וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ד"ר קווין על אופנוע: קולקציית חורף 2012-13 של סאקס

לירוי שופן

9.8.2012 / 14:09

עם חנות חדשה וראשונה שנפתחת במוסקבה, במותג המקומי סאקס כבר מודים שהפעילות שלהם עברה אל מעבר לים. קולקציית החורף, בהתאם, מקבלת תפנית קצת יותר אגרסיבית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מעיל אופנוענים עם דיטיילים מרובים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מחר (שישי) תיפתח במוסקבה חנות ראשונה למותג הישראלי סאקס, שתצטרף אל עוד עשרות נקודות מכירה המתפרשות במערב אירופה, כמו גם בדרום אפריקה וטוקיו. "מהלך היציאה לחו"ל החל לפני שש שנים", מציין אילן חלפון, שייסד את המותג עם אישתו לפני כשני עשורים.

"היום, עיקר הפעילות שלנו נעשית מחוץ למדינה", מספרים השניים ועל אף שהם ממשיכים לפתוח סניפים בישראל – החודש נחנך אחד בהרצליה ואחד באילת – הזוג מבהיר ש"אנחנו לא רשת. אנחנו בית אופנה. אלה מהלכים שבעיקר נעשים בעיקר כשירות ללקוח".

ההבנה שהשוק המקומי מצומצם עבור מותגים בעלי קו מובחן – בניגוד למשל לרשתות אופנה, שמחליפות את סגנון בגדיהן לפי מגמות עונתיות – אינה רק מנת חלקם של בעלי השליטה של סאקס. רק בשבוע שעבר נודע כי מעצב האופנה רונן חן חנך בוטיק שני בלונדון, וכי הוא מתכוון לשכלל את ההפצה בשאר העולם. כך גם מעצבת מוצרי העור דניאלה להבי, שפוקדת ללא הרף תערוכות לקניינים בניו יורק, או מותג הקוסמטיקה 'סבון' (סבון של פעם, בשמו הקודם), שכבר שיבץ את עצמו בפינות יוקרתיות בניו יורק או טוקיו. בזמן שחנויות על חנויות מעצבים נסגרות, מצטיירת מגמה שפניה החוצה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חורף 2012-13 של סאקס. הפנים לחו"ל/מערכת וואלה!, צילום מסך

למרות מהלכי ההתרחבות, שנועדו להתמודד עם תקרת הזכוכית הנמוכה, הזוג חלפון מציין כי המטרה היא לא לכבוש את העולם. "אנחנו לא רוצים למכור לכולם. אנחנו פשוט רוצים לעשות את מה שאנחנו אוהבים, ואנחנו יודעים שזה פונה לקהל מסוים, המזוהה עם הלייף סטייל שלנו. המטרה היא לא לעשות מוצר שאנחנו לא מאמינים בו רק בגלל הכסף. ממש לא".

במקביל להתפשטות, בחמש השנים האחרונות גיבש הסטודיו לעיצוב בסאקס סגנון מובחן. פריטים רפויים ושטופים, שנועדו למשחקי שכבות בוהמיינים, שנעים בין גרדרובה של טום בוי, בזכות חולצות מכופתרות ארוכות או ג'ינסים בגיזרת בויפרינד, לבין דיטיילים נשיים מתחילת המאה של תחרות וקטיפות (שפעמים לא מעטות מעלות בתודעה את דמותה הדוהרת של 'ד"ר קווין, רופאה במערב").

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעוד שצו השעה בעולם האופנה חוגג את המקסימליזם ואופנה עשירה ומהודרת, כמעט גותית, קולקציית החורף של סאקס שומרת במרבית המקרים על ה-DNA המוכר. מכנסיים גבריים מכותנה בצבע חמרה, או סריגים דקיקים שנפרמו בהם בכוונה חורים, שנועדו להיתלות ברישול סביב הכתף, עדיין נמצאים בלב ההיצע, כשמורגשת זווית אתנית ברורה, בזכות מיני טוניקות העשויות משי מודפס, או צעיפים דקים המכוסים דוגמאות מתפתלות.

הרקע המוכר מחדד את שינויים העונתיים שנלקחו בכל זאת. אחת הקבוצות המפותחות היא זו שמבקשת להתבסס על מראה בנוי יותר, המשלב בין פריטים מחויטים לעורות. ז'קט אופנוענים רב פרטים, שהורכב מרכיסה א-סימטרית ומדשים גזורים, שנועדו להשתלשל באופן רנדומלי; שמלת בודי-קון שחורה, שבכתפיה שני שסעים עמוקים; או גופיית עור שחורה שבשוליה שולבה נימת משי פרומה, הם דוגמאות לדרך בה האסתטיקה העירונית של סאקס מקבלת על עצמה חספוס בריא שמפר מעט את השקט הנינוח.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טווח מחירים: חולצות אריג: 638 – 498 שקלים; בייסיק טופ: 398 – 248 שקלים; סריגים: 768 - 348 שקלים; ז'קטים: 988 – 698 שקלים; מכנסים: 840 - 480 שקלים; שמלות: 898 – 640 שקלים; פריטי עור: 2340 – 798 שקלים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • סאקס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully