וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: אזליה בנקס לאלכסנדר וונג

לירוי שופן

27.7.2012 / 15:36

מעצב האופנה הניו יורקי אלכסנדר וונג בוחר בראפרית אזליה בנקס לקמפיין קו הקז'ואל לסתיו, ומוכיח שהיא אכן הגרסה הלא מלוטשת לריהאנה

זמרת הראפ אזליה בנקס (21), שיש שכבר הכתירו אותה כגרסה הלא מלוטשת והחצופה של ריהאנה, היא הפרזנטורית החדשה של מעצב האופנה הניו יורקי אלכסנדר וונג. בנקס, שמגיעה במקור מהארלם ושהנפיקה בשנה האחרונה את הלהיט הגס והמחוספס '212', מופיעה בסרטון פרסומת אנרגטי לקו הקז'ואל המכונה T by Alexander Wang.

מסתמן שהחיבור בין הצדדים מושלם. על אף ש-T הוא קו משני ומסחרי בעיקרו, הוא תואם את כתב ידו של וונג, שמקפיד להנפיק להיטי אופנה עירוניים, ספורטיביים, עבור נערות הכרך המעודכנות בסצינות הנחשבות בסדר היום העכשווי. בנקס מצידה, צדה בשנה האחרונה את תשומת ליבה של תעשיית המוזיקה והסטייל בזכות גישה רעננה, רעבה ובלתי מתנצלת, המשולבת בחזות ילדותית לכאורה, המודעת לחלוטין לפרטיה. במילים אחרות, בנקס מסמלת את הקהל הטבעי של וונג.

זוהי אינה הפעם הראשונה שהזמרת - המזוהה בזכות מקצב ראפ מהיר, שמהתל באזני המאזינים ומסתיר פצצות רבות משמעות - נראית בחברת וונג, וניכר שהליהוק שלה לתפקיד הוא תוצאה של חברות מבוססת. בערב הגאלה האחרון במוזיאון המטרופוליטן היא שמשה כבת זוגו. בנוסף, היא תרמה טראק לקמפיין הקיץ האחרון של המעצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully