וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השטיח האדום של טקס פרסי הווידאו של אם טי וי

7.9.2012 / 11:20

המראה סולידי של הכוכבות על השטיח האדום של טקס פרסי הווידאו של MTV בלוס אנג'לס, גרמו לנו לחשוב שאולי זו הוועידה הרפובליקנית פה. לא כולל ניקי מינאז'

לעומת טקסי האוסקר וגלובוס הזהב, בהם ניתן לשער מראש באיזה סגנון אופנתי יבחרו הכוכבות להופעתן על השטיח האדום, טקסי הפרסים של MTV הם בלתי צפויים. אבל דבר אחד ברור וידוע מראש - אופנה טובה היא הרבה פעמים תוצאה של אומץ לב ולקיחת סיכונים. למרבה הצער אלה לא נצפו על השטיח האדום של טקס פרסי הווידאו של MTV שהתקיים אמש (חמישי), שנראה יותר כמו זה של גילדת התסריטאים. פה ושם נראו אאוטפיטים שהזכירו לנו שמדובר באחד הטקסים של רשת המוזיקה, אבל רוב הזמן נדהמנו מההגינות. ניקי מינאז' אמנם הופיעה בפיאת צהוב אפרוח, כובע שוטר ואוברול עם איור מחוך, אבל מלבדה הסולידיות פשתה בכל עבר. אולי הכוכבות בטוחות שאמריקה בדרך לקראת ממשל רפובליקני חדש והחליטו להתלבש בהתאם?

בתמונה:
בטריקולור טרנדי העונה (שחור-בורדו-טורקיז) ובשיער שחור קים קרדשיאני, קייטי פרי אשר הצהירה לאחרונה כי לא תוכל להישאר "מלכת ממתקים" לנצח, אכן הופיעה בשמלה בלתי מתוקה, אבל עם ממד גותי-דרמתי של אלי סאאב מסתיו 2004.

עוד מטקס פרסי הווידאו של MTV:
שליח וואלה! תרבות ללוס אנג'לס מדווח
רשימת כל הזוכים בטקס ה-VMA של MTV
צפו ברגעים הגדולים של טקסי ה-VMA

הטקס ישודר ערוך ומתורגם ב-MTV ישראל (ערוץ 25 בהוט ו-75 ב-yes) ביום שישי 7.9 בשעה 21:00 וביום שבת 8.9 בשעות 13:30, 19:20, 24:30, ולאורך כל השבוע.

ריהאנה

בשיער קצרצר (תוצאה של טיפולים אגריסיביים מדי?), ריהאנה אשר זכתה בפרס וידאו השנה עבור We Found Love, לבשה שמלת כתפיות וקו צוואר גבוה של אדם סלמן. יפיפייה היא נשארה.

טיילור סוויפט

הזמרת הצעירה שיוצאת קבוע עם נכדו החתיך של רוברט קנדי, הופיעה לשטיח האדום במראה אשת הפוליטיקאי. אפילו התלתלים המפורסמים גוהצו ורוסנו. רק תיק לפטופ היה חסר לה.

פינק

מי שהצהירה ממש יום לפני הטקס שאימהות היא הדבר הכי טוב שקרה לה, קרנה על השטיח האדום בשמלה מוכספת של חברתה הטובה סטלה מקארתני. שרוולים ארוכים ושסע נמוך קצת לקחו את המראה לאירופה הקרירה, אבל תספורת הפאנק הדוקרנית איזנה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

מיילי סיירוס

שמלת אמיליו פוצ'י השחורה והארוכה של מיילי סיירוס, לא הסיטה את תשומת הלב מתספורת בבלונד הפלטינה הקצוצה שהושקה בעמוד הטוויטר שלה והותירה את המון עוקביה ושאר העולם בתדהמה.

אלישיה קיז

המוזיקאית המוכשרת שלא מצטיינת בדרך כלל על השטיח האדום, בהקה בשמלה מוכספת של אלכסנדר ווטייה. הפעם, עם אלמנט האסיטמטריה בשמלה ובשיער שהתגלה כמחמיא, אפשר לומר שהצליח לה על השטיח האדום, ממש כמו בהופעה בטקס עם השיר Girl on Fire.

ניקי מינאז'

הזמרת שאוהבת לבלוט על השטיח האדום, הצליחה גם אתמול למשוך תשומת לב עם מראה בלתי רגיל בעליל. באוברול תחרה שחורה ואיור מחוך אדום של ורסצ'ה, הייתה תחושה שהיא לבשה משהו בלתי גמור שגילתה במקרה בסדנת בית האופנה האיטלקי. כובע צבאי ופיאת שיער צהוב אפרוח הזכירו נשכחות איזו ליידי שהייתה חסרה מאוד.

זואי סלדנה

בתלתלים חמודים ושמלת מיני לבנה ורומנטית מקולקציית הריזורט של סלווטורה פראגמו, כוכבת אוואטר היפיפייה הייתה טבעית ונינוחה. היא גם הוכיחה שלא חייבים להחזיק משהו ביד להשלמת מראה שטיח אדום מוצלח.

אמה ווטסון

הרמיוני גדלה וזה כולנו יודעים, אבל שמחנו לראות את מי שגילמה אותה במראה קצת נערי מלא צבע. השחקנית הבריטית הצעירה בחרה בשמלת ריזורט של פיטר פילוטו והזכירה לנו שהקיץ עדיין כאן. סנדלי העקב של טום פורד. פשיוניסטה אמיתית.

ריטה אורה

מי שתוך שנה הפכה מאלמונית לכוכבת ראשי המצעדים בבריטניה, מקווה לשחזר את ההצלחה גם בארצות הברית, אבל ספק אם המראה שלה אתמול מקדם אותה. אוברול שחור-כסוף מנצנץ במובן הרע עם מחשוף עמוק של אמיליו פוצ'י, לא הפך אותה לסקסית, אלא למתאמצת מדי. אסון שטיח אדום.

  • עוד באותו נושא:
  • mtv

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully