וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היידי קלום חוזרת לג'ורדאש: דוגמנית העל בקמפיין חדש

8.8.2012 / 12:25

עוד צעד בקאמבק ג'ינס ג'וראדש - קמפיין חדש עם דוגמנית העל היידי קלום המסתמן כאחד הגדולים של המותג. זהו שיתוף הפעולה השני שלה עם האחים נקש, מייסדי המותג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
היידי קלום בקמפיין ג'ורדאש החדש/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עברו חמש שנים? היידי בקמפיין ג'ורדאש לסתיו/חורף 2007/08/מערכת וואלה!, צילום מסך

חמש שנים לאחר שיתוף פעולה ראשון היידי קלום חוזרת לככב בקמפיין ג'ורדאש כחלק מתהליך מיתוג מחדש. דוגמנית העל הגרמנייה (39), שהפכה בעשור האחרון לאשת טלוויזיה מצליחה ואחת הדוגמניות המרוויחות ביותר היום, הצטלמה לאחרונה לקמפיין נוסף של מותג הביגוד והג'ינסים הוותיק ג'ורדאש. הקמפיין, שכולל פרסומות טלוויזיה, שלטי חוצות ומודעות פרינט, הוא אחד הגדולים של המותג אי פעם.

ג'ורדאש, מותג ביגוד שנוסד ב-1969 בידי ג'ו, רלף ואבי נקש, שלושה אחים ישראלים שהיגרו לניו יורק בתחילת שנות השישים, היה אחד הראשונים לשווק ג'ינס מעצבים במחירים גבוהים יחסית.

תמונות הקמפיין צולמו על ידי הצלם הבריטי ג'ון רנקין וודל, הידוע בעיקר בשם רנקין ונחשב לאחד מצלמי האופנה והפורטרטים המרכזיים היום. בעברו צילם קמפיינים ל-H&M, נייקי, לוריאל, רימל, BMW, קוקה קולה, כמו גם פורטרטים של קייט מוס, קיילי מינו, הספייס גירלס, מדונה, דיויד בואי, ביורק, לילי אלן, הרולינג סטונז, קייט בלנשט, טוני בלייר והמלכה אליזבת.

הצצה ראשונה לתמונות, שצולמו בניו יורק בסיוע הכוריאוגרפית מיה מייקלס מתוכנית הריאליטי So You Think You Can Dance, התאפשרה הבוקר (רביעי). עוד נודע, כי מודעות פרינט נוספות יפורסמו בגיליונות הסתיו של המגזינים אינסטייל, קוסמופוליטן, לטינה ופיפל. מנגד, פרסומות טלוויזיה ברשתות ובכבלים יעלו לא לפני ה-20 אוגוסט.

"היידי יפייפיה, אשת עסקים טובה ומעצבת, אך היא התגלתה גם כרקדנית לא רעה", אמרה ליז ברלינגר נשיאת ג'ורדאש ליומון האופנה WWD. "היא רקדה מעשר בבוקר ועד חצות בעקבים גבוהים שההליכה בהם לא קלה". לא מפתיע יש לציין, לאור היכולות הגבוהות הידועות של הסופרמודל הגרמנייה. דוגמנית, שחקנית, מארחת טלוויזיה, אשת עסקים, מעצבת אופנה, מפיקת טלווזיה וגם אם לארבעה, המצליחה גם היום להיראות פחות או יותר כמו שהיא נראתה לפני עשר שנים.

במודעות היידי תציג ארבעה מראות מקולקציית הג'ינסים החדשה של ג'ורדאש, החל מג'ינס אדום, דרך כחול אינדיגו כהה ועד סופר סקיני. הקולקציה תימכר בשלב ראשון בעיקר בחנויות רשת וול-מארט. בהמשך מתוכננות להיפתח חנויות קונספט של ג'ורדאש ג'ינס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גם אם לארבעה. היידי בקמפיין 2007/2008/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"רקדה בצילומי הקמפיין על עקבים גבוהים מעשר בבוקר עד חצות". היידי בקמפיין 2007/2008 0צילום: יח"צ)/מערכת וואלה!, צילום מסך

ג'ורדאש אז והיום

מותג הביגוד ג'ורדאש, אשר נודע בעיקר בזכות ג'ינסים מעוצבים, צבר פופולאריות בסוף שנות השבעים ותחילת שנות השמונים. כאמור, הוא היה יוזמה של שלושה אחים ישראלים, ג'ו, רלף ואבי נקש, אשר היגרו לניו יורק בתחילת שנות השישים.

ב-1969 פתחו האחים חנות ראשונה בברודווי והתרחבו תוך זמן קצר לארבע חנויות. ג'ינס הפך להיות פריט הדגל של המותג ב-1978, כשהיזמים ביקשו לאמץ את הגישה האירופאית כלפיו - פריט אופנתי ומתקדם המשמש גם צרכנים בעלי מודעות אופנתית. הטיימינג שלהם התגלה כנכון. אותו זמן צרכנים החלו לגלות את ג'ינס המעצבים נוסח זה של קלווין קליין והיו מוכנים לשלם עבורו יותר, ביחס לליווייס הוותיק. במסגרת מיצוב מחודש של ג'ינס ג'ורדאש, הושקעו ב-1979 כמיליון דולרים וחצי בקמפיין בו נראתה דוגמנית טופלס רוכבת על סוס ולובשת רק ג'ינס ג'ורדאש. בשנות השמונים, מחזור המכירות השנתי של גורדאש הגיע ל-300 מיליון דולרים והחברה התרחבה גם לייצור ביגוד ילדים, מזוודות ומטריות.

בשירו הידוע של פרנק זאפה You Are What You Is מ-1981 יש איזכור של ג'ורדאש ג'ינס, מה שמעיד על מקומו המרכזי בתרבות הפופולארית אז.

עם זאת, בשנות התשעים פופולאריות המותג החלה לצנוח. ג'ינסים של ג'ורדאש שימשו בעיקר אנשי צווארון כחול והם נמכרו באאוטלטים. ב-2004 הושק ג'ינס ג'ורדאש וינטג' לציון שלושים וחמש שנים לפעילות המותג. היום החברה ממשיכה לייצר ג'ינסים בדגמים שונים, הלבשה ואקססוריז. ג'ורדאש אף מייצרים ג'ינסים לחברות ידועות כמו גאפ, טומי הילפיגר, ליווייס ואברקרומבי אנד פיץ'. האחים נקש עוסקים היום גם בעסקי נדל"ן, הייטק, תעופה, מזון ומלונאות. ביוני השנה פורסמו ידיעות על התעניינות מצדם באחוזה המפוארת של ג'אני ורסצ'ה במיאמי. פרזנטוריות ג'ורדאש בעבר, מלבד היידי קלום, היו גם בריטני מרפי, אליזבת הארלי וקתרינה בוואדן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully