וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת: ריצ'י ריץ'

טל דרורי

4.9.2012 / 8:34

מדור חולצת רשת מבקר בחנות האינטרנטית של המותג של ניקול ריצ'י - בעברה הרחוק כוכבנית ריאליטי ובהווה אייקון סטייל - רגע לפני שיתוף פעולה מתוקשר עם הכלבו מייסיס

ניקול ריצ'י. Stephen Shugerman, GettyImages
ריצ'י/GettyImages, Stephen Shugerman

שם: House of Harlow 1960

משמעות השם: Harlow הוא שם ביתה הראשונה של ניקול ריצי', על שמה קרוי המותג. 1960היא מחווה לעשור שהשפיע על קו התכשיטים הראשון שהושק תחת המותג.

לוקיישן: www.houseofharlow.com

ז'אנר: אתר הבית של מותג האקססוריז הבוהו שיקי פרי מוחה של אחת ממובילות הז'אנר - ניקול ריצ'י.

טריילר: ניקול ריצי' היא כבר הרבה שנים אייקון סטייל עם קרדיטים מרשימים. סגנון הבוהו הרומנטי שלה, המתובל בגליץ קליפורני, זוכה לסיקור ותיעוד אולטרה חיוביים מכיוון תעשיות האופנה והסלבריטאות כאחד.

ריצ'י, שנולדה לתהילה בהיותה ביתו של זמר שירי הקיטש הזכור לטובה ליונל ריצי', הטביעה לראשונה את חותמה הסלבריטאי בסדרת ריאליטי טראשית ומשעשת במידה שווה, בה היא וחברתה דאז פריז הילטון התנסו בחקר אנטרופולוגי של החיים מחוץ לבועת בברלי הילס.

את התדמית הטראשית היא הצליחה להסיר מעצמה מזמן, הרבה בזכות חוש סטייל וטעם נדירים, ובשנים האחרונות האישיות הציבורית שלה מבוססת בעיקר על היותה מעצבת אופנה סלאש אשת עסקים מוכשרת.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סנדל סלינג שוט של האוס אוף הארלו/מערכת וואלה!, צילום מסך

House of Harlow 1960 הושק ב-2009 וקרוי כאמור על שם ביתה הראשונה. הארלו היה בהתחלה קו תכשיטים שהושפע מאופנת שנות ה-60 וה-70, אותו יצרה בשיתוף פעולה עם מעצב קליפורני בעל מוניטין בשם Pascal Mouawad. פאסט פורוורד ל- 2012, וכיום הארלו הוא בית אופנה המאכלס תחתיו אקססוריז, נעליים (וגם בגדים תחת מותג הביגוד הקרוי winter kate). להשלמת האימפריה הריצ'ית, בעוד כשבועיים קולקציה במהדורה מוגבלת בעיצובה ובדיגמונה צפויה להיות מושקת בכלבו האמריקני מייסיס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נעליים של האוס אוף הארלו. 130 דולרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בסוגייה האניגמטית של מעצבים/סלבריטאים - ראה למשל ערך ויקטוריה בקהאם למותג של עצמה, קייט מוס ל-Top Shop ואלקסה צ'אנג ל-Madewell - קשה לעיתים לדעת מה היחס בין האינפוט העיצובי ומעורבות הסלב למוצר הסופי. אך אין לתת לחסר האינפורמטיבי הזה לפגום בהנאה, בעיקר מפני שלפחות במקרה הקריזמה הריצ'ית ניכרת היטב בעיצובים.

מה בפנים: באתר, שהוא גם חנות מקוונת, אפשר למצוא שתי קולקציות. האחת היא סתיו 2011 והשנייה אביב 2012. שתי הקולקציות כוללות משקפי שמש, נעליים ותכשיטים, כשבאביב 2012 גם תיקים מתווספים לחגיגה.

בקטגוריית התכשיטים, שהמשותף להם הוא היותם בעלי נוכחות, יש קשת רחבה של סגנונות: מגותי-לייט הכולל טבעות ושרשרות עם אלמנטים של נחשים וגולגלות, לארט דקו עם מבחר טבעות קוקטייל צבעוניות, ועד טרייבל, עם עגילים וצמידים בהשראה אצטקית וכלל שבטית. המחירים, אגב, לא מופרעים. הממוצע הוא של 80 דולרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טבעת קוקטייל מצופה 14 קראט זהב עם אבן טורקיז, 65 דולרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

קולקציית משקפי השמש גם היא משלבת סגנונות, חלקם רטרואים במוצהר כמו ה-Daiana, המאופיינים בלוק מסגרות הצב הסיקסטיזי, שהפך ללוהט בקייצים האחרונים, וחלקם דגמים עכשוויים יותר, עם נוכחות צפויה למסגרות אוברסייז המזוהות עם ריצ'י.

הנחות סוף עונה הופכים את המשקפיים לאטרקטיבים במיוחד עם עלות של 50 דולרים לרוב הפריטים. הנעליים נעות בין מוקסינים שטוחות לעקבי סטילטו דרמטיים, כשבאמצע סנדלי ומגפי פלטפורמה עם מחירים ממוצעים של 130 דולרים.

יונת דואר: יש ומחירה 23 או 37 דולרים, תלוי כמה מהר רוצים את המשלוח.

עוד קניות אופנה באינטרנט:
האמנית הניו יורקית שיוצרת אקססוריז מפתים
פריטי אוקסבלאד עד הבית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משקפי דיאנה בלוק שנות ה-60. 74 דולרים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully