וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: אהבה מאחורי מסכה

שירלי אכסלרוד

2.8.2012 / 13:05

מדור קוסמטיקה קלה בספיישל קונסילרים מיוחד לט"ו באב. כי ידוע שכל מערכת יחסים מוצלחת תלויה קודם כל ביכולת ההסוואה של הפגמים הקטנים

אם יש מוצרים מיתולוגיים בתחום היופי והחן, הטוש אקלה בוודאי משמש כיו"ר הדירקטוריון שלהם. ע', מעריצה, התנדבה להסביר את מהות הפלא: "טוש, מברשת משיית להפליא, ושיקוי קסמים קרמי-נוזלי ושקפקף. קונסילר הוא לא, כך שאם נדרשת הסוואה מתוחכמת כדאי להצטייד בחומרי איטום רציניים, אבל יש לו מין יכולת מופלאה לעשות את אותו מאנובר בפנים שיגרום לכולם לשאול אותך 'מה עשית': אפשר למרוח אותו מתחת לעיניים, בצידי האף, על חריצי המצח שגידלת לאחרונה ועל הסוגריים שאת מטפחת מסביב לפה – הם ייראו מטושטשים יותר, ומשהו חמקמק בלוק הכללי נראה מואר, בריא, אלגנטי ואחרי יקיצה טבעית".

כבונוס, הטוש אקלה חוגג עכשיו 20 שנות מלוכה עם עיצוב אלגנטי מתמיד ומגיע ב-9 גוונים. וכרגיל – כל זה במחיר תופת.

טוש אקלה, איב סאן לורן, 240 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוש אקלה, איב סאן לורן, 240 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

נ', משתמשת קבועה וותיקה ב'טוש אקלה' של YSL, קיבלה את ה- LUMI MAGIQUE של לוריאל וכך פסקה: "נתחיל מהסוף: מדובר בתחליף לא רע למי שחווה קיצוצים בתקציב. ההבדל המרכזי הוא בסיבי המברשת. בלוריאל הם עבים וגסים יותר, ומכאן שהם פחות נעימים. גם אופן שחרור החומר - באמצעות סיבוב הפקק העליון ולא הקלקה, נוח פחות. אבל אם שמים בצד את הניואנסים המפנקים של מותג העל, הטוש של לוריאל הוא מוצר יעיל מבחינת התוצאה, מטשטש ומאיר אזורים עדינים או בעייתיים. אם ארצה לחסוך, בהחלט אקנה אותו, אבל עדיין אחוש געגועים למקור".

לוריאל, LUMI MAGIQUE, מחיר: 95 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוריאל, LUMI MAGIQUE, מחיר: 95 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הנסיינית ש', גם היא מחסידות הטוש אקלה, זכתה בטוש המאיר של אסתי לאודר. "מבחינת המארז, מדובר בדודתו עבת הבשר של ה-YSL. יותר מסיבית – זה הטוש השמן ביותר שיצא לי לנסות, פחות אלגנטית, אך התכולה משובחת: הקרם דקיק ומשחתי, נספג מהר ומצוין להסוואת עיגולים כהים מתחת לעיניים, ולתאורת פנים כללית מוצלחת. כקונסילר הוא קצת פחות אפקטיבי, ולא מספק יותר מהסוואה מינימלית. בסך הכול תחליף מעולה".

אסתי לאודר, IDEAL LIGHT BRUSH-ON ILLUMINATOR, מחיר: 170 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אסתי לאודר, IDEAL LIGHT BRUSH-ON ILLUMINATOR, מחיר: 170 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

פופה מציעה להשתמש בטוש שלה ללא הכרה - לטשטוש עיגולים כהים מתחת לעיניים, למריחה על העפעף לפני צללית, על האף ובקצה הסנטר ואפילו על המסגרת החיצונית של השפתיים. הנסיינית מ' מספרת שצריך להיזהר עם הוראות השימוש הנדיבות האלה כי החומר עצמו מאוד כבד ואטום, אבל בהחלט עושה עבודה מצוינת בהסוואה מתוחכמת של כתמים ופצעים. במילים אחרות זהו מצטיין המדור בתחום הכיסוי. "המברשת אולטרה מגניבה ומאוד נוחה, וחבל שהיא מתבזבזת על קונסילר – הייתי מאווררת קצת את המרקם, מגדילה את המברשת, והופכת את הטוש למייקאפ משובח מן המניין". להשיג בשלושה גוונים.

פופה, LUMINYS TOUCH, מחיר: 120 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פופה, LUMINYS TOUCH, מחיר: 120 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הוא לא הנוח מכולם, לא מכסה בצורה מיוחדת ובטח לא הכי חתיך, אבל הקונסילר במוס של לוריאל עושה את העבודה היומיומית הסיזיפית של להסתיר חצ'קון בראשית דרכו או שקיות מתונות מתחת לעיניים, וזה עוד לפני שדיברנו על כמה אנחנו אוהבות מוס. המרקם אכן נעים להפליא, נמרח מצוין ומתערבב בצורה מושלמת עם העור, אבל גם מתפוגג במהירות שיא, ולכן מצריך תחזוקה מתמדת. יתרון משמעותי: קיים ב-7 גוונים.

לוריאל, TRUE MATCH CONCEALER, מחיר: 95 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
לוריאל, TRUE MATCH CONCEALER, מחיר: 95 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

הקונסילר המינרלי של MAC מפנק במברשת מכחולית דקיקה במיוחד, שסייעה לד' מוכתמת הפיגמנטציה בכיסוי מדוייק של כל נמש ופס: "המרקם רך, מתיישב בגמישות על העור, ומתקבע עליו בנחישות של נוער גבעות. מתחת לעיניים, לעומת זאת, הוא קצת פחות אטרקטיבי, ויצר תערובת עוגתית משהו". להשיג ב-15 (!) גוונים.

MAC, MINERALIZE PERFECTLY FINISHED, מחיר: 115 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
MAC, MINERALIZE PERFECTLY FINISHED, מחיר: 115 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעידן של קונסילרים בטוש, סטיק או מברשת, לדחוף אצבע למיכל מרגיש כמו שאיבת מים, התלוננה הנסיינית א' שקיבלה את המוצר החדש מסדרת even better של קליניק. א', בחורה מהיישוב, לא מחזיקה מברשת קונסילר בבית, ולכן הפשילה אצבעות וטבלה בחומר הקרמי: "מכסה היטב כתמים וצלקות קטנות, ומפגין עמידות מרשימה. יושב קצת פחות טוב על העיגולים הכהים מתחת לעיניים – אולי בגלל שהוא כל כך מאט. עובד מצוין על עור שמן. על עור יבש עושה מראה קצת בצקי, וחשוב לטפל בו במהירות מיד אחרי המריחה, כדי לא להישאר מנוקדת. מחיר סביר מאוד ביחס לכמות הקטנטנה שנדרשת בכל שימוש". להשיג בשלושה גוונים.

קליניק, Even Better Concealer, מחיר: 110 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קליניק, Even Better Concealer, מחיר: 110 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם בבובי בראון מאמינים שכל אישה צריכה ארסנל מברשות מקצועיות, וכן שעה פנויה מדי בוקר למילוי אחר ההמלצות הבאות: 'להתחיל עם קורקטור בגוון ורוד לנטרול העיגולים מתחת לעיניים, לעור בהיר מומלץ להשתמש בגווני קורקטור בהירים, ולגוון כהה יותר בגוונים ביסק ואפרסק מדיום- כהה. בנוסף, כדאי להשתמש גם בקורקטור צהבהב כדי להאיר ולמזג את האזור שמתחת לעין עם גוון שאר הפנים'. הנסיינית פ' שהתעייפה מההוראות עוד לפני שהתחילה במלאכת הכיסוי, מדווחת שגם באצבע חשופה ובלי סיוע הקונסילר, הקורקטור כיסה היטב את כתמי העייפות האיומים שגדלים לה מתחת לעיניים והתמזג עם העור בצורה מושלמת. "את הקמטים הקטנטנים שצצו אחרי זמן מה בקונסטרוקציה, סילקתי בכמה טפיחות חינניות. משובח".

בובי בראון, קונסילר - 130 שקלים (ב- 14 גוונים שונים); קורקטור - 125 שקלים (ב- 12 גוונים שונים); קונסילר קיט כולל פודרה לקיבוע - 135 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בובי בראון, קונסילר - 130 שקלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully