וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחק מקדים: לנז'רי בחמש רמות מחיר

הילית וולברג

26.7.2012 / 8:30

בדיוק כמו ולנטיינ'ס, גם ט"ו באב מצריך כניעה לקלישאות. אם כבר, אז לפחות למצוא סט לנז'רי מושלם באינטרנט - מקלווין קליין ועד מחוך מפתה של ז'אן פול גוטייה

הקלישאה סביב ט"ו באב - שיערך בשבוע הבא - דורשת מאיתנו להגיב צרכנית כמו שהאמריקאים מגיבים לוולנטיינ'ס דיי, אבל האמת היא שאפשר לראות בחג האהבה המקומי תירוץ טוב לחידוש מלאי ההלבשה התחתונה הסקסית בארון, בלי קשר לימי אהבה או לימי חול.

רכישת הלבשה תחתונה ברשת, עד כמה שהיא זולה משמעותית מרכישה בארץ, היא לא החלטה פשוטה ורצוי לגשת אליה מוכנים. כשזה נוגע למותגים ידועים, תמיד אפשר למדוד תחילה בחנות ולרכוש בזול באתר. באשר למותגים שאינם קיימים בארץ, יש לעיין כרגיל בפירוט המידות, ותמיד חשוב לדעת את ההיקפים בסנטימטרים ובאינצ'ים, ליתר ביטחון. כך או כך, אפשר לממש את שירותי ההחזרה/החלפה בחינם שכל אתר מכובד מציע.

פריט ההלבשה התחתונה הקלאסי ביותר לרכישה ברשת היא הכותונת שיכולה לשמש גם כפיג'מה סקסית וגם כפריט יעיל מאוד מתחת לבגד שקוף. ברשת, ובייחוד בחנויות גדולות, יש מבחר עצום של כותנות מכל הבדים ובכל הצבעים וזוהי השקעה משתלמת למלתחה לטווח רחוק.

עד 100: סט הלבשה תחתונה של נינה ריצ'י

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הסט של נינה ריצ'י הוא קלאסי ומתוחכם. הסקסיות שלו מגיעה מהשימוש המאופק בעיטור התחרה העדין, בניגוד לדוגמאות התחרה המוגזמות המלוות כמעט תמיד בסרטים קטנטנים וילדותיים. לא מזיקה העובדה שהמחיר מפתה כמעט כמו הסט עצמו.

סט של נינה ריצ'י, הרודס, חזייה, 60 שקלים. תחתונים, 30 שקלים.

משלוח: 25 פאונד.

עד 200: חזיית גופייה של אמולט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמולט הוא מותג הפועל בהשראת ההלבשה התחתונה הצרפתית תוך כדי שימור האיכות של הבד ועיצוב עדין ומינימלי של התחרה. חזיית הגופייה הזאת נסגרת מאחור עם וו פשוט וחיפוי סרט שאטן בקשירה כפולה שמעניק מראה רומנטי ונשי. דוגמת התחרה עשירה אבל לא מוגזמת וקצוות הצדפה מעלות חיוך.

חזיית גופייה עם קשירה כפולה של אמולט, שופבופ, 125 שקלים.

משלוח: 10 דולר.

עד 300: אוברול תחרה של מימי הולידיי ביי דמאריס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפריט העדין והיפה הזה שייך לקו הנגיש יותר של דמאריס, מותג נפלא להלבשה תחתונה מעודנת וסקסית. הסוד של האוברול הזה (חוץ מסרט הקשירה הנהדר) הוא בתחרה הכמעט-בלתי-נראית בגוון סמוק, שנראה נהדר גם על עור חיוור וגם על עור שזוף. מדובר באוברול לא פרקטי כל כך כמו שהוא פשוט יפהפה.

אוברול תחרה של מימי הולידיי ביי דמאריס, The Outnet, מחיר: 230 שקלים.

משלוח: 16.5 פאונד.

עד 500: סט בלו מון של קלווין קליין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הפשטות המדויקת של ההלבשה התחתונה של קלווין קליין היא תענוג אמיתי. שילוב מושלם בין נוחות לסקסיות. חזיית המשולשים הזאת (לבעלות חזה בינוני עד קטן) היא נערית ומפתה בו זמנית וביחד עם תחתוני השורטס מתקבל שילוב מעניין בין ספורטיביות של טום-בוי לרכות רומנטית. התחרה בצבע כחול רויאל היא טוויסט מבורך, ללא קשר.

סט מיקס אנד מאצ'' בלו מון של קלווין קליין, אסוס, חזייה, 180 שקלים. תחתונים, 172 שקלים.

משלוח: חינם.

ללא גבולות: שמלת מחוך של ז'אן פול גוטייה ללה פרלה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

המחוך האייקוני של ז'אן פול גוטייה, עם חזיית המשולשים, הוא פריט היסטורי והיסטרי גם יחד. שמלת המחוך העזה הזאת בצבע אדום בוהק ומסאטן מנצנץ, היא אהבה לאופנה וחגיגה של גוף האשה ולבטח גם תספק את הריגושים הנכונים בחדר המיטות. משחק מקדים נעים.

שמלת מחוך של ז'אן פול גוטייה, The Outnet, מחיר: 1758שקלים.

משלוח: 16.5 פאונד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully