וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביי לטום והיי לבובי: קייטי הולמס פרזנטורית בובי בראון

6.9.2012 / 16:32

הגרושה הטרייה קייטי הולמס ממשיכה את חייה כחד הורית עצמאית ללא טום קרוז והסיינטלוגיה - על פי הודעה רשמית היא תשמש בעונה הקרובה כפני מותג הקוסמטיקה בובי בראון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בונה את עתידה הכלכלי. קייטי הולמס/מערכת וואלה!, צילום מסך

זמן לא רב לאחר גירושיה המתוקשרים, גברת קרוז לשעבר חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברה מסחרית. הגרושה הטרייה קייטי הולמס, שעל פי הדיווחים יצאה מנישואיה בני החמש השנים עם הסיינטולוג המפורסם עם מעט מאוד, מתחילה מהיום לדאוג לעתידה הכלכלי. מותג הקוסמטיקה האמריקאי בובי בראון הודיע רשמית היום (חמישי) כי הולמס תשמש כפני החברה. בכך, למעשה, הולמס גם הופכת להיות הידוענית הראשונה לשמש כפרזנטורית במותג.

"קייטי הולמס מגלמת את המהות של 'האישה המודרנית של בובי'. אני רואה אותה כאלי מק'גרו של ימינו, שחקנית שהערצתי מאז ומתמיד," אמרה בובי בראון עצמה, המייסדת והיו"ר. "היופי של קייטי הוא קלאסי וטבעי, והיא משלבת יזמות עסקית ואמנות. כאשר פגשתי אותה, חשבתי כמה היא מושלמת למותג שלי וחשתי חיבור ישיר אליה משום שיש לנו כל כך הרבה במשותף."

הולמס מצידה גם היא מלאת הערכה למעסיקתה החדשה. "בובי היא אישה יוצאת דופן ומותג בובי בראון היא חברה שאנו הנשים אוהבות משום שהיא יוצרת איפור נגיש המאפשר להרגיש יפה," היא אמרה. "זה יכול להיות רק שפתון או סומק, אבל זה מספיק כדי לגרום לך להרגיש שאת מסוגלת לעשות את מה שאת צריכה לעשות. איפור הוא כלי רב עוצמה ואני נרגשת להיות חלק מהמותג הזה."

בובי בראון המאפרת ומייסדת מותג הקוסמטיקה 'בובי בראון', ניו יורק, 17 נובמבר 2006. Evan Agostini, GettyImages
הבוסית החדשה. בובי בראון, המייסדת והיו"ר/GettyImages, Evan Agostini

צילומים ראשונים של הכוכבת בקמפיין החברה יופיעו על דלפקי החנויות ועל גבי עמודי מגזיני אופנה לקראת אביב שנה הבאה.

כמו כן, בובי בראון עצמה תנהל את איפור הדוגמניות בפרזנטצייה הקרובה של 'הולמס אנד יאנג', מותג אופנת נשים קלאסית עם טוויסט צעיר שהוקם על ידי הולמס ושותפתה הסטייליסטית ג'אן יאנג. 'הולמס אנד יאנג' אשר הושק ב-2009 ונמכר בלעדית בבארני'ז יציג את קולקציית קיץ 2013 במסגרת שבוע האופנה בניו יורק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
טום קרוז, קייטי הולמס. Pascal Le Segretain, Alberto E. Rodriguez, GettyImages
יוצאת לדרך חדשה. הולמס עם האקס המפורסם/GettyImages, Pascal Le Segretain, Alberto E. Rodriguez

בובי בראון (55), אמריקאית ילידת שיקגו ובוגרת לימודי איפור תיאטרון שרכשה נסיון כמאפרת אופנה בניו יורק, ייסדה ב-1991 ליין שפתונים תחת השם 'בובי בראון אסנשאלס' שנמכר לראשונה בחנות הענק ברגדורף גודמן בניו יורק. מאוחר יותר המותג התרחב גם למוצרי איפור אחרים ובישום והחל להימכר בנקודות נוספות. כיום הוא זמין בשישים מדינות, כולל ישראל. הצלחתו הובילה לרכישתו על ידי קבוצת אסתי לאודר ב-1995. בראון עצמה מאפרת ידועניות לשערי מגזינים ודוגמניות בתצוגות אופנה והיא גם משמשת כעורכת יופי ראשית בתוכנית רשת NBC 'טודיי שואו'. בראון היא גם אורחת תכופה בערוצי ותוכניות סטייל בטלוויזיה האמריקאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully