וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יופי לפנים: טרנדים באיפור לסתיו 2012-13

20.8.2012 / 11:58

צבעי אדמה ושוקולד, פרטים מודגשים בפנים לצד חיוורון ורדרד ובעיקר גבות מעובות ומודגשות - מותגי טיפוח חושפים את המגמות המרכזיות ואת מוצרי הדגל לעונה

לוריאל

השאיפה המרכזית במראה החורף המעושן של לוריאל היא הפיתוי. הגוונים הצבעוניים של הקיץ - צהוב, ורוד, תכלת - מפנים את מקומם לטובת רומנטיקה בדמות שפתיים חושניות ועיניים מודגשות במיוחד.

בסקאלת הצבעים העונה הרבה חום, בורדו, ירוק כהה, חציל וכחול כהה.

טכניקות האיפור שמה דגש על עיניים מעושנות "ביג סייז" - סגנון גדול, עגול ועוצמתי הכולל גם אייליינר שחור ומסקרה בנדיבות. הצללית הכהה מכסה את כל העפעף כולל פיסה מגשר האף.

מראה הלחיים מבוסס על צבעי חום שזוף.

מוצר דגל עונתי - הברונזר לגוון שזוף וחם: 145 שקלים (ובחודשים יולי אוגוסט 2012 ב-40% הנחה). להשיג בכל הרשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן, רשתות המזון ובפרפומריות נבחרות.
.

מאק - MAC

המראה אשר מציגה חברת מאק הוצג לראשונה בשבוע האופנה האחרון במילאנו. מדובר במראה רומנטי המבוסס על עיניים מעושנות בגוונים מטאליים ואדמוניים לצד שפתיים בגווני שוקולד אדמדמים.

צבע הנמשך מקו הריסים כמעט עד הגבה הוא אלמנט נוסף הממשיך מן העונה שעברה.

מגמות כלליות באיפור מאק החורף הן פנים חיוורות בתוספת אלמנט יחיד מודגש המעוצב בדקדקנות ודיוק מירביים, כמו שפתיים (אדומות), לחיים ורדרדות או גבות עשויות בצורה ישרה ומלאה. בנוסף, ישנו דגש על עיניים מעושנות בגווני חלודה אדמדמים וגווני מדבר (חול, אבן ושעם, אספלט, בטון ופחם).

מוצר דגל עונתי - ליפסטיק בגוון שוקולד: 94 שקלים. להשיג בסניפי הרשת.

איב סן לורן

במראה הסתיו של איב סן לורן מגמה ברורה לשלב בין המראה השזוף ומזג האויר החם מהקיץ לבין גוונים קרים ומרעננים של העונה שבפתח; הרבה שילובים של כחול ים וזהוב חול ושימוש בברונזרים (הברונזרים משמשים בחורף גם כסמקים).

באופן עקרוני, עפרונות העיניים והמסקרות העמידות במים הם בגוונים צבעוניים וססגוניים של כחול ים וזהוב, כשגווני הצלליות, לעומת זאת, חמים ומנצנצים - חאקי, ירוק זית, חום ואפור. גם המסקרה היא בגוון חאקי המשתלב היטב עם גווני הצלליות ונותן לעיניים מראה דרמטי.

השפתיים גם הן מתקשטות החורף בגוונים עמוקים ודרמטיים יותר כמו אדום, בורדו וחום כהה, אך הבשורה, בשונה מהקיץ, היא שהשפתונים הם במראה מאט.

גם הציפורניים משנות את צורתן לקראת החורף והן מקבלות מראה מסודר יותר: קצרות ומעוגלות. והן ייצבעו בגווני חאקי או בגווני בורדו.

מוצר דגל עונתי (ולמעשה, כתמיד) - הקונסילר הקלאסי טוש אקלה: 240 שקלים. להשיג בנקודות המכירה של איב סאן לורן ברשתות הפארם, משביר לצרכן ואפריל.

בורז'ואה פריז

לקראת בואו של סתיו 2012, מותג האיפור הצרפתי Bourjois מציג מראה בהשראת גווני טבע: צבעי אדמה חומים, ירוקים בתוספת גווני חרדל לעיניים ובורדו לציפורניים - מגע של יופי שבטי.

בסתיו הקרוב הדגש יושם על איפור העיניים. בגוונים חייתיים מרהיבים ואינטנסיביים, מחוזקים בנגיעות של אייליינר שחור ובהדגשת הריסים. לדברי המותג, העיניים יהפנטו בירוק ג'ונגל עם הילה בגווני עץ ואדמה.

כאמור, הציפורניים יצבעו בגוון חרדל חדש ומעליו משיחה של גוון בורדו פיתון הנסדק לאחר הייבוש וחושף קווי חרדל עדינים.

בניגוד לעיניים המודגשות, השפתיים ישארו בוורוד אפרסק עדין ובגימור מבריק.

מוצר דגל עונתי - לק במראה נחש הפיתון הנסדק בגווני חרדל ובורדו: 35 שקלים. להשיג רשתות הפארם, המשביר לצרכן ופרפומריות מובחרות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

שיסיידו

מראה חורף 2012-13 של שיסיידו מבוסס על רעיון ה"שלמות היפנית". הכוונה היא לסמל לאיכות גבוהה וטכנולוגיה חדשנית לצד גימור מתוחכם ואסתטי.

במסגרת המראה החדש, מושקים שני מוצרים איפור חדשים: מייק אפ 'רדיאנט ליפטינג פאונדיישן' שעל פי החברה משפיע על קרני האור המשתקפות באור ומאיר אזורים מוצלים בפנים, וסדרת השפתונים 'לאקר רוז'' המשלבת אפקט גלוס בכל אחד מן הגוונים העזים והבוהקים. הסדרה החדשה נוצרה בהשראת עבודות ה-Roiro Lacquer, אמנות עבודת יש יפנית מסורתית של ציפוי בלכה.

השימוש, כמו באמנות ההשראתית, כולל שלושה שלבים: חלקת השפתיים בדומה לשיוף העץ המהווה בסיס לעבודת
האומנות; מריחת שכבה המקבעת את גוון השפתון לשפתיים בדומה למשיחת הבסיס הראשונה של הצבע על עבודת העץ; ציפוי השפתיים במרקם בוהק המחקה את מירוק הצבע בעבודת האמנות במטרה להגיע לברק מקסימלי.

מוצר דגל עונתי - שפתון Laquer Rouge במראה לכה: 190 שקלים. להשיג בכל רשתות הפארם.

סיסלי

סיסלי אף פעם לא עושים שימוש בדוגמניות להצגת מראה איפור כלשהו כיוון שבחברה מאמינים שאין פנים מסוימות המייצגות אותם ולמעשה מבחינתם כל אחת יכולה להיות הפנים של סיסלי.

מגמות איפור לחורף הקרוב של סיסלי הן צבעים חמימים נחושתיים, אדומים וסגולים. השפתיים האדומות והחושניות מהקיץ ממשיכות לחורף.

טרנד חדש ומעניין הנצפה על מסלולי התצוגה בשבועות האופנה האחרונים הוא מראה עיניים המכונה "הבוקר שאחרי" - איפור מעט מרוח מתחת לעין בצורה מעודנת מאד המעניק מראה של "הלכתי לישון עם האיפור ועכשיו התעוררתי".

עם זאת מראה הלחיים החיוורות ממשיך לככב בסיסלי גם החורף וכל מה שצריך הוא סומק ורדרד ליצירת לחיים טבעיות ובריאות.

בדומה למגמה בקרב מותגים אחרים, הגבות תופסות מקום של כבוד בחורף הקרוב. הן מלאות ומודגשות, ולכן כדאי להצטייד בעפרון גבות.

מוצר דגל עונתי - שפתון אדום וסקסי: 260 שקלים. להשיג בכל רשתות הפארם.

פופה

חברת האיפור האיטלקית מציגה החורף מראה איפור המבוסס על קולקציית לקים חדשה במהדורה מוגבלת - 'צ'יינה דול'. הקולקציה כוללת שישה גוונים: ורוד פנינה, כחול, סגול, אדום, פנינה ואדום עמוק. המראה עוצב בהשראת סגנון האיפור האוריינטלי-מסורתי של נשים סיניות.

הצבעים השולטים בקולקציה הם האדום הקלאסי, שתמיד באופנה, והגוונים הכחולים-מטאליים החדשים.

מוצר דגל עונתי - שפתון פופה ווליום (הקיים בארבעה גוונים) המעניק לשפתיים מראה מלא: 130 שקלים. להשיג בבלעדיות בסניפי רשת סופרפארם.

מאדינה מילאנו

לחורף הקרוב מאדינה מילאנו בחרה כהשראה אלמנטים טבעיים וארציים. בהתאם למגמת הניגודים הרווחת בעולם האופנה, עוצב מראה דרמטי המשדר ניקיון ועל-זמניות.

גוונים חמים לאיפור העיניים כגון חום וזהב לצד מינימליזם בשאר אזורי הפנים שומרים על איזון המראה השעוי להתאים הו לערב והן ליום.

המראה שונה מאוד ממראה הקיץ, אשר היה צבעוני ונועז יותר.

מוצר דגל עונתי - אייליינר שחור עמיד: 109 שקלים. להשיג בסיניפי הרשת.

קלרינס

מראה האיפור של קלרינס לחורף הקרוב מתמקד באיפור העיניים. החברה משיקה העונה צלליות במגוון צבעים המועשרות במינרלים. המגמה הכללית, בניגוד לבשורות של המותגים האחרים, היא שיק טבעי.

איפור הקיץ לעומת איפור הסתיו שונה מאוד. בעוד איפור הקיץ היה בהשראה הודית והתבסס על צבעים עמוקים ושיזוף, מראה החורף הוא איפור עדין ונקי (מעין מראה שלגייה) עם התמקדות, כאמור, באיפור העיניים.

מוצר דגל עונתי - אוסף הצלליות העונתי. (המוצר יתקבל בארץ באוקטובר ובמועד זה ייקבע מחירו). להשיג ברשתות הפארם.

דיור

מוטיב ההדפס החייתי, אחד הסמלים הידועים של דיור, הופיע בקולקציות בית האופנה הצרפתי בכל עשור מאז היווסדותו בסוף שנות הארבעים, ובכל פעם נלוותה לו פרשנות מחודשת. לצידו, הזהב היה מאז ומתמיד צבע יסוד הכרחי בדיור. הוא נתפס במותג כעל-זמני וככזה המסוגל להמעניק ממד אלוהי לכל אישה.

מראה דיור לחורף מבוסס על שילוב שני האלמנטים האלה. הוא כולל סומק עם אפקט שיזוף זוהר; צלליות מוזהבות המפסלות את העפעף תוך השתקפות חאקי, אפקט המזכיר מוטיב מנומר; גלוס שפתיים ולק ציפורניים בירוק חאקי תואם.

מוצר דגל עונתי - חמישיית צלליות (5 colors) בגווני ירוק: 246 שקלים. להשיג ברשתות הפארם.

מייבלין

החורף הקרוב על פי מייבילין מתאפיין בשתי מגמות עיקריות ומנוגדות: מצד אחד מראה מעודן המשלב גוונים טבעיים ורכים עם בסיס מבריק, ומצד שני, מראה מונוכרומטי המשלב שפתיים ועיניים כהות המאופרות באותם גוונים עזים, כמו סגול, בורדו וחום.

העונה הקרה במייבלין השנה היא בסימן פרידה מן הניאונים של הקיץ - המראה שיתקבל ישלב בין הרך לנועז וייצור מבט סקסי וממוקד.

צבעי מפתח הם בעיקר טבעיים, כמו חום, ברונזה, ורוד פודרה, אפרסק, ופנינה במרקם מבריק.

מוצר דגל עונתי - הצללית העמידה 'קולור טאטו' מס. 45 בגוון לבן פנינה: 41.99 שקלים. להשיג ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן, H&O, מגה, שופרסל ובפרפומריות נבחרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully