וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שפתי קפה ואדמה

ירין שחף

6.8.2012 / 13:24

המאפר ירין שחף מגלה איך נוצרים טרנדים בעולם האיפור, וחושף כי בסתיו הקרוב הגלוסים הנוצצים והאדומים הקלאסיים מפנים את המקום בשביל שפתונים בגוונים חומים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שפתיים בגוון חום כהה. המגמה לסתיו 2012-13/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכל עונה, אנו נחשפים למגמות חדשות ולעיתים גם לאופנת רטרו. הכיוון העונתי נקבע באופן כללי בזכות מפגש הטרנדולוגים המתקיים אחת לרבעון לקראת 'שבוע האופנה' של בירות האופנה העולמיות - ניו יורק, לונדון, מילאנו ופריז. בדרך כלל, הטרנדים מקבלים ביטוי על מסלולי תצוגות האופנה ומשם, בזכות מגזינים, אינטרנט, טלויזיה וסלבס, אלה עוברים אל הרחוב.

איפור נגזר מאופנה ולכן לעולם אינו קופא ונמצא בהתפתחות מתמדת. תפקידו העיקרי של האיפור הוא להשלים ולתמוך בקולקציה. לכן, מעצבי האופנה נפגשים באופן תדיר עם מאפרים ועם סטייליסטים כדי לגבש את הכיוון העונתי.

במפגשים אלה הצדדים מאתרים דפוס שחוזר על עצמו, אשר בסופו של דבר מסתמן כמגמת העתיד. מעבר לנקודות ההשקה עם האופנה, הטרנד האיפורי מושפע מטכנולוגיות חדשות, מחומרים חדשים, ומטקסטורה, מרקם, צורה וצבע. משם עובר לפגישת סקיצות ורק אחר כך אל פני דוגמניות המסלול.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גוון מוקה בהיר מאוד לשפתיים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בנוסף, חברות האיפור הגדולות נעזרות בעצמן בשירותים של טרנדולוגים בעלי שם עולמי. אלה שואבים השראה מטכנולוגיות צבע שפותחו לאחרונה, אומנות עכשווית ותערוכות טקסטיל. ההשפעה ניכרת גם מעונות השנה וממזג האוויר (גוונים כהים יותר בחורף ובהירים ופסטליים בקיץ) ומחידושים עולמיים כגון אקולוגיה ושמירה על איכות הסביבה (מגמה שבאה שידי ביטוי באיפור אורגני טבעי עם אריזות ידידותיות לסביבה).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חום על גבול הסגול/מערכת וואלה!, צילום מסך

הטרנד הבא המסתמן באיפור - שפתיים בגוונים של קפה ומוקה

בעונת הסתיו הקרוב מסתמן שהשימוש בגלוס יעלם, וששפתונים בגווני קפה יקשטו את השפתיים. כך מבקשים להכריז בקול גדול הטרנדולוגים ומטילים פצצה שמשמעותה לא עוד שפתיים עטופות שומן זולג של גלוס, ולא עוד ליפסטיק אדום, שמצידו יורד מהמדפים לאט לאט.

וכך, החומים מתיישבים על השפתיים מבלי להתחשב כלל בדעותינו. לצד גוונים קודרים וארגמניים אפשר למצוא שהבשורה החדשה מתמקדת בעיקר בחום קרמי, חום כהה, חום בז' או חום מוקה. לכם נותר לבחור בגוון המתאים, ולוודא שיש בארון את המעיל הנכון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
תצוגת חורף 2012-13 של איב סן לורן בפריז. AP
שפתיים בחום עמוק בתצוגת איב סן לורן לחורף 2012-13/AP
קולקציית חורף 2012-13 של קנזו בפריז. AP
שפתיים בגוון חום אדמוני בתצוגת קנזו לחורף 2012-13/AP
קולקציית חורף 2012-13 של ז'יבנשי בפריז. AP
שפתיים חומות בז'יבנשי לחורף 2012-13/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully