וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף שער הגיליון הראשון של מגזין האופנה של קארין רויטפלד

9.9.2012 / 12:51

עורכת ווג פריז לשעבר, מוזה וסטיייליסטית, משיקה השבוע את CR פאשן בוק - מגזין אופנה שגיליונו הראשון מוקדש ללידה מחדש. על השער - קייט אפטון בחזה המפואר ואפרוחים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"לא דוגמנית קלאסית". קייט אפטון ושלושת האפרוחים על שער הגיליון הראשון של CR פאשן בוק/מערכת וואלה!, צילום מסך

קארין רויטפלד חוזרת. עורכת ווג פריז לשעבר ומי שאחראית להצלחת העל של המגזין בעשור האחרון, מציגה החודש מגזין חדש - CR פשאן בוק (CR Fashion Book). המגזין הדו-שנתי, שעולם האופנה מצפה לו כבר זמן רב, יתעדכן במשך כל השנה באתרו הרשמי, שהושק בשבוע שעבר.

למען האמת, רויטפלד, עורכת, מוזה וסטייליסטית רבת תעוזה ודימיון, מעולם לא ממש פרשה לאחר עזיבתה את ווג פריז בינואר 2011. בין היתר, היא עיצבה את תצוגת החלונות של הכלבו בארני'ז ניו יורק, הוציאה ספר בשם Irreverent (בהוצאת Rizzoli) המציג טעימות מעבודות עבר שלה, סיגננה מספר הפקות אופנה ובחודש שעבר עם לידת רומי-ניקול, נכדתה מבתה ג'וליה, הפכה להיות סבתא לראשונה בחייה.

אבל בהרבה מובנים, המגזין המדובר הוא סוג של לידה מחדש עבור בת ה-56 עם הנסיון של לא פחות משלושים שנה בעולם האופנה. ולידה מחדש גם התמה המרכזית של הגיליון הראשון של CR פשאן בוק.

"כשהתחלתי לעבוד על הגיליון הזה, הייתי אובססיבית עם הריון, עם תינוקות, עם בואם של חיים חדשים. זה הפך לאובססיה", הסבירה רויטפלד לטלגרף הבריטי.

קארין רויטפלד באירוע הגאלה של מוזיאון המטרופוליטן, 2012. GettyImages
אוהבת ליהנות. קארין רויטפלד בגאלת מוזיאון המטרופוליטן בניו יורק במאי השנה/GettyImages
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הבת וההריון שלה כהשראה. ג'וליה, בתה של קארין רויטפלד בזמן הריונה על שער מגזין i-D/מערכת וואלה!, צילום מסך

צילום השער, בו מככבת הדוגמנית קייט אפטון, צולם במיאמי על ידי ברוס וובר, צלם אופנה אמריקאי הנוטה להעדיף באופן ידוע צילום שחור לבן. אפטון בת העשרים, ששימשה גם כנערת שער ב 'ספורטס אילוסטרייטד', נראית פה מחייכת חיוך גדול ומחבקת אל חזה המפואר ארבעה גוזלים קטנטנים.

"אולי אנשים יופתעו מהבחירה שלי בקייט, אבל אני תמיד אוהבת להפתיע", הסבירה רויטפלד לטלגרף את בחירתה באפטון, אשר עד כה נקשרה בעיקר לאופנת בגדי ים וטראש ויראלי ופחות לאופנת על. "רציתי מישהו עם גוף חושני, מישהי אימהית...היא לא דוגמנית קלאסית ואני אוהבת את זה".

אפטון מופיעה גם בעמודים הפנימיים של המגזין ונראית עם גורי בעלי חיים חמודים, כולל קוף קטן, וגם עם תינוקות אנושיים.

הגיליון העבה למדי (340 עמודים) יגיע לדוכנים ב-13 ספטמבר והוא כולל לא פחות מ-150 עמודי פרסום, כולל לארמני, לואי ויטון, דיור, טום פורד, שאנל ואסתי לאודר - הישג מצוין למגזין חדש. מלבד כמה שטחי פרסום מרכזיים בתחילת המגזין שנמכרו למפרסמים כבדים, שאר המודעות בגיליון מופיעות לפי סדר אלפביתי של השם הפרטי של המעצב או המותג. "אז עדיף להיות אלכסנדר וונג ופחות בלנסיאגה", אמרה רויטפלד ליומון האופנה wwd. כחמישים אלף עותקים יופצו בדוכנים בעלות של 15 דולר לגיליון.

עוד נודע, שכתשעים אחוזים מתכני גיליון ההשקה מוקדשים להפקות אופנה ועשרה אחוזים לכתבות וסקירות. האייטמים קצרים וממוקדים בדומה לאלו של מדורי אופנה מעודכנים וחמים.

בנוסף לצילום השער של וובר, ניתן למצוא בגליון הבכורה גם צילומים של מייקל אבדון, נכדו המבטיח של הצלם האגדי ריצ'רד אבדון. מבחינת הדוגמניות - שמות מוכרים כמו לארה סטון, לינדה אוונג'ליסטה וסטפני סימור, לצד שלל פנים חדשות.

המגזין, אגב, אינו הפרויקט האחרון של רויטפלד השנה. בקרוב היא תשיק מהדורה מוגבלת של קו קוסמטיקה עם MAC וגם תופיע בקמפיין הפרסומי שלו, שצולם על ידי מריו סורנטי. היא גם סיגננה קמפיינים פרסומיים לדיור וז'יבנשי.

"כשהייתי בווג, היה לי חופש רב. אבל עדיין הייתי בכלוב זהב יפה. לא יכולתי לעשות קמפיין עם קרל לגרפלד או להשיק קו קוסמטיקה עם MAC", אמרה רויטפלד באותו ראיון ל-wwd. "אני רוצה לעשות את כל הדברים האלו. אני חושבת שזה כיף. המגזין הזה הוא פרויקט בין על שאר הפרויקטים המשוגעים שיש לי. אני רוצה ליהנות, אתם יודעים"?

יודעים וממש מבינים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully