא שאריות לבנות וכמעט ללא שומן – קרם ההגנה לפנים של המותג הנזירי ביודרמה זכה בשבחים מקיר לקיר מנסיינית יבשת עור. ההסתייגות היחידה: טיפ טיפה דביק, בעלות עור מעורב או שמן ייאלצו להצטייד במקביל בפודרה, ולקוות שהמפגש עם המייקאפ לא יגרום למהומה.

ביודרמה, SPF50+ Photoderm Max Cream, מחיר: 130 שקלים ל- 40 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ביודרמה, SPF50+ Photoderm Max Cream, מחיר: 130 שקלים ל- 40 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

קטגוריית 'נדמיין שזה קרם פנים משובח ואולי זה יצדיק את המחיר':

קרם ההגנה של שיסיידו הופקד בידיה של נסיינית שמנמנת עור, נוטה לפצעונים ונשרפת בקלות, ועשה עבודה טובה: התערבב יפה עם שכבת המייקאפ + פודרה הנכבדות שחברו אליו, ולמרות הנסיבות, הצליח לשמור על מראה מעט מהוגן. ע' מדווחת כי ללא מייקאפ הוא משאיר שאריות לבנות קלות, כאלה שלא יורגשו אצל חיוורות העור, ודורש תשומת לב מיוחדת בקירצוף בסוף היום. המחיר, כמקובל, שובר את הלב לרסיסים.

שיסיידו, SPF50+ Very High Sun Protection Cream, מחיר: 310 שקלים ל-50 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקרם החדש מבית מדרשו של ד"ר דב קליין עושה כמעט הכל: נספג מהר, בעל ריח סביר, מגן מצויין משמש אכזרית וממושכת, מפגין סבלנות וסובלנות למייקאפים שונים שבאים מעליו, וגם מכיל פנינים שמתיישבות על העור ונצמדות אליו בטכנולוגיה מיוחדת (ולפנינים ולטכנולוגיה אסור לומר לא). הנסיינית ד' ציינה שהוא מומלץ יותר לבעלות עור יבש (קיימת גם גרסה לעור שמן), ורק את המובן מאליו, כמתחייב משמו, הוא לא עושה: מגדיל את הציצי בלפחות קאפ אחד.

ד"ר קליין, מקדם הגנה SPF50, מחיר: 281 שקלים ל-50 מ"ל .

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ד"ר קליין, מקדם הגנה SPF50, מחיר: 281 שקלים ל-50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

קטגוריית 'המסכה':

מדבקה לבנה על הקופסה שמסתירה את אחת ההבטחות של היצרן (ובמקרה זה הודבקה על שורת ה- non comedogenic) אינה מבשרת טובות, כפי שלמדה על בשרה הנסיינית רגישת העור מ'. הנקודה החיובית: הקרם מספק הגנה בלתי מתפשרת. החיסרון: היא מושגת באמצעות מסכה לבנה, דביקה ושומנית: "הקרם אמנם צבוע קלות, אך מייצר כיסוי לבן וכבד, במשך כל היום הסתובבתי עם מודעות לנוכחות שלו עלי. העור שלי לרוב יבש ורגיש, אבל הרגיש כאילו נטבל בשמן ונשאר דביק גם אחרי שטיפה יסודית. בונוס נוסף: כתמים על הבגדים וחצ'קונים ביום שאחרי. לא אופייני למוצרים המעולים בדרך כלל של המותג".

Avene, קרם הגנה מינרלי לפנים SPF50+, מחיר 160 שקלים ל-50 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
Avene, קרם הגנה מינרלי לפנים SPF50+, מחיר 160 שקלים ל-50 מ"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully