וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השראה רומנטית חדשה: מעצב ברברי יינשא לבחיר ליבו

2.9.2012 / 17:21

כריסטופר ביילי, מעצב בית אופנת העל הבריטי ברברי יהיה עסוק החודש לא רק עם שבוע האופנה, אלא גם עם תכנון חתונתו לשחקן הבריטי יפה התואר סיימון וודס. מה ילבש הזוג הנאה?

כשתומס ברברי, שוליית סוחר בדים באנגליה הוויקטוריאנית, פתח חנות בגדים משלו, הוא אולי העז לחלום על בית אופנת על משגשג שימשיך להתקיים עשרות שנים מאוחר יותר. אבל ללא כל ספק, לא שיער בנפשו שהמנהל הקריאטיבי בחברה שייסד יתחתן עם גבר ועוד בחסות חוקי הממלכה.

כריסטופר ביילי (40), מי שאחראי היום על הקו העיצובי הכללי בברברי, יינשא על פי פרסומים בתקשורת הבריטית לבן זוגו בשנים האחרונות, השחקן הבריטי המוכשר, סיימון וודס (32). מסתבר שחודש ספטמבר עבור ביילי, יהיה עמוס ולא רק בגלל שבוע האופנה, אלא גם בגלל חתונה. החתונה שלו.

בני הזוג נפגשו ב-2009. הם שמרו על קשר ויחסיהם הלכו והתחזקו. לפני שנתיים הם נראו יחד בחתונתה של בת הנשיא לשעבר צ'לסי קלינטון. וודס התוודע לצ'לסי קלינטון קודם לכן דרך בן זוגה מארק מזווינסקי בעת לימודיהם המשותפים באוניברסיטת אוקספורד. הוא הציג בפניהם את ביילי, שעיצב עבור מזווינסקי ושושביניו חליפות לחתונה.

נישואים חד מיניים אינם חוקיים בבריטניה, אך בפני בני זוג מאותו מין עומדת אופציית ה"שותפות האזרחית" (Civil partnership), הסכם זוגיות שווה ערך לנישואים אזרחיים. וודס וביילי הגיעו לסניף משרד פנים בצ'לסי בשבוע שעבר ופתחו תיק נישואים. ביילי נרשם כמעצב ו-וודס, למרות נסיונו הרב כשחקן, נרשם כסופר. טקס נישואיהם ייערך החודש באותו משרד המעוטר בנברשות קריסטל ווילונות מוזהבים בנוכחות לא יותר מ-38 אורחים (מספר האורחים המקסימלי).

מה יילבשו החתן והחתן? סביר שלא חליפות הוגו בוס או ארמני, אבל גם לא בהכרח ברברי פרורסום (קו היוקרה של המותג). לאור הסביבה האזרחית-משרדית הפשוטה, יש לצפות לביגוד שישא את התווית ברברי-בריט, קו הקז'ואל-וויקאנד הנגיש (אך עם זאת האיכותי), של החברה.

השחקן הבריטי סיימון וודס בבכורת הסרט "גאווה ודעה קדומה", 10 נובמבר 2005. Jackson Lee, ספלאש
בחיר ליבו של ביילי, השחקן סיימון וודס/ספלאש, Jackson Lee
כריסטופר ביילי בגלריית סרפנטיין, לונדון, 28 יוני 2011. Gareth Cattermole, GettyImages
התאהב בוודס בזמן שהיה בטוח שלא יהיה מאושר לעולם. כריסטופר ביילי/GettyImages, Gareth Cattermole

ביילי, בוגר לימודי עיצוב ברויאל קולג' אוף ארט בלונדון, אשר רכש נסיון בעיצוב אופנה בדונה קארן ובגוצ'י, הצטרף לברברי ב-2001 והחל מ-2009 משמש בחברה כמנהל קריאטיבי בכיר. הוא נודע כמי שהפך את ברברי מבית אופנה מסורתי מנומנם למותג צעיר ותוסס עם זהות ברורה. מאז שנכנס לתפקידו שווי החברה הלך וצמח ואף יותר מהכפיל את עצמו.

בזמן עבודתו במילאנו עבור גוצ'י פגש את גירט קלוזט, מעצב במיו מיו אשר הפך לבן זוגו. ב-2004, קלוזט אובחן כחולה סרטן מוח ומת שנה אחר כך בגיל 36. לאחר זוגיות של שמונה שנים, ביילי לא חשב שיהיה מאושר שוב, עד שפגש את וודס ופשוט התאהב, כך סיפר לגרדיאן ב-2010.

סיימון וודס, בוגר לימודי ספרות אנגלית באוקספורד, נודע בתפקידו כמיסטר בינגלי בגרסת 2005 של 'גאווה ודעה קדומה', לצד קירה נייטלי. בסרט שיחקה גם רוזמונד פייק, מי שבזמן מאוחר יותר הייתה נערת בונד ב'למות ביום אחר'. פייק הייתה גם זוגתו של וודס בזמן לימודיו במשך שנתיים. כלומר, לאחר נסיון רומנטי עם יפיפיות אמיתיות (נערת בונד כבר אמרנו?), וודס גמר אומר - הוא גיי.

הגיי המוכשר הזה גילם בעונה השנייה של סדרת HBO - BBC 'רומא' בתפקיד הקיסר אוגוסטוס הצעיר - תפקיד של שליט עריץ ואכזרי לעיתים השונה לחלוטין מכל מה שוודס עשה קודם ושיקף את יכולותיו הדרמתיות.

האם איחוד ברברי ובינגלי יוביל לתקופה רומנטית חדשה בבית האופנה? האם השחקן הג'ינג'י והחייכן יהווה מוזה והשראה חדשה לביילי? יש בהחלט מקום להניח שכן.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
סיימון וודס בתפקיד מיסטר בינגלי ב"גאווה ודעה קדומה" (2005). imdb
סיימון וודס בתפקיד מיסטר בינגלי ב"גאווה ודעה קדומה", 2005/imdb
סיימון וודס ב"רומא", עונה 2, בתפקיד הקיסר אוגוסטוס. imdb
סיימון וודס בתפקיד הקיסר אוגוסטוס ב"רומא", 2007/imdb

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully