וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טקס פרסי האמי 2012: אופנת השטיח האדום

24.9.2012 / 10:17

בישראל כבר שעון חורף, אבל בהוליווד הקיץ ממשיך לסנוור - כוכבות טלוויזיה הציגו אתמול על השטיח האדום של טקס פרסי האמי שמלות קוטור אביביות, והרבה צהוב על כל גווניו

כריסטינה הנדריקס

כריסטינה הנדריקס (37), כוכבת מד מן ואחת השחקניות הסקסיות בטלוויזיה היום, סיפרה כי היא משפצת את מטבח ביתה בימים אלו וזה לחלוטין גוזל את כל זמנה. למרבה השמחה היא מצאה את הזמן למצוא שמלה מנצחת, וכהרגלה סובבה ראשים על השטיח האדום בשמלת סטרפלס וחגורת מותניים בגוון פנינה של המעצב כריסטיאן סיריאנה.

כל הזוכים וכל הפרסים של טקס פרסי האמי לשנת 2012

איך נראו הכוכבות הגדולות של אמי 2011

ג'סיקה פארה

ג'סיקה פארה (32), מי שגילמה בעונה החמישית של מד מן את רעייתו השנייה (והסקסית) של דון דרייפר, בלוק קלאסי מהפנט עם שמלת ג'ייסון וו אסימטרית, חגורה וארנק-קלאץ' שחורים התואמים את השיער האסוף.

ג'יליאנה רנסיק

ג'יליאנה רנסיק (38), מנחת ערוץ הבידור E אשר הפכה רק לפני כשבועיים לאם, בשמלת סטרפלס שחורה וגבעולית של רמונה קוואסה החושפת גוון שזוף נהדר של ילידת נאפולי, איטליה. אגב, הגזרה הדקיקה אינה הישג יוצא דופן של כושר ודיאטת רצח לאחר לידה – ג'יליאנה ובעלה הסתייעו בפונדקאית.

היידי קלום

היידי קלום (39) - מפיקת, מנחת וכוכבת 'פרויקט מסלול' - תמיד נראית כאילו היא על המסלול. בהריון, נפרדת, מתגרשת – דבר לא משפיע על מראה דוגמנית העל והחיוך המנצח של הסופרמודל הגרמניה. אתמול היא לבשה שמלה תכלכלה עם מחשוף וי עמוק ושסע רגל שמאל של אלכסנדר וות'ייר. יחד עם שיער מדורג היא הציגה מראה רטרו שנות השבעים נהדר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

ג'נוארי ג'ונס

ג'נוארי ג'ונס (34), גברת דרייפר לשעבר (והבלונדינית לשעבר שגרמה לנו געגועים עזים בעונה החמישית של מד מן עקב היעדרות רבה מן המסך שנבעה מהריון החיים האמיתיים שלה), הגיחה לשטיח אתמול ושימחה בשמלת זאק פוזן שחורה, וכהרגלה, מחוכמת למדי. מי שנראית על השטיח האדום בדרך כלל עם ורסצ'ה, לא פיספסה אתמול עם השינוי המפתיע.

קלייר דאנס

קלייר דאנס (33), זוכת פרס השחקנית הטובה עבור 'הומלנד', בחרה בשמלת סטרפלס בגוון מנגו אביבי-חגיגי של לנווין ונראתה יפה ביחס לגזרתה המתעגלת. לא קל לבחור שמלת ערב בזמן הריון ולהרגיש נינוחה וסקסית, אבל קלייר עברה את זה בשלום אתמול, בעזרת לנווין.

ג'ולי בואן

ג'ולי בואן (42), זוכת פרס שחקנית המשנה בסדרה קומית, הייתה אחת הלוהטות אתמול על השטיח האדום. בשמלת סטרפלס בצהוב ליים עם עם כיווצי מותניים של מוניק לולייה ובלונד מט, היא הייתה אלגנטית וסקסית ובעיקר בלתי מתאמצת.

אליזבת מוס

אליזבת מוס (30), המועמדת לפרס השחקנית הטובה כפגי אולסן במד מן, הפסידה לקלייר דאנס, ולמעשה הפסידה גם על השטיח האדום. הבלונד שהיא אימצה לפני מספר שבועות לא ממש מתחבר, ועוד פחות לשמלת הסטרפלס והפרחים של דולצ'ה וגבאנה, שנעשתה במיוחד עבורה כפי שהיא סיפרה.

זואי דשנל

זואי דשנל (32), המועמדת עבור תפקידה ב'הבחורה החדשה', ממשיכה לשמור על מראה מלכת הנשף בת ה-16, למרות גילה האמיתי הכפול. בשמלת סטרפלס תכלכלה וצמודת מותניים של המעצבת הלבנונית רים אקרה, היא הציגה מראה שנע בין בובה על עוגת חתונה לבין פייה טובה באגדת ילדים.

ג'וליאן מור

ג'וליאן מור (52), זוכת פרס השחקנית הטובה בסדרת מיני עבור תפקיד שרה פיילין ב'גיים צ'איינג'', הייתה אחראית אתמול על אפקט הוואוו על השטיח האדום. בשמלת קוטור שנלקחה מהקולקצייה הראשונה של רף סימונס לדיור, הג'ינג'ית המוכשרת היממה עם שיק צרפתי. ואיזו כימיה בין השיער הבוער באדום, לצהוב הלימון של השמלה המלכותית!

סופיה ורגרה

סופיה ורגרה (40), הפצצה הקולמביאנית, תמיד מוסיפה אנרגיה לשטיח האדום, כולל אתמול. כהרגלה, היא בחרה בקוטור לבנוני, והפעם של זוהיר מוראד, וכמובן נצצה למרחוק בשמלת טורקיז שחשפה את הכתפיים המושלמות שלה. עם זאת, יהיה מעניין לראות אותה פעם אחת עם שיער אסוף.

ג'ניפר גודווין

ג'יניפר גודווין (34), כוכבת 'עד עצם הזה' אשר שימשה גם כמגישה בטקס, בשמלת מוניק לולייה עוצרת תנועה. השמלה עם קו אורך קצר יותר מקדימה, דיגום רקמה כתומה בולטת על רקע לבן וחגורת עור, הותאמה לסנדלי העקב באופן מושלם והייתה אחת הייחודיות אתמול.

לוסי לו

לוסי לו (44), המגישה המיניאטורית, הקסימה בשמלת סטרפלס כסופה וחובקת גוף של ורסצ'ה. צריך לדעת ללבוש ורסצ'ה – שמלות הקוטור של בית האופנה האיטלקי דורשות גישה מסוימת של בטחון וסקס אפיל, ושניהם לא חסרו אתמול לסינית-הוליוודית.

אידי פאלקו

אידי פאלקו (49) הוכיחה שגם 'האחות ג'קי' יכולה להרשים על השטיח האדום. בגזרה מדהימה וזרועות חטובות היא נראתה מצוין בשמלת סטלה מקארתני חושפת צלעות וחגורה מוזהבת שהתכתבה עם הבלונד הקליפורני. המניקור האדום-עז בלט על רקע כחול-נייבי של השמלה והתגלה כתוספת נכונה.

ניקול קידמן

ניקול קידמן (45) שהייתה מועמדת על תפקידה ב'המינגווי ולונגהורן', היא תמיד נוכחות מסקרנת על השטיח האדום. האוסטרלית-הוליוודית מבינה אופנה וזה הוכח גם אתמול. בשמלת אפליקציית פאייטים בכחול-ים ומשי לבן של אנטוניו בראדי, שהוצגה רק לפני מספר ימים בשבוע האופנה של לונדון, היא הציגה מעודכנות וייחודיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully