וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: מוסקינו יגיעו לשבוע האופנה בתל אביב

לירוי שופן

11.9.2012 / 17:11

בית האופנה האיטלקי הפופולרי מוסיקנו הוא אורח הכבוד בשבוע האופנה בתל אביב, שעתיד להתקיים בחודש נובמבר הקרוב. כך גורסים גורמים בתעשיית האופנה

בית האופנה האיטלקי הוותיק מוסקינו הוא אורח הכבוד בשבוע האופנה בתל אביב, שיתקיים באמצע חודש נובמבר הקרוב. כך גורסים גורמים המקורבים להפקה. בדומה לרוברטו קוואלי, שהתארח בשבוע האופנה בתל אביב בשנה שעברה, צפוי בית האופנה להעלות תצוגה במקביל לתצוגות האופנה של מעצבים ישראליים.

מוסיקנו נוסד בשנת 1983 על ידי פרנקו מוסקינו, ששימש בראשו עד שנת 1994. סגנונו של בית האופנה מאופיין בהומור ובהתכתבות מודעת עם תרבות הפופ, פעמים רבות תוך שילוב של הדפסים נועזים ושאר אלמנטים גראפיים מצועצעים. פעמים רבות נחשבו המהלכים של בית האופנה כשנויים במחלוקת, עם מסעות פרסום פרובוקטיביים ואג'נדה הדוגלת במרד ללא סיבה.

כיום משמשת כמעצבת ראשית רוסלה ג'רדיני ובית האופנה מונה מספר קווים, בין היתר הקו הראשי ומוסקינו צ'יפ אנד שיק.

שבוע האופנה בתל אביב הופק בשנה שעברה לאחר שלא התקיים במשך כמעט שני עשורים. הוא כלל כ-20 מציגים הנמנים עם מעצבי האופנה המובילים בישראל, וזכה לכיסוי תקשורתי אוהד הן מגופי התקשורת המקומיים והן בפלטפורמות זרות, לרבות ווג איטליה.

על פי פרסומים בעמוד הפייסבוק של שבוע האופנה בתל אביב, האירוע הבא צפוי להתקיים בתאריכים 11-13 בנובמבר, ויתמקד בקולקציות קיץ 2013. רשימת מציגים מלאה עדיין לא נחשפה.

ממארגני שבוע האופנה נמסר: "אין תגובה".

היה לוהט בשבוע האופנה בתל אביב: הסיקור המלא

קולקציית קיץ 2012 של מוסקינו במילאנו. AP
קיץ 2012 של מוסקינו בשבוע האופנה במילאנו/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully