וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבעי הרוק החדשים: קולור קלאב משיקה קולקציית לק נוצצת

מי אמר שאין רטרו גם בעולם הציפורניים? קולקציית לקים חדשה שואבת השראה מענקי רוק כדיוויד בואי או פרדי מרקורי. בין אם סיפור הרקע משכנע או לא, התוצאה בעיקר מנצנצת

קולור קלאב, מותג הלקים מניו יורק, משיק קולקציה חדשה ברוח מופעי המוזיקה הרבים שפקדו את העולם העונה.

מסתבר, שהקיץ הזה הוא ללא ספק בסימן הופעות בינלאומיות, לאחר שאמנים ידועים רבים יצאו לחרוש את הגלובוס - ממדונה ורד הוט צ'ילי פפרס ועד גאנז אנד רוזס ומוריסי, מסגנונות רוק, פאנק ועד רוק כבד. ואיך מבטאים מוזיקה דרך לק? עם לא מעט נצנצים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
Back Stage, קולור קלאב/מערכת וואלה, צילום מסך

הקולקציה המדוברת, שזכתה לשם Back Stage, מונה חמישה גוונים מנצנצים, כשכל גוון הוקדש לאחד מחמשת הזמרים האגדתיים - דייוויד בואי, אליס קופר, קווין, אירוסמית' וקיס. כך לדוגמא, הלק עם השבבים הצבעוניים הוקדש לדיויד בואי כאנלוגיה לכינוי הבמה שלו "הזיקית של הרוק אנד רול". מנגד, הלק עם השבבים הסגולים הוקדש לסולן להקת קווין, פרדי מרקורי, שהיה ידוע בהופעות הלבוש האקסטרווגנטיות, שכללו בין היתר ז'קטים מפייאטים.

הרייט רוז, מבעלי המותג, מסבירה שהסגנון הרוקסיטי מאופיין בעיקר על פי ההופעה, כשהדגש הוא על ביגוד יוצא דופן, איפור כבד וחוסר בושה. בהתאמה לסגנון זה ובהשראתו יצרה קולור קלאב את לקים בעלי עוצמה, שלא לומר ברוח רטרו בוטה.

כל חמשת הגוונים בסדרה הם לק גליטר מנצנץ המתאים בעיקר למי שחפץ במראה בולט ואף מסיבתי. הלק עשוי שבבים צבעוניים ומתוקף כך הוא אינו אחיד במרקמו, שזוהי נקודה משמעותית. את הלק ניתן למרוח כלק עצמאי או כלק משלים על גבי לק בצבע אחיד.

מחיר: 29 שקל , בסניפי רשת 'נייל סטודיו' ובמכונים המקצועיים ברחבי הארץ.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
Back Stage, קולור קלאב/מערכת וואלה, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • לקים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully