וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקי לונדון 2012: אופנה והחוויה האולימפית

27.7.2012 / 8:57

דוגמניות בטקס הנעילה, קולקציה מיוחדת של קרל לאגרפלד, איחוד של הספייס גירלס, חנויות פופ-אפ של שאנל ו-H&M ומה תלבש קייט מידלטון - כל מה שהאולימפיאדה עשתה לאופנה

נוכחות מוגברת ומסוגננת של וויליאם וקייט

קייט מידלטון והנסיך וויליאם מבקרים במתקני אימונים חדשים למאמני עתיד בדרום מזרח לונדון, 26 יולי 2012. Chris Jackson, GettyImages
טעימה אולימפית. וויליאם וקייט אתמול בביקור במתקני הכשרת מאמני עתיד בדרום-מזרח לונדון/GettyImages, Chris Jackson
קייט מידלטון מבקרת בתערוכה בנשיונל גלרי המתעדת את ההכנות לאולימפיאדה, לונדון, יולי 2012. Sang Tan, AP
קייט בשמלת סטלה מקארתני ו"השרשרת האולימפית" בשבוע שעבר בביקור בנשיונל גלרי/AP, Sang Tan

לאור הפעילות המתוכננת לוויליאם וקייט במהלך המשחקים האולימפיים, יש מקום להעניק לשניהם מדליית זהב. יורש העצר הבריטי ורעייתו יגיעו לתמוך בספורטאים בריטים שיתחרו בענפים שונים, ובסך הכל בלא פחות משלושים תחרויות. אגב, בתחרות הרכיבה בהשתתפות זארה פיליפס, נכדת המלכה, בתה של הנסיכה אן וכמובן בת דודתו של וויליאם, הם יגיעו בלוויית הנסיך הארי. אחרי הכל, מדובר במשפחה.

וויליאם וקייט בעצמם בעלי עבר ספורטיבי – הוא רוכב ושחקן פולו, והיא שחקנית הוקי שדה – צפויים להגיע גם לטקס הפתיחה וטקס הנעילה. וויליאם יגיע בגפו למשחקי כדורגל. מנגד, קייט תגיע לתחרויות הוקי, התעמלות, שיט ושחייה צורנית. נוכחות כפולה נרשמה בתחרויות השחייה והטניס. כמו כן, הם ייפגשו אישית במסגרת עידוד מוראלי עם האתלטים הבריטים וייקחו חלק בקבלות פנים שונות. האופנה האולימפית המלכותית הצפויה? ככל הנראה, הרבה כחול, תכלת, אפור ולבן. צבעים מסורתיים של משפחת המלוכה בקיץ ובאירועי ספורט בפרט.

בני הזוג טעמו אוירה אולימפית אתמול, עוד לפני פתיחת המשחקים, כשביקרו במתקני אימונים חדשים להכשרת מאמני עתיד בדרום-מזרח לונדון. לביקור לבשה קייט שמלה בגזרה קלאסית עם חצאית A של הובס, רשת דיסקאונט לאופנת נשים. תג מחיר - 35 ליש"ט שהם כ-220 שקלים. זה הכל.

בשבוע שעבר קייט ביקרה בתערוכה מיוחדת בנשיונל גלרי המצתעדת את ההכנות לאולימפיאדה. היא לבשה לביקור שמלת סטלה מקראתני כחולה, חובקת גוף עם שרוולי טי ובאורך הבקר שחשפה זוג רגליים חטובות, אבל את עיקר תשומת הלב משכה שרשרת שלוש שורות - בזהב, כסף ונחושת - עם חמש טבעות ברוח סמל האולימפיאדה הידוע. השרשרת בעיצוב מותג התכשיטים האמריקאי טריניטי, היא חלק מאוספה הפרטי של קייט והיא הרגישה שהביקור בתערוכה הוא הזדמנות טובה לענוד אותה. שוויה - לא פחות מ-49 אלף ליש"ט שהם כ-307 אלף שקלים.

קרל לגרפלד הולך על זהב

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כרזת קולקציית הקפסולה של לגרפלד - Team Karl, לרגל האולימפיאדה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבזקי מדליית זהב. ז'קט ומכנסיים מן הקולקציה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קרל הגדול, מהדינוזאורים הבלתי מעורערים בתעשייה, ממשיך להיות רלוונטי גם בגיל 79 בזכות שלל פרויקטים. האחרון מבניהם – קולקציית קפסולה לרגל המשחקים האולימפיים בלונדון הקיץ.

הקולקציה הנושאת את השם Team Karl, הברקה של מנהל שיווקי מוכשר, הושקה ביום שלישי השבוע בסניף הענק של רשת בתי הכלבו היוקרתיים סלפרידג'ס בלונדון. לגרפלד עצמו הגיע להשקה וכל הזמן עשה את מה שהוא הכי אוהב לעשות – התחככות, המתקת סודות ופוזות לצלמים יחד עם פשיוניסטיות חמות ואיט-גירלס בלתי מעורערות כמו פופי דלווין ודפני גיניס.

הקולקציה כוללת ז'קטים, מכנסי סקיני ג'ינס עם קריצה חביבה וגם קולרים מוגבהים – חתימת ההיכר של המעצב הוותיק. כל הפריטים "מוכתמים" בשפריצים מוזהבים, רמיזה לזהב האולימפי – חלומם של אלפים מכל רחבי העולם בלונדון בימים אלה. הקולרים באים אף בשלושת גווני המדליות, גם ברונזה וכסף, בנוסף לזהב. הקולקציה תימכר במסגרת חנות פופ-אפ בקומה השלישית בסלפרידג'ס. החנות תציע גם את ליין הגברים היוקרתי של המעצב, 'קרל לגרפלד פריז מן'. טווח המחירים ב'קולקציה האולימפית' נע בין 95 ליש"ט עד 325 ליש"ט (כ-657 שקלים עד 2,050 שקלים).

איחוד הספייס גירלס, כולל ויקטוריה

הספייס גירלס בהשקת מיוזיקל המבוסס על המוזיקה שלהן, לונדון, 26 יוני 2012. Dave Hogan, GettyImages
איחוד לרגל המאורע ההיסטורי. הספייס גירלס/GettyImages, Dave Hogan
קולקציית חורף 2012-13 של ויקטוריה בקהאם בניו יורק. AP
היום היא בעיקר מעצבת אופנה מצליחה. ויקטוריה בקהאם בתצוגת קולקציית סתיו/חורף 2012/13 שלה בניו יורק/AP

למרות מאמציה להיתפש בתודעה יותר כמעצבת אופנה, והרבה פחות זמרת פופ או אשת כדורגלן, ויקטוריה בקהאם הסכימה להופיע לצד חברותיה לספייס גירלס בטקס נעילת האולימפיאדה. הפוש-ספייס - כינוי שדבק בה הודות לחוש אופנה מפותח - אף הופיעה בחודש שעבר להשקת מיוזיקל המבוסס על שירי הספייס גירלס.

מי שייסדה מותג אופנה אישי מצליח, נישאה למי שנחשב לגבר חלומות ונהנית ממשפחתיות העושה רושם של חמה ומאושרת, מגלה נאמנות להצהרה בשירם הידוע של הספייס גירל "חברות לעולם לא נגמרת" (Friendship Never Ends), ותומכת בכל פעילות הפוסט-פירוק שלהן גם היום.

"אני מלאת כבוד לעבר שלי ואני אוהבת את הבנות. יש לנו מעריצים פנטסטיים", היא אמרה בראיון רדיו לאחרונה. "אולי פעם נעשה עוד משהו במשותף, אני לא יודעת לגבי סיבוב הופעות, אבל אני אוהבת להיות עם הבנות. היה לנו כיף גדול...אם הן בעניין לעשות משהו יחד, אז אני בהחלט בעניין. אנו גאות להיות אנגליות ונרגשות לקראת האולימפיאדה".

כמו שאפשר להבין, הקוליות של הספייס-גירל הכי קולית נעלמת לנוכח גל הפטריוטיות השוטף את הבריטים היום. לפי פרסומים בעיתונות הבריטית, הלהקה תופיע עם שני שירים, כולל וונאבי (Wannabe) האיקוני. הן יופיעו לצד כשרונות מוזיקליים אנגלים אחרים כמו טייק דאת', פול מקארתני, ג'ורג' מייקל ואלטון ג'ון.

שאנל ו-H&M בקובנט גרדן

קולקציית ריזורט 2013 של שאנל בוורסאי. AP
אפשר לבקש את הלוק הזה בחנות הפופ אפ? הדוגמנית לינדסי וויקסון בתצוגת שאנל ריזורט 2013 בגני ורסאיי/AP
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מכשירים אולימפיים לצד הבגדים. חנות הפופ-אפ של H&M בקובנט גרדן/מערכת וואלה!, צילום מסך

בית אופנת העל, סמל תפירת העלית הצרפתית, וענקית האופנה השוודית H&M, סמל אופנת הרשתות המהירה, פתחו שתיהן חנויות פופ-אם בקובנט גרדן, כיכר הקניות והבילוי המצויה בין רובע וסטמינסטר לרובע קמדן במרכז לונדון.

הבוטיק של שאנל, שימשיך לפעול שישה חודשים לאחר האולימפיאדה, מתפרס על שתי קומות ו-134 מ"ר (שטח רחב ביחס לחנות פופ אפ). הוא מציע את כל מוצרי היופי והבישום, כולל גם מוצרים חדשים שיושקו פה. בקומה התחתונה פועלות תחנות מייקאובר ומניקור לטאץ' אפ מהיר.

מנגד, ובצד השני של סקאלת המחיר, H&M יציעו בחנות שלהם - שתפעל בחצר סיינט מרטינס למשך עשרה שבועות - קולקציות ברוח ספורטיבית לנשים, גברים וילדים, כמו גם ביגוד מפרגן למדינה המארחת בשלושת צבעי דגל היוניין-ג'ק, קרי אדום, לבן, כחול.

לואי ויטון במחווה לספורטאים הנכים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אומץ, השראה, מאמץ, אהבה - המשחקים הפראלימפיים 2012 - כרזת תערוכת כרזות אולימפיאדת הנכים אשר תוצג בחנות הדגל של לואי ויטון בלונדון בבונד סטריט/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כרזה בעיצוב האמנית הבריטית רייצ'ל ווייטריד. הסמל האולימפי, חלקו שבור, אשר תוצג בתערוכה/מערכת וואלה!, צילום מסך

חנות הדגל של בית אופנת העל הוותיק בבירה הבריטית תציג במסגרת תערוכה מיוחדת כרזות מקוריות לכבוד האולימפיאדה הפראלימפית (אולימפיאדת הנכים, בה מתחרים ספורטאים בעלי מוגבלויות). התערוכה האוצרת עבודות מוזמנות מאת אמנים בריטים תרוץ עד 11 ספטמבר בחנות ברחוב בונד מס. 160.

למעשה, תערוכת כרזות הרצה במקביל למשחקים היא מסורת ותיקה. מאז שנת 1912, העיר המארחת הזמינה אמנים לעצב כרזות לכבוד המשחקים. השנה, 12 אמנים שנבחרו על ידי פאנל שופטים יציגו את עבודותיהם. מקור ההשראה המשותף לכולם –לונדון. במקביל, ביטא כל אמן בדרכו את ערכי המשחקים הפראלימפיים – כבוד, מצויינות, חברות, אומץ לב, איכות והחלטיות.

דוגמניות על בטקס הנעילה

קייט מוס ונעמי קמפבל בארוחת ערב פרטית ב- IVY, לונדון, 20 ספטמבר 2009. Dave M. Benett, GettyImages
ישתתפו בטקס הנעילה. צמד דוגמניות העל והחברות הטובות קייט מוס ונעמי קמפבל/GettyImages, Dave M. Benett

מי שזוכר את טקס הנעילה של אולימפיאדת סידני 2000, בוודאי לא יישכח את אל מקפירסון, מהדוגמניות האוסטרליות המצליחות אי פעם, מטופפת במקצועיות על מסלול ענק בטקס הנעילה. לונדון הולכת בעקבות הקולגה מקצה העולם. דוגמניות העל והחברות הטובות קייט מוס (38) ונעמי קמפבל (42) הוזמנו לטקס הנעילה, כמו גם דוגמנית הלנז'רי שהפכה לשחקנית רוזי הנטיגטון ווייטלי (25), בתם של מיק ג'אגר וג'רי הול ודוגמנית עסוקה בזכות עצמה ג'ורג'יה מיי ג'אגר (20) והדוגמנית הג'ינגי'ת ובוגרת קיימברידג' לילי קול (25).

ככל הנראה היפיפיות ייקחו חלק במיצג מחווה למיטב האופנה הבריטית ולעצמן – אחרי הכל מדובר בפנים היפות של בריטניה. על פי המדווח בתקשורת הבריטית, הדוגמניות המצליחות הביעו התלהבות רבה כיוון שמדובר, מסתבר שגם עבור דוגמניות על, באירוע היסטורי.

דיויד בקהאם על שער מגזין אל הבריטי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגבר הראשון אי פעם על שער מגזין אל בריטניה. דיויד בקהאם/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בקהאם על שער גרסת המינויים/מערכת וואלה!, צילום מסך

לראשונה בתולדותיו, מגזין אל הבריטי פרסם על שערו החודש תמונת גבר. דיויד בקהאם, גיבור ופטריוט בריטי, מופיע על השער במלוא בתצלום המנפנף בכל האיכויות ה'בקהאמיות' שלו - גוף אתלטי, קעקועים מסוגננים, מכנסי עור צמודים, שיער משוח לאחור, זיפי זקן ומבט מלא בטחון. לא קשה להבין מדוע עורכת המגזין פסקה לטובתו, למרות קמפיין נמרץ ברשתות החברתיות למען רוברט פטינסון לתמונת השער של הגליון האולימפי. בנוסף, כמי שלקח חלק פעיל ומוצלח בקמפיין לקיום משחקי 2012 בלונדון, הפרס בהחלט מגיע לו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully