וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוסמטיקה קלה: קרם שהוא ראש ממשלה

שירלי אכסלרוד

30.8.2012 / 13:37

BB הוא קרם כלבו לפנים, שאמור לעשות לכם הכל, מכיסוי מחדלים ועד שיפור החיים. ממש כמו ראש הממשלה, זה לא תמיד מצליח לו - מדור קוסמטיקה קלה מתנסה בפוליטיקה

הוא נולד במזרח, כאולטרא קרם שאמור לטפל, לכסות פגמים, לתת לחות, להגן מהשמש, לזהור למרחוק כמו כוכב הצפון, ובאופן כללי לספק את השאיפה לפנים מושלמות של אסייאתיות משוגעות, אבל קרם ה- BB - belmish balmלפנים, עשוי לתפקד גם כמוצר המושלם עבור נסייניות המדור, שמעדיפות את האיפור שלהן קצר, יעיל, ואם אפשר שיתחיל ויסתיים לפני שהמעלית מגיעה לקומה 0 או שהרמזור יתחלף מאדום לירוק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הדבר הנחמד היחיד שיש לי להגיד הוא שאריזת המשאבה היגיינית ומוצלחת. כל השאר – אכזבה". לוריאל פריז, BB קרם רויטליפט טוטאל ריפייר 10/מערכת וואלה!, צילום מסך

בפער שבין ההבטחה למימוש אפשר לשכן שלוש משפחות מצוקה מרובות ילדים, התמרמרה הנסיינית שקיבלה את קרם ה-BB החדש מסדרת רויטאליפט. המוצר זמין בשני גוונים - בהיר ובינוני, ומבטיח "אנטי אייג'ינג חדשני וגוון עור מושלם". במבחן המציאות קיבלה הנסיינית א' קרם שהרגיש משחתי והתקשה תוך כדי המריחה, יצר מראה בצקי ופה ושם גם כתמי צבע. בנוסף, א' חשה שהצבע הבהיר עבר מטמורפוזה לא רצויה, והפך לכתום יותר אחרי זמן מה. "הדבר הנחמד היחיד שיש לי להגיד הוא שאריזת המשאבה היגיינית ומוצלחת. כל השאר – אכזבה".

לוריאל פריז, BB קרם רויטליפט טוטאל ריפייר 10. מחיר: 225 שקלים ל-50 מ"ל (ובמחיר היכרות של 135 שקלים באוגוסט)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עובד נהדר, בתנאי שהמחיר לא עושה לכן קמטים. Rénergie Éclat Multi-Lift של לנקום/מערכת וואלה!, צילום מסך

המשאבה לא מי יודע מה, אין זכר ל-SPF ואפקט הליפט המובטח לא ניכר לעין גם אחרי שבועיים של שימוש, אבל למרות כל אלה, ה-BB של לנקום הוכתר פה אחד כמוצר פלאים מושלם, שנותן לפנים פיניש של שינה עמוקה, אוכל אורגני וחיים נטולי דאגות, וכיסוי מוצלח כאילו היה המעולה שבמייקאפים - כל זאת בתנאי שהמחיר לא עושה לכן קמטים.

Rénergie Éclat Multi-Lift של לנקום. 400 שקלים ל-40 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מונע ברק, אבל לא מצליח להסתיר פגעי אפידרמיס. BB של אסתי לאודר/מערכת וואלה!, צילום מסך

ה-BB של אסתי לאודר מיועד לכל סוגי העור ומבטיח לספק "כיסוי מלא וזוהר", אבל עורה של המיובשת בחבורה מצאה אותו מאט על גבול המייבש, שלא עובד לה בלי שכבה רצינית של קרם לחות תחתיו. השפופרת עברה אל השמנונית, שטענה כי הוא אכן מונע ברק ביעילות מעוררת התפעלות, אבל הכיסוי בינוני, ומגוון פגעי האפידרמיס שמבצבצים לה בימים הלחים דרשו הסוואה משמעותית יותר.

שתי הנסייניות ציינו את הריח המשובח של הקרם – בירור העלה שמדובר בקוקטייל של "מלפפון פריך עם יסמין, סיגלית ורקפת" וסיכמו שמדובר ב"קרם מושלם - לבעלות עור מושלם בלבד".

אז מה כן? עם SPF 35 שהוכיח את עצמו בשיא הקיץ, את המיטב אפשר להוציא ממנו אם מתייחסים אליו כקרם ההגנה המוצלח ביותר שתוכלו להניח עליו את הידיים.

DayWear BB cream של אסתי לאודר. 215 שקלים ל-30 מ"ל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"ככה, בסדר, לא משהו". BB של גרנייה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ועוד בקטגוריית אחלה לבעלות עור מושלם: חלוץ ה-BB בארץ, שנחת כאן לפני כמה חודשים, זכה בהצלחה בינלאומית משל היה דוגמנית צמרת, ובמיני פרסים מרשימים, כולל זה של המארי קלייר הצרפתי, ובכל זאת הוגדר על ידי הנסיינית נ' כ-"ככה, בסדר, לא משהו". ובהרחבה: יותר קרם לחות מאשר מייקאפ, אז אל תבנו על כיסוי, וגם כלחות עם צבע הוא לא מספיק קליל. אם המוצר של לנקום מייצר לך מראה מאושר, אזי המקבילה של גרנייר תעניק לך את המראה המיוזע והמבריק – יכול להיות שבתרבויות נכחדות מסויימות זה עובד.

BB Cream By Garnier. מחיר: 170 שקלים ל-50 מ"ל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הצבע אמור להיות מותאם בצורה מדוייקת לגוון העור האישי. BB של מאדינה מילאנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

במסגרת צעד קטן לאנושות, צעד גדול למתאפרת ששונאת לבחור גוון מייק אפ מתאים עם הדיילת בפארם, למרוח כתם מייק אפ על הצד של הלחי, ואז עוד כתם, ועוד אחד גם בצד השני, ואז על פרק כף היד, וגם על עצם הבריח כי נגמר המקום בשאר הגוף, ואז לגלות שבאור היום שהיא נראית כתומה – מציעים במאדינה מילאנו קרם BB שנוצר ב"טכנולוגיה חדשנית".

הקרם מכיל "פיגמנטים זעירים עטופים בתוך בועות קטנטנות, המשחררות צבע ברגע המגע עם העור", כשהצבע אמור להיות מותאם בצורה מדוייקת לגוון העור האישי. כלומר –fits all one size, גירסת הצבע. נסיינית בהירה התמרחה, וגילתה שהגוון כהה מדי; המוצר עבר הלאה, לנסיינית קצת יותר כהה, וגם לה לא התאים. בשלישית, שזופה ממש, כבר נרשמו ייאוש ותרומה לעמותה לפליטים אפריקאים. וחבל, כי המרקם נעים יחסית ולא שומני. אבל איך אומרים אצלנו בהייטק – כנראה שהטכנולוגיה אינה בשלה עדיין.

Exact Color Foundation של מאדינה מילאנו. מחיר: 189 שקלים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הגימור יופי, גם אם לא מתיימר לכסות צרות רציניות. קרם הגנה עם הפתעות של רונית רפאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

ולקינוח: הסופר דיפנס של רונית רפאל הוא יותר קרם הגנה עם הפתעות, מאשר מוצר BB קלאסי, אבל בגלל קופסתו המהודרת ומוצלחותו הכללית, הורשה להתגנב למדור. הנסיינית הלבנבנה מדווחת על קרם הגנה אוורירי ויעיל עם SPF 20 שמספק את הסחורה בחשיפה יום יומית סבירה לשמש, נספג במהירות האור, משאיר גימור קטיפתי, וכבונוס ניחן בגוון עדין, שככה בקטנה עושה את כל הקומפלקס אחיד ובריא יותר, גם אם לא מתיימר לכסות צרות רציניות.

Protective Sun Defense של רונית רפאל. 248 שקלים ל-100 מ''ל, במרכזי רונית רפאל וב- 1-800-802802


טיפול שורש - קוסמטיקה קלה מצילה את השיער מעצמו

  • עוד באותו נושא:
  • קוסמטיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully