וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאונטון אבי: האחיות והשרת כפי שלא נראו מעולם

30.7.2012 / 16:49

כוכבי סדרת הלהיט התקופתית דאונטון אבי מככבים על שער מגזין האופנה LOVE בסדרת תמונות אפלות, דרמטיות ועוצרות נשימה. הגבר היחיד שצולם בפרויקט הוא גם זה שגנב את ההצגה

דאונטון אבי, עונה 2 (2011). imdb
מתוך הסדרה דאונטון אבי. במקום אופנת שנות ה-20 בסדרה, העדיפו במגזין Love מראה גותי/imdb

בגיליון השמיני של מגזין LOVE, מגזין אופנה ותרבות בריטי דו-שנתי, נכללים לא פחות מארבעה שערים שונים. זוהי לא פעם ראשונה שבה המגזין האדג'י והנחשב מפרסם מספר שערים לגיליון אחד. בגיליון הקודם למשל, היו שבעה. אחרי הכל, המגזין הנועז, המאופיין בעריכה קלילה, שואב את כוחו מצילום מהוקצע ומקפיד לתת לו במה נרחבת.

הפעם בחר המגזין ארבעה מכוכבי סדרת ITV התקופתית 'דאונטון אבי'. סדרת הלהיט, המועמדת השנה ללא פחות מ-16 פרסי אמי (לאחר שכבר זכתה בארבעה בשנה שעברה), שודרה בהצלחה ברחבי העולם וחודשה לעונה שלישית, אשר תתחיל בחודש הבא (כמובן, במקביל להופעת המגזין בדוכנים ולטקס האמי).

שלוש השחקניות המצוינות בסדרה, המגלמות את שלוש האחיות לבית קרוולי - מישל דוקרי (ליידי מארי), לאורה קרמייקל (ליידי אדית), ג'סיקה בראון פינדלי (ליידי סיביל) – זכו כל אחת לשער משלה. יחד איתן, השחקן רוב ג'יימס קוליייר, הלא הוא תומס השרת, שהוא הגבר היחיד מתוך הקאסט שזכה לכבוד. ויש להודות, מדובר בעוד הצלחה של המגזין וצמד הצלמים מרט ומרקוס.

מאז השקתו בחורף 2009, עובד מגזין LOVE בקביעות עם צמד צלמי האופנה, בני זוג גם בחייהם האישיים, מרט אלאס ומרקוס פיגוט (הידועים פשוט כמרט ומרקוס). השניים, 42, מהמשפיעים והנחשבים בצילום האופנה היום, נודעו בהפקות האופנה המהוקצעות שצילמו עבור המגזין, אשר בדרך כלל מבוססות על נרטיב המתאר עולם אקזוטי בעל ממד סוריאליסטי-פרובוקטיבי.

אותם אלמנטים לא נעדרים גם הפעם. במקום אופנת המחוכים, התחרות וכובעי הענק של תחילת המאה, שאפיינה את העונה הראשונה של דאונטון אבי, והאופנה הצנועה יותר של העונה השנייה (שסיפורה התקיים בצל מלחמת העולם הראשונה), הועדף מראה גותי-רומנטי, עם טוויסט מודרניסטי. טולים, פאות, פרחים, מבטים מצועפים, חיוורון כללי ותחושה של ריחוף תורמים פה לאווירה כללית פנטסטית, ועם זאת גם מאיימת ומבשרת רעות.

מנגד, תמונת השחור-לבן של השחקן רוב ג'יימס קולייר (תומס השרת), היא שונה לחלוטין. השחקן המוכשר נראה פה כאילו הצטלם לשער מגזין אופנה לגברים או לבוק סוכנות שחקנים. אין פה כל רמיזה לאופיו התככני ורב הסודות של השרת עם הנטיות ההומוסקסואליות הלא נודעות.

בשונה ממגזיני אופנה רבים אחרים, מגזין LOVE מעולם לא חשש להציג טעם ונטיות בלתי קונבנציונאליים. המגזין העבה עוסק באופנה על הקשריה התרבותיים והאמנותיים והוא נחשב, למרות גילו המוקדם, למשפיע במיוחד. לא מעט אנשי תעשייה מצפים לעיין בדפי הכרום הבוהקים שלו. עורכת ומייסדת המגזין, קיטי גראנד, היא בוגרת ה'סנטרל סיינט מרטין', קולג' עיצוב ואמנויות בריטי מהחשובים בעולם. בעבר עסקה בסטיילינג עבור הפקות אופנה במגזין 'דייזד אנד קונפיוזד' וגם שימשה כעורכת מגזין Pop. היא נשואה לבאסיסט 'פאלפ' סטיב מקאיי.

גראנד אמרה לבלוג האופנה 'פאשנלוג'י' שהיא חייבת להודות למאר ג'ייקובס על שער דאונטון אבי. "בספטמבר שנה שעברה מרק אמר לי שאני חייבת לצפות בסדרה כי הוא בטוח שאני אוהב אותה. אז צפיתי בספיישל חג המולד ששודר זמן קצר מאוחר יותר, אבל לא בדיוק התחברתי. אבל אז, בינואר, חליתי והיה לי זמן לצפות בסדרה מתחילה. פשוט התמכרתי".

בהפקה פנימית במגזין, שלוש הכוכבות לובשות אלכסנדר מקווין ו- וויאן ווסטווד. הגיליון יופיע בדוכנים (בחו"ל) ב-30 יולי. כמובן ניתן לקבל טעימה בעמוד הפייסבוק של מגזין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מישל דוקרי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לאורה קרמייקל/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'סיקה בראון פינדלי/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוב ג'יימס קולייר/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully