וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שבוע האופנה בפריז: וריאציות על שמלה שחורה קטנה

2.10.2012 / 8:13

השמלה השחורה הקטנה אשר נולדה בפריז של שנות ה-20 השתנתה עם השנים, אבל נשארה פריט מפתח נגיש, נוח ושימושי. בשבוע האופנה של עיר האורות הוצגו כמה וריאציות מופלאות שלה

השמלה השחורה הקטנה, אותה שמלת קוקטייל נוחה ושימושית אשר נולדה בעיצוביה של קוקו שאנל בשנות העשרים, כבר יותר מבת שמונים. הצללית שלה השתנתה במהלך השנים, אבל היא נשארה פריט מפתח נצחי בזכות היכולת שלה להשתנות בהתאם לאבזור, לשעת היום ולאירוע. ז’קט מחויט ועקבי סירה תואמים יהפכו אותה נכונה לשעות העבודה; מחרוזת פנינים וארנק-קלאץ’ אלגנטי בוהק או מנצנץ יהפכו אותו לשמלת ערב.

ב-1926 פירסם הווג האמריקאי איור שמלה שחורה קטנה מאת קוקו שאנל וקבע שהשמלה - השונה מכל מה שנעשה קודם באופנת הנשים מבחינת גזרה וצבע - היא מדי העתיד. הזמן שעבר הוכיח שהמגזין לא היה יכול להיות מדוייק יותר בקביעתו.

בתמונה: לנווין

בזכות אייקון האופנה אודרי הפבורן ב’ארוחת בוקר בטיפאני’, גיבורת הקומיקס בטי בופ והשנסונרית של כל הזמנים אדית פיאף, שמלות שחורות קטנות נעשו לשם דבר וביססו את מעמדן המוצק בכל מלתחה.

בשבוע האופנה המוכנה ללבישה (ready-to-wear) בפריז לקיץ 2013, שהחל בשבוע שעבר, נראות כמעט בכל יום וריאציות מופלאות של השמלה השחורה הקטנה, המבטיחות כי היא תמשיך בתפקידה בעולם האופנה גם בעונה הבאה.

בתמונה: לנווין

כריסטיאן דיור

כריסטיאן דיור

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

כריסטיאן דיור

נינה ריצ'י

ברברה בי

ז'יבנשי

ז'יבנשי

סטלה מקרתני

יוז'י ימאמוטו

חוסיין שאליין

מון יאנג הי

אנטוני וקארלו

ויקטור ורולף

קוסטום נשיונל

ג'אמבטיסטה ואלי

ז'אן פול גוטייה

ז'אן פול גוטייה

ויוויאן ווסטווד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully