וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צלליות עמידות במקום קעקועים

השקת סדרה חדשה של צלליות עמידות בהשראת צבעי קעקועים של מייבלין קיבצה יחד שלושה מהמאפרים המובילים בארץ, שניצלו את הרגע וחשפו את כל הטיפים שלהם לאיפור נכון

עריכה: רן צימט; צילום וידאו: אבי כהן; צילום סטילס: נמרוד סונדרס

השקת 'קולור טאטו', ליין צלליות חדש ועמיד לזמן ממושך של מייבלין ניו יורק, היתה הזדמנות מצוינת לאתגר כמה מבוגרי בתי הסיפור לאיפור המרכזיים בארץ. מיקי בוגנים, נטאשה דנונה ועדה לזורגן, מן המאפרים המובילים והמנוסים בארץ, בחרו כל אחד בוגר שהתבקש להציג את כישוריו על בסיס הליין החדש. מול עדשות המצלמה של יניב אדרי (סיטואציה מלחיצה גם למאפר ותיק), השלושה איפרו שלוש דוגמניות בהתאם לחזונם, וכמובן בסינכרון עם גווני הסתיו הבא.

בעוד השלושה עסקו בריכוז מרשים ובמקצועיות באיפור שלוש הדוגמניות ובמקביל להמתנה המסקרנת לתוצאות הסופיות, המנטורים שלהם קובצו לשיחה על צלליות, עצות לאיפור ועל מגמות העונה הקרה שבפתח.

מה הם הטרנדים הצפויים בצלליות עיניים בסתיו/חורף הקרובים?

עדה: "הטרנדים לסתיו חורף 2012-13 הם גווני פסטל, אפרסק, פיסטוק, טורקיז, גוונים רכים ומהסדרה הכהה יותר: הגוונים המטאלים: אפור מטאלי, שחור מטאלי, ברונזרים וכל אלה שבמרקם שקוף".

מיקי: "הצבעים ירוק זית חומי אדמה חמרה בורדו, וסגול כהה".

נטאשה: "בעיקר אפורים, אבל גם סגולים,כסף וכחולים".

איפור סדרת צלליות Color Tatto של מייבילין, יולי 2012. נמרוד סונדרס
"איילה, יונק הדבש והצבעוניות שלהם הם ההשראה שלי, כמו גם החדות והחוזק לצד העדינות והרוך שלהם". קרן אור לעדה לזורגן/נמרוד סונדרס
איפור סדרת צלליות Color Tatto של מייבילין, יולי 2012. נמרוד סונדרס
צלליות: און אנד און ברונז מס. 35; טיימלס בלאק מס. 60. קרן אור/נמרוד סונדרס

מהי הטכניקה הנכונה לשימוש בצלליות?

עדה: "הדרך הקלאסית היא באמצעות כרית האצבע בדחיסה על העפעף. וגם ספוגית מקל ומברשת פלאפ קטנה לטישטושים".

מיקי: "זה נוגע לסוג הצללית. כאשר אנחנו עובדים עם צלליות בתפזורת, או כאלו שמבריקות, רצוי להניח אותן על המייק אפ ישירות ואף להעדיף מייק אפ בעל מרקם שמן יחסית. במידה והצללית היא במרקם אטום אז רצוי לפדר את העין לאחר הנחת המייק אפ, להניח בטפיחות ורק אז לטשטש. ישנן צלליות קרם שאני משתמש בהן להפקות אופנה או על בנות עם עור צעיר וחלק אשר אותן אפשר להניח בטפיחות קלות עם כרית האצבע. הן לא מומלצות לבעלות קימטוטים".

נטאשה: "אני ממליצה להניח בטפיחות את הצלליות בעזרת מברשת לצלליות עגולה ולאט לאט להתחיל לטשטש בתנועות סיבוביות לכיוון שקע העין ולהמשיך עם הסיבובים על כל אורך שקע העין, לפי המבנה הטבעי שלו. על קו הריסים התחתון יש להניח את הצלליות צמוד לריסים בזווית החיצונית בלבד ובעזרת מברשת עיניים קטנה".

הפקת איפור וביוטי של מייבלין בסטודיו יניב אדרי לרגל השקת ליין הצלליות החדש קולור טאטו (Color Tatto), 31 יולי 2012. אבי כהן
"ההשראה הייתה המראה הגבישי המלוטש והמבריק של אבני חן עם מיזוג בין צבעוניות רכה ומלטפת, ומנגד חדה וגיאומטרית יותר המגשרת בין מראה הקיץ לבין הסתיו". עומר מיכאל למיקי בוגנים/אבי כהן
איפור סדרת צלליות Color Tatto של מייבילין, יולי 2012. נמרוד סונדרס
צלליות: אנדלס פרפל מס. 15; אינפיניט וואייט מס. 45; טורקיז פוראבר מס. 20/נמרוד סונדרס

קיים סגנון הנחת צלליות שמייחד מאפר ביחס מאפרים אחרים?

עדה: "אני משתמשת בפחות מברשות ויותר עובדת עם כריות האצבע, ספוגיות מקל ומברשת מטשטשת".

מיקי: "כתב היד שלי תמיד מחובר לביוטי חתולי ומלא ריסים לכן אני מאוד אוהב לחבר בין עולם האיילנר החד והגאומטרי ואז לרכך את הזווית בצללית יותר מעושנת - מראה שמחמיא לרובנו".

נטאשה: "כן, בדרך כלל נהוג להניח צללית ולטשטש אותה לעומת זאת אני מייצרת או מציירת את הטשטושים. זוהי טכניקה שמבדילה את השיטה שלי מהשיטות של האחרים".

איפור עיניים מנצנץ מחייב גם לחיים ושפתיים מנצנצות, או שניתן לערבב נוצץ ומט?

עדה: "לפי הבחירה של המתאפרת, אין לזה חוקים. ניתן לשלב גם נוצץ וגם מט. חשוב לדעת שסומק מנצנץ מדי על הלחיים אינו מחמיא למראה הכללי".

מיקי: "בעולם שלי אין חוקים שקשורים למראה הצליליות אלא לאדם שמתחת לאיפור. אם את בעלת מראה עדין, אפשר גם אפשר לעבוד על עיניים מנצנצות ועל שפתיים במראה מט. חשוב להקפיד ליצור חיבור לסטיילינג ולזכור שחשוב לקחת מהטרנדים רק את מה שמתאים לנו באמת".

נטאשה: "ניתן לערבב ואפילו מומלץ לערבב טקסטורות שונות כדי ליצור ניגוד ועניין. בכך גם המט מדגיש את המבריק ולהיפך. לפעמים נוצר מראה מעט קיצי אם הכל מבריק ומנצנץ".

איפור סדרת צלליות Color Tatto של מייבילין, יולי 2012. נמרוד סונדרס
"הרעיון בא מהאהבה לצורות גיאומטריות וההשראה ממראות שבנויים גראפית, כמו המוד המאפיין את שנות ה-60". דנה כפיר לנטאשה דנונה/נמרוד סונדרס
איפור סדרת צלליות Color Tatto של מייבילין, יולי 2012. נמרוד סונדרס
צלליות: טיימלס בלאק מס. 60; טורקיז פוראבר מס. 15. דנה כפיר לנטאשה דנונה/נמרוד סונדרס

מהו גוון הצללית שהוא בגדר חובה לכל אחד?

עדה: "גוון הצללית החייב להיות בכל תיק הינו גוון בסיס: ורוד ניוד, ברונז זהב ולמי שאוהבת עיניים מעושנות גוונים מטאליים, שחור/אפור."

מיקי: "שחור וחום אדמה".

נטאשה: "הגוון האישי שלה שמתאים לה הכי הרבה. לכל אחת מאיתנו יש לפחות גוון אחד הכי מחמיא. אבל באופן בסיסי ניתן להגיד שגוונים נייטראלים כמו שחור וחומים בגוונים שונים הם די חובה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בהשראת גווני קעקועים. צלליות "קולור טאטו" של מייבלין/מערכת וואלה!, צילום מסך

סדרת קולור טאטו (Color Tatoo) כוללת תשעה גוונים של צלליות מבריקות ומחזירות אור במרקם קרמי. היצרנית מבטיחה עמידות ל-24 שעות. כל אחד מן הגוונים מבוסס על דיו ושעוות שרף סיליקון לשימוש במינון מינימלי, אך אפקטיבי לזמן ממושך המקעקע את איפור העיניים גם בימי הקיץ הלוהטים. הגוונים כוללים, ירוק זית שגם מדמה את גוון הקעקועים הנפוץ ביותר, סגול וכחול ניאוניים לאפקט קלאבי.

מחיר: 69.99 שקלים. במהלך חודש אוגוסט 41.99 שקלים.

להשיג ברשתות הפארם, במשביר החדש לצרכן, H&O, מגה, שופרסל ובפרפומריות נבחרות.

צילום סטילס: נמרוד סונדרס לוואלה! אופנה
צילום וידאו: אבי כהן לוואלה! אופנה

איפור: עומר מיכאל למיקי בוגנים; דנה כפיר לנטאשה דנונה; קרן אור לעדה לזורגן
סטיילינג: ראובן כהן
שיער: לירז אגם
דוגמניות: קינגה ופאולינה ל-MC2
ברונה לעלית מודלס
צולם בסטודיו יניב אדרי, תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully