וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חולצת רשת: עבודת כפיים

טל דרורי

2.10.2012 / 15:53

במקום לקנות, אפשר להכין אקססוריז טרנדיים לבד - זוהי המנטרה של אתר אינטרנט שובב, שמאמין ביצירה עצמאית של פריטי אופנה לוהטים ומוכיח שכל אחד יכול להיות זארה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ככה עושים את זה לבד בבית/מערכת וואלה!, צילום מסך

שם: PS I made this

לוקיישן: http://psimadethis.com

משמעות השם: 'נ.ב. עשיתי את זה בעצמי (בתרגום מילולי)', היא התגובה המצטנעת שבאה כלאחר יד אחרי שמישהו החמיא לך כמה מעולה נראה עליך הז'קט החדש (שבמקרה הכנת לגמרי לבד).

טריילר: המציאות השופינגית של זמננו מתעתעת בנו בשקט אך בהתמדה וגורמת לנו לחשוק ללא הרף בדברים חדשים. הנחות סוף עונה, קולקציית מעצבים למותג זול, הפשיוניסטה האהובה עלינו בשמלה חדשה – כל אלה שותלים רעיונות במוחנו שהופכים לרצון בלתי נשלט להעשיר את המלתחה בעוד פריטים. אך כטענת האמירה הנושנה, עם האוכל בא התיאבון והאכלת ארון הבגדים רק הופכת אותו רעב לעוד, כמו בור ללא תחתית. החנויות המקוונות רק מחמירות את הבעיה, כשהן נותנות את האפשרות לרכוש עוד ועוד כשהמאמץ היחיד הנדרש הוא הקלקה על העכבר, והתעלמות ממצב חשבון הבנק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להכין נעל פרווה טרנדית לגמרי לבד/מערכת וואלה!, צילום מסך

על רקע זה PS I made it, הוא חידוש מרענן, ובניגוד לרוב אתרי האופנה באינטרנט הוא אינו מנסה למכור דבר.

מקימתו, אריקה דומסק הניו יורקרית - אשר קנתה לה שם של מומחית סטייל ועיצוב DIY (עשה זאת בעצמך) - מקווה לתת השראה למבקרים באתר, המגולמת במוטו 'באתי, ראיתי עשיתי'.

ב-2010 הוציאה אריקה את ספרה הראשון, שהכיל 25 אופציות לשיחזור לוקים אייקוניים וטרנדים חמים היישר מהמסלול לגמרי לבד. הספר הקנה לה תהילה בקרב התעשיה, והאתר לא איחר להגיע. כיום הוא מקור בלתי נדלה, המתעדכן על בסיס קבוע, לאופנת DIY.

הרעיון העומד מאחורי הספר והאתר הוא פשוט: במקום להשקיע כסף תשקיעו זמן, מעורבות ויצירתיות ותזכו מעבר לדבר עצמו גם בהרבה סיפוק עצמי. מיותר לציין שהחיסכון הכלכלי והמיחזור הידידותי לסביבה המתלווים לתהליך הם לא יתרונות של מה בכך.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
להוסיף גדילים לכל תיק/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה בפנים: היופי ברעיונות של אריקה הם בכך שהם ידידותיים למשתמש, גם אם המשתמש הוא מישהו שנטה להבריז משיעורי מלאכה בבית ספר. הם הנחלקים לאופנה, אקססוסריז, תכשיטים ולייפסטייל וכולם מצויים תחת תגית הגלריה.

בין היתר, יש פרויקטים קלילים, כמו הפיכת סוודר לצעיף, או מורכבים יותר, כמו שדרוג נעליים או יצירת שרשרת מאפס. כולם מוסברים בצורה מובנת על ידי צילומים המתארים כל שלב .

מנגד, תגית video כוללת מספר סרטונים המראים את אריקה בפעולה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יש קולקציות ריזורט באלפי שקלים, ויש כובע מסוגנן בעבודת יד שלא עולה כמעט כולם/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully