וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת: קוקטייל בגדי ים

טל דרורי

24.7.2012 / 8:30

עם שיא עונת הרחצה מדור חולצת רשת מממשיך בחיפושים אחר בגד הים האולטימטיבי. את מבוקשו הוא מוצא באתר של מותג ניו יורקי פורץ, שמביא את שיטת המיקס אנד מאץ' לדרגת אמנות

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
האתר שנועד להביא מזור לתסביכים הקשורים לבגדי ים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם: Giego

משמעות השם: כך אמא של המעצבת שעומדת בראש המותג נהגה לכנותה בילדותה.

לוקיישן: http://shopgiejo.com

ז'אנר: אתר הבית של מותג בגדי ים שמבין את מורכבות הגוף הנשי ואת הרצונות הכמוסים של הנפש הפשיוניסטית.

טריילר: בנות האנוש שבריכת הגנים שלהן לא הקנתה להן גזרה של דוגמנית, נאלצות להמתמודד כל עונת רחצה עם האתגר המלווה במציאת בגד הים הנכון. ניכר שהתעשייה טרם הפנימה את המגוון הרחב של צורות הגוף הנשי וממשיכה לייצר אפשרויות גנריות שמתעלמות ממנו לחלוטין. המשולשים הקלאסיים למשל הם ז'אנר שמוציא את הרע מרוב הציצים, בין אם קטנים או גדולים, ואילו התחתון הקטן שמגיע איתם הולם אולי ישבנים מהודקים של בנות שש עשרה, אך נראה כפיסת בד שטבעה בכל הקשור לישבנים עסיסיים יותר.

אמנם בגד הים השלם שזוכה לעדנה בעונות הקיץ האחרונות מסתמן לכאורה אלטרנטיבה ראויה יותר לכל מי שהיא צפונה מסקיני, אבל בפועל הוא הרבה פעמים משיג את ההיפך ורק ממחיש את עומק הקפלים באיזור הבטן והמותניים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כל פריט אינו נמכר כחלק מסט, אלא בפני עצמו/מערכת וואלה!, צילום מסך

גבי סבהרוול, מקימת המותג Geigo, הייתה מתוסכלת מהמציאות הבגדימית המדכאת והיא רק בת 26. בעזרת קבוצת מיקוד שהורכבה מחברותיה הטובות, היא חקרה לעומק את צורות הגוף הנשי על מנת לראות אילו בגדי ים יוציאו מהן את המיטב.

אך הגזרות המגבילות לא היו התסכול היחיד של גבי. בהיותה פשיוניסטה ניו יורקית מקצועית היא חשה שבכל מה שנוגע לטקסטילים עצמם, בגדי הים מדשדשים בעצלתיים מאחורי שאר פריטי הלבוש: הצבעים, ההדפסים והדוגמאות הקיימים בשוק לוקים בקיבעון רציני.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גזרות מתחשבות במגוון סוגי גוף/מערכת וואלה!, צילום מסך

בזכות קשריה מעבודתה בעולם יחסי הציבור בתחום האופנה, היא הצליחה לחבור למעצבים, עורכי מגזינים וקובעי טעם שסייעו לה באביב 2011 להשיק את גייג'ו עם קולקציית קפסולה ראשונה.

ניכר שעבודת ההכנה הייתה שווה. חודשים מרגע השקתו של המותג הוא סומן על ידי התעשייה כאחד ששווה לעקוב אחריו. לראייה, הקולקצייה האחרונה שהשיקה באקסלוסיביות ל-Barney's, הכלבו הניו יורקי הנחשב והיוקרתי, הוא אבן דרך רצינית בהחדרת המותג ללב המיינסטרים הפשיוניסטי.

מה בפנים: האתר הוא גם חנות מקוונת בה אפשר למצוא את קולקציית האביב של 2011 ואת קיץ 2012. שתיהן, אגב, קולקציות קפסולה עם מספר פריטים מוגבל.

נבגזרות הושקעה מחשבה רבה. החיתוכים של התחתון, מיקומן של הרצועות, ופיסות הבד הנוספות - כל אלה מבטיחים שהגוף יראה במיטבו. הבונוס הגדול הוא, שכל פריט נמכר בפני עצמו ולא כחלק מסט, על מנת שהלקוחות יוכלו ליצור קומבינציה אולטמטיבית שתתאים לפיזיולוגיה שלהן.

הערבוב של החלקים מאפשר השתוללות פרינטים ושילוב הדפסים שלכאורה לא נראה שהם יעבדו ביחד, אך בפועל הולמים היטב אחד את השני.

בעליונים אפשר למצוא נוכחות גבוהה לגזרת ה-Bandeauהסטרפלסית, שאפשר ללבוש עם או בלי או רצועות, תלוי לכמה תמיכה זקוק החזה. החלקים התחתונים נעים מתחתונים מינימליסטים לבעלות ישבן קמוץ לגזרות סטייל שנות החמישים שמכסות גם נתחים מהבטן.

בגדול, המחירים לא זולים אך גם לא מופרעים. חלקים תחתונים סביב 90 דולרים ועליונים סביב ל-100 דולרים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

יונת דואר: האתר עצמו אינו שולח לישראל, אבל ניתן להשיג חלקים מהקולקציה דרך בארניז, שמבצעים משלוחים יעילים לארץ.

אקסטרה: בעמוד הבית לינק לקולקצייה האקסלוסיבית של גייג'ו ל-Barneys. הצצה מומלצת בחום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully