וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בר רפאלי: מה יש לה בתיק האיפור?

14.8.2012 / 8:30

הטלגרף הבריטי פירסם השבוע את רשימת מוצרי האיפור, שהדוגמנית הישראלית לא יכולה בלעדיהם - דיקפריו או לא, בר רפאלי ממשיכה לעניין את העיתונות הזרה

בר רפאלי במסיבת וניטי פייר במגדל סאנסט, מערב הוליווד. Jon Kopaloff, GettyImages
שפתון ורדרד, ברונזר ומסקרה שחורה. בר רפאלי במסיבת וניטי פייר לאחר טקס האוסקר בפברואר השנה/GettyImages, Jon Kopaloff

מאז שנפרדה מליאונרדו דיקפריו בסביבות אפריל 2012, בר רפאלי ממשיכה להוות מוקד עניין עבור כלי תקשורת בחו"ל, ממש כמו בארץ. למרות שהיו מי שטענו שהדוגמנית הישראלית תישכח מלב ההמון עקב ססטוס הרווקה החדש והלא מלהיב שלה, היא ממשיכה בכל זאת לככב במדורי רכילות ובידור זרים.

אינספור מגזינים ואתרי מרכזיים כמו פיפל, אי-אנטרטיינמנט, פרז הילטון, אס וויקלי, ג'אסט ג'ארד, הדיילי מייל הבריטי ואחרים, מסקרים אותה בקביעות. היא מצידה מלבה את להבת העניין בה באמצעות העלאת חומרים עסיסיים לעמוד הטוויטר שלה. תמונות ילדות, הצצה לקמפיינים עתידיים, תמונות בחברת ידוענים שונים וכל מיני אמירות שנונות, מובילים בדרך כלל לאייטמים העוסקים בה (וככל הנראה רצויים מבחינתה).

שפת הציוצים שלה נקבעת כמובן על פי קהל היעד. מה שהיה לה לומר על הדיסק של אסי ישראלוף היא כמובן כתבה בעברית ("אני מתענגת עליו כבר שבועות"), אבל את דעתה על ג'ל השיער של כריסטיאנו רונלדו היא גילתה באנגלית ("hair gel should really be outlawed"; ג'ל שיער צריך להיות מחוץ לחוק). הכל מחושב וגם נעשה נכון.

הקריירה של בר נמצאת בנקודה טובה מתמיד. היא חתמה על חוזים עם מותגי יוקרה כמו ה. שטרן ואסקדה, מופיעה בתוכניות אירוח ואף השיקה מותג הלבשה תחתונה משלה. היא תככב בחנוכה בהצגת ילדים עבורה תשתכר כחצי מיליון שקלים, תנחה תוכנית ריאליטי חדשה בגרמניה, ולא נראה שהיא מתכוונת לפרוש לחיים שקטים במושב בשרון. יש חיים אחרי פרידה מכוכב על הוליוודי צעיר, עשיר ואטרקטיבי.

המותג בר רפאלי חזק מתמיד. ולראייה, הטלגרף הבריטי מפרסם השבוע הצצה לתיק האיפור שלה. לא הרבה דוגמניות היו זוכות לסיקור מן הסוג הזה, אבל רפאלי שווה את זה. אז מה באמת יש לה בתיק איפור?

מסקרה 'וואן ביי וואן' של מייבילין מסדרת ווליום אקספרס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני אוהבת את הגוון השחור מאוד ואת המרקם הנוזלי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

זוהי מסקרה אשר באמצעות באמצעות 300 סיבים ומבנה ארגונומי רך יוצרת נפח וריסים מופרדים וחלקים. "כל מה שנשים רוצות עבור הריסים שלהן", כפי שנמסר על ידי היצרנית מייבלין ניו יורק. רפאלי מגלה כאן כמה הצעירה הישראלית מהוד השרון הפכה להיות אמריקאית כל כך. למרות שהיא יכולה להרשות לעצמה במסקרת מותג יוקרה כמו שאנל, דיור או לנקום הנחשבות לטובות בעולם, היא מעדיפה מותג קולג'ים אמריקאי-עממי ושווה לכל כיס.

בר על המסקרה:

"אני אוהבת את הגוון השחור מאוד ואת המרקם הנוזלי שהופך את השימוש לנוח".

מסקרת 'וואן ביי וואן' נמכרת בארץ ב-111 שקלים (להשיג ברשת סופר פארם, המשביר לצרכן, H&O, ניו פארם, מגה ושופרסל).

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס

בושם 'אספשלי' של אסקדה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה גורם לי לחייך. נשי, צעיר ורענן"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ללא ספק ההתקשרות עם קבוצת הביגוד והיופי הגרמנית אסקדה הובילה לציון הבושם 'אספשלי אסקדה' כפריט קבוע בתיק האיפור של רפאלי. בקמפיין בכיכובה של רפאלי שעלה באוקטובר שנה שעברה, היא נראית טובלת בגן אביבי מלבב ולובשת שמלה ערב ורודה התואמת את ים הוורדים מסביב. הקמפיין לווה באמירה כנה למדי מצידה: "עבור דוגמנית, הדבר הגדול ביותר הוא לקבל קמפיין בישום", היא אמרה למגזין פיפל. "וכששמעתי שהם רוצים אותי למספר שנים, הייתי קצת כאילו וואוו, סוף סוף. אני ממש נרגשת".

בר על הבושם:

"זה גורם לי לחייך. נשי, צעיר ורענן".

נותר רק לתהות איך בדיוק נכנס, פיזית, בקבוק בושם לתיק איפור?

את בושם 'אספשלי אסקדה' ניתן להשיג ברשתות הפארמים בארץ: – 457 שקלים ל-50 מ"ל; 590 שקלים ל-75 מ"ל.

שפתון 'ליפ גלואו' של דיור מסדרת דיור אדיקט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני ממש אוהבת המרקם והגוון. גם לחות וגם גוון ורוד-רך. אני משתמשת בכל מקום ובכל סמן - יום או לילה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

רפאלי אף פעם לא בחורה של שפתון אדום-עז או בורדו-יין. היא תמיד העדיפה, ויש לציין שבחוכמה לאור גוון עור פניה, שפתון בגוון ורדרד, ניוד או טבעי. שפתון ליפ גלואו של דיור הוא בחירה מתבקשת עבורה. השפתון שעל פי היצרן: "מעניק צבע מותאם אישית, מגיב ישירות לכימיה של השפתיים, מעניק לחות והגנה לשפתיים ובעל פורמולה SPF10 מעושרת במנגו בר ולופה", שייך לסדרת דיור אדיקט של בית אופנת העל הצרפתי שנודע באיכותו וגווניו הטרנדיים. יש מקום גם לשער שרפאלי מעבירה פה מסר ליו"ר היהודי של דיור סידני טולדנו שכבר בחר לקמפיינים המושקעים של החברה שתי יפיפיות יהודיות אחרות - נטלי פורטמן ומילה קוניס.

בר על השפתון:

"אני ממש אוהבת המרקם והגוון. גם לחות וגם גוון ורוד-רך. אני משתמשת בכל מקום ובכל זמן - יום או לילה".

באתר הקוסמטיקה strawberry.net המבוסס בהונג קונג ומחזיק ממשק בעברית השפתון נמכר ב-145 שקלים.

ברונזר 'קזינו' מס. 1 של נארס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אני משתמשת בזה ללחיים ולצוואר שלי אם אני לא שזופה מספיק. זה גורם לי להיראות שזופה במידה הנכונה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

ברונזר בקיץ עשוי להפיח חיים בכל פנים חיוורות באופן טבעי או מכוון מפאת חשש להיחשפות לשמש. הברונזר של 'נארס', מותג קוסמטיקה אמריקאי אשר נוסד בידי המאפר והצלם פרסואה נארס ונודע כחביב על ויקטוריה בקהאם ומדונה, עושה את העבודה. לפחות לפי תמונות תקריב של בר רפאלי מן הקיץ.

בר על הברונזר:

"אני משתמשת בזה ללחיים ולצוואר שלי אם אני לא שזופה מספיק. זה גורם לי להיראות שזופה במידה הנכונה".

ברונזר נארס נמכר באתר החברה ב-34 דולרים.

מעגל ריסים של שו אמורה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"זה ממש עובד ומאריך את הריסים שלי. הם מיידית מגדילים לי את העיניים"/מערכת וואלה!, צילום מסך

לבר עיני תכלת יפיפיות, אך אם להודות על האמת, קטנות למדי. ממש כמו כל כל אחת אחרת עם עיניים קטנות, היא אימצה מעגל ריסים. המכשיר המכני שיש מי שמוצאות אותו מפחיד, דווקא יוצר אפקט ריסים מעוצבות ומעוגלות - מראה מחמיא ועשוי נכון. כל זה כמובן עם שימוש נכון. מעגל הריסים של המותג היפני שו אמורה נחשב לאחד הטובים בשוק והוא אף הוזכר בסרט "השטן לובשת פראדה" (2006).

בר על מעגל הריסים:

"זה ממש עובד ומגביה את הריסים שלי. הם מיידית מגדילים לי את העיניים".

מעגל הריסים של שו אמורה נמכר באתר החברה ב-20 ליש"ט.

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully